Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00193613/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SVA/W/NDM/4620-2/2023: Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz Instalacji oddymiania klatek schodowych w budynku przy ul. Wolnej Wszechnicy 5 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/W/NDM/4620-2/2023: Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz Instalacji oddymiania klatek schodowych w budynku przy ul. Wolnej Wszechnicy 5 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff33f1b5-e016-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193613
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/W/NDM/4620-2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 536161,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na kompleksowym wykonaniu Systemy Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz Instalacji oddymiania klatek schodowych w ramach przebudowy pomieszczeń internatowych zlokalizowanych w budynku przy ul. Wolnej Wszechnicy 5 w Warszawie.
Zamówienie obejmuje wykonanie prac zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie:
a) wykonanie instalacji systemu sygnalizacji alarmu pożarowego (uzupełnienie istniejącej instalacji opartej o centralę sygnalizacji pożarowej POLON 4900, montaż czujek pożarowych, montaż urządzenia zdalnej transmisji i monitoringu – interfejs cyfrowy, naprawa/udrożnienie pętli adresowych TELSAP, okablowanie);
b) wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych K1 i K2 (dostawa i montaż centrali sterującej oddymianiem, montaż RPO, okna aluminiowe napowietrzające, uruchomienie i pomiary linii dozorowych, okablowanie);
c) pełna obróbka (budowlana), otworowanie przejść instalacyjnych przez ściany, stropy, dach (przejścia PPOŻ po stronie Zamawiającego).
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja (dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót) stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491392,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIGO SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7963012466
7.3.3) Ulica: JASZOWICE-KOLONIA nr 8
7.3.4) Miejscowość: ZAKRZEW
7.3.5) Kod pocztowy: 26-652
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 134 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W związku z powyższym, Zamawiający na potrzeby ogłoszenia w pkt. 8.3.) wpisał 134 dni.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-147/2024: Opracowanie dokumentacji proj.-koszt. na budowę kotłowni gazowej w bud nr 1 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Okólnej w m. Toruń
- Opracowanie dokumentacji proj.- koszt. na budowę kotłowni gazowej K.T.-1, K.T.-2, w bud nr 9 i w bud nr 12 oraz kotłowni olejowej w bud. 118 wraz z technologią na terenie kompl. wojsk. w m. Toruń.
- Dostawy nabiału i produktów mleczarskich dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Knurowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Termomodernizacja i remont budynku przy ul. Żeromskiego 7 w Żywcu, rozbiórka części zadaszenia wejścia głównego, remont nawierzchni utwardzonych i przebudowa parkingów
- Przebudowa pomieszczeń Apteki Szpitalnej w celu dostosowania do wymogów w zakresie aseptycznej receptury aptecznej
- "Przebudowa WDK im. Józefa Piłsudskiego celem spełnienia parametrów technicznych warunków ewakuacji, zabezpieczenia przed zadymieniem pionowych dróg ewakuacyjnych, podziału budynku na strefy pożarowe"
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej - hospicjum domowe oraz budowę budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.