Og³oszenie z dnia 2022-07-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00326292/01 - Wynik z dnia 2022-08-31
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Jab³oniowej w Marklowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MARKLOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258701
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 71
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Marklowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-321
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4592800
1.5.8.) Numer faksu: 32 4592802
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@marklowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.marklowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Jab³oniowej w Marklowicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-44065c3c-066e-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00259590
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00008815/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Przebudowa ul. Jab³oniowej w Marklowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.marklowice.pl/zamowienia-publiczne-objete-ustawa-prawo-zamowien-publicznych3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy
u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (/Marklowice/skrytka) oraz poczty elektronicznej ezamowienia@marklowice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów
i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. W przypadku przekazywania tych dokumentów (innych ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty) oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej - dat± ich przes³ania bêdzie
potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców" lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie dokumentów elektronicznych (innych ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty), cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: ezamowienia@marklowice.pl
8. Dokumenty elektroniczne (inne ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania ww. dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowañ dokumentów za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email ezamowienia@marklowice.pl
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgody z
wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale I SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale I SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ITR-ZP-007/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest finansowane z bud¿etu gminy i z programu rz±dowego funduszu Polski £ad.
W ramach zadania projektuje siê przebudowê ulicy Jab³oniowej na odcinku o d³ugo¶ci ³±cznej 660,14m.
Teren objêty zakresem opracowania zlokalizowany jest przy ulicy Jab³oniowej w Marklowicach z pocz±tkiem na skrzy¿owaniu z ul. Ogrodow± i koñcem na skrzy¿owaniu z ul. B³awatkow±. Zakres opracowania obejmuje ulicê Jab³oniow± - drogê gminna klasy L wraz ze skrzy¿owaniami z drogami gminnymi – ulic± Ogrodow±. Ul. Jab³oniowa zlokalizowana jest w strefie ograniczenia prêdko¶ci do 40km/h (strefa obejmuje obszar od skrzy¿owania z drog± wojewódzk± ul. Wyzwolenia do drogi wojewódzkiej ul. Wiosny Ludów)
Na ca³ej d³ugo¶ci przedmiotowego odcinka ulicy Jab³oniowej wystêpuje obecnie jezdnia o nawierzchni bitumicznej o szeroko¶ci zmiennej od 3,0m do 4,0m. Wystêpuj± spadki poprzeczne jednostronne oraz daszkowe. Wody opadowe z drogi odprowadzane s± na przyleg³e tereny zielone. Wystêpuj± pobocza gruntowe.
Przez teren objêty inwestycj± przebiegaj± nastêpuj±ce sieci i urz±dzenia:
·sieæ teletechniczna,
· sieæ gazowa
· sieæ wodoci±gowa,
· sieæ energetyczna
· kanalizacja sanitarna
· kanalizacja deszczowa
W zwi±zku z rozbudow± drogi gminnej zachodzi konieczno¶æ przebudowy, remontu oraz zabezpieczenia infrastruktury podziemnej.
Zmiany w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu dotycz±
w szczególno¶ci:
Wykonanie nowej konstrukcji drogi o szeroko¶ci jezdni 5,0m (na ³ukach wymagaj±cych poszerzenia zwiêkszono szeroko¶æ jezdni)
- Wykonanie poboczy gruntowych o szeroko¶ci 0,75m
- Przebudowa zjazdów na posesje
- Przebudowê skrzy¿owañ
- Budowê kanalizacji deszczowej
Przebudowa koliduj±cej infrastruktury technicznej
Jezdnia – ul. Jab³oniowej
Zgodnie z §15 ust. 4 rozporz±dzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ drogi publiczne i ich usytuowanie, zmniejszono szeroko¶æ pasów ruchu o 0,25m (0,5m na ca³ej szeroko¶ci jezdni) ze wzglêdu na:
- obowi±zuj±c± strefê ograniczenia prêdko¶ci do 30km/h (obszar od ul. Wyzwolenia do ul. Wiosny Ludów – znaki drogowe wyznaczaj±ce strefê zlokalizowane s± po za obszarem opracowania)
- zaprojektowano urz±dzenie ograniczaj±ce prêdko¶æ w postaci liniowego progu zwalniaj±cego, p³ytowego U-16c o ograniczonej prêdko¶ci przejazdu 25–30 km/h
Zaprojektowano jezdniê o nawierzchni bitumicznej i szeroko¶ci 5,0m z poszerzeniami na ³ukach poziomych mniejszych od R=200m. Jezdnia ul. Jab³oniowej ograniczona bêdzie krawê¿nikami drogowymi wyniesionymi na 12cm oraz krawê¿nikami najazdowymi wyniesionymi na 4cm. Jezdnia zostanie dodatkowo ograniczona opornikiem betonowym wtopionym na ca³ej d³ugo¶ci projektowanego koryta odprowadzaj±cego wody opadowe i roztopowe z jezdni i skarpy (km 0+125 – km 0+232)
Na skrzy¿owaniach przeznaczonych do przebudowy zastosowano ³uki o promieniu R=6,0m. Spadki poprzeczne jezdni daszkowe o warto¶ci 2,0%.
Zjazdy na posesje
Zjazdy indywidualne projektuje siê o szeroko¶ci podstawowej jezdni 3,5m, w³±czone do jezdni skosem 1,5m:1,5m (1:1). Szeroko¶æ zjazdu przy jezdni wynosi 6,5m. Krawêdzie zjazdu publicznego (km 0+543,32) zaprojektowano jako wyokr±glone ³ukiem o warto¶ci 5,0m. Zjazdy indywidualne wykonaæ z kostki betonowej behaton, kolor czerwony, grubo¶ci 8cm,
Spadki poprzeczne na zjazdach na posesje o warto¶ci nie wiêkszej ni¿ 5%, w dostosowaniu do istniej±cej zabudowy.
Pobocza
W ci±gu odcinka ul. Jab³oniowej objêtego opracowaniem zaprojektowano obustronne pobocza gruntowe utwardzone t³uczniem o szeroko¶ci 0,75m.
Balustrady i bariery ochronne:
Na przepu¶cie na wysoko¶ci skrzy¿owania ul. Jab³oniowej z ul. Ogrodow± zaprojektowano barierê ochronn± o d³ugo¶ci 40m.
Rowy
Zaprojektowano przebudowê rowu melioracyjnego odbieraj±cego wody opadowe i roztopowe z projektowanej kanalizacji deszczowej.
Przepusty
W ci±gu rowu melioracyjnego przeznaczonego do przebudowy zaprojektowano dwa nowe przepusty umo¿liwiaj±ce dojazd do pól uprawnych. Przepust P1 o przekroju rurowym ϕ 800 o d³ugo¶ci 10m. Przepust P2 o przekroju rurowym ϕ 1000 o d³ugo¶ci 10m. Szczegó³y dotycz±ce budowy przepustów opisano w dalszej czê¶ci opracowania.
Projektowane sieci
Zaprojektowano sieæ kanalizacji deszczowej odbieraj±cej wody opadowe i roztopowe z PCV ϕ315 . Wzd³u¿ odcinka ul. Jab³oniowej zaprojektowano kana³ technologiczny. Ponadto ze wzglêdu na zachodz±ce kolizje zaprojektowano przebudowê istniej±cej sieci elektrycznej oraz teletechnicznej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenia zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
c) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej :
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwie roboty polegaj±ce na budowie lub przebudowie dróg o warto¶ci min. 1 000 000 PLN dla ka¿dego zamówienia oraz
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej:
a) jedn± osob± do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami drogowymi
2. W przypadku inwestycji, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie
w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ zakoñczenia inwestycji
(w przypadku inwestycji rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN).
3. Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dotycz±cy wykonanych robót musi byæ spe³niony:
1) przez Wykonawcê samodzielnie; lub
2) przez minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy wiedzê i do¶wiadczenie (podwykonawcê) samodzielnie;
3) w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
Nie jest dopuszczalne ³±czenie (sumowanie) wy¿ej wymaganego do¶wiadczenia w ramach do¶wiadczenia ró¿nych podmiotów zaanga¿owanych w realizacjê zamówienia.
4. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem (np. Konsorcjum), do¶wiadczenie bêdzie oceniane
w zale¿no¶ci od konkretnego zakresu udzia³u tego Wykonawcy, a wiêc jego faktycznego wk³adu w prowadzenie dzia³añ, które by³y wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany
do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane na formularzu
zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
a) Okres, o którym mowa w pkt 1, liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
b) Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych i/lub us³ug, które wykonywa³ wspólnie z innymi
Wykonawcami, wykazy, o których mowa powy¿ej dotycz± robót budowlanych i/lub us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten
bezpo¶rednio uczestniczy³.
c) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia za³. nr 6 do SWZ
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca siê wykorzystanie Formularza oferty, którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w Formularzu oferty.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 2 sk³adaj± odrêbnie:
1) Wykonawca / ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
2) podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy,
4. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy
4. mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ze Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie okre¶la w szczególno¶ci informacje wymienione w rozdziale X pkt 4 SWZ.
6. O¶wiadczenie, z którego wynika, które prace wykonaj± poszczególni Wykonawcy – przy czym obowi±zek ten dotyczy wy³±cznie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
7. Pe³nomocnictwo z³o¿one w sytuacji:
1) Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy;
2) podpisania oferty wzglêdnie innych dokumentów sk³adanych wraz
z ofert± przez osobê, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost
z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy (np. wypisu
z Krajowego rejestru s±dowego) – pe³nomocnictwo do podpisania oferty.
8. Kosztorys ofertowy. (kosztorys szczegó³owy sporz±dzony na podstawie za³±czonego przedmiaru i innych sk³adników cenotwórczych i skrócony kosztorys z podaniem cen jednostkowych poszczególnych pozycji kosztorysowych).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci: 20.000,00 z³6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarciaumowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
O¶wiadczenie, sk³adaj± odrêbnie ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenie, z którego wynika, które prace wykonaj± poszczególni
Wykonawcy – przy czym obowi±zek ten dotyczy wy³±cznie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
5. O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych dotycz±ce podstaw wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w swoim imieniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wystawiania jednej faktury przej¶ciowej za wykonane roboty. Warto¶æ faktury przej¶ciowej nie mo¿e przekroczyæ 5% warto¶ci przedmiotu umowy.Podstaw± do wystawienia faktury przej¶ciowej bêdzie protokó³ zaawansowania robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy oraz obmiar robót i kosztorys powykonawczy, który podlega zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz w ni¿ej opisanych przypadkach:a) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o czas wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego ze wzglêdu na wyst±pienie zdarzeñ losowych,
b) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o czas wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego ze wzglêdu na wyst±pienie warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót zgodnie z zasadami okre¶lonymi w normach lub przepisach technicznych, a maj±cych wp³yw na jako¶æ robót, do czasu ich ust±pienia,
c) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o czas wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego, ze wzglêdu na decyzje postanowienia wstrzymuj±ce te roboty (z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê) wydane przez s³u¿by i inspekcje mog±ce kontrolowaæ obiekt, o czas wynikaj±cy z decyzji/ postanowienia,
d) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o czas wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego ze wzglêdu na konieczno¶æ usuniêcia przeszkód nieuwzglêdnionych w opisie przedmiotu zamówienia uniemo¿liwiaj±cych kontynuacjê robót, do czasu ich usuniêcia,
e) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o czas wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego w przypadku konieczno¶ci opracowania niezale¿nych opinii lub ekspertyz niezbêdnych do realizacji zamówienia, je¿eli konieczno¶æ ich opracowania nie wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, do czasu ich opracowania,
f) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwa³o wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego, ze wzglêdu na konieczno¶æ wykonania nieprzewidzianych robót, niezbêdnych do realizacji niniejszego zamówienia, wykraczaj±cych poza zakres umowy a koliduj±cych z realizacj± niniejszego zamówienia
g) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o czas wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego ze wzglêdu na konieczno¶æ uzyskania decyzji i uzgodnieñ oraz ich ewentualnych realizacji, których konieczno¶ci uzyskania nie mo¿na by³o przewidzieæ przed przyst±pieniem do realizacji robót, a które wynikaj± z przepisów prawa i nie s± zale¿ne od dzia³añ Wykonawcy, do czasu ich uzyskania,
h) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwa³o wstrzymanie realizacji umowy, ze wzglêdu na konieczno¶æ przeprowadzenia postêpowania przetargowego na wybór nowego Wykonawcy robót dodatkowych lub uzupe³niaj±cych, które s± konieczne do wykonania, a ich rodzaj nie mie¶ci siê w ustawowej regulacji wynikaj±cej z zapisów ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-04 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-04 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
W cenie oferty nale¿y uwzglêdniæ równie¿ koszty obs³ugi finansowej inwestycji z uwagi na to, ¿e jest ono realizowane przy wsparciu programu rz±dowego funduszu Polski £ad. Zamawiaj±cy mo¿e w trakcie realizacji inwestycji wyp³aciæ Wykonawcy kwotê 5% warto¶ci kontraktu a pozosta³± czê¶æ kontraktu powinien sfinansowaæ Wykonawca. Zap³ata pozosta³ych 95% warto¶ci kontraktu nast±pi w ca³o¶ci po wykonaniu inwestycji w terminie nie d³u¿szym ni¿ 35 dni od daty odbioru inwestycji przez Zamawiaj±cego.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowo¶ci Gwizdów"
- "Przebudowa budynku s³u¿by celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmian± sposobu u¿ytkowania na budynek o¶wiatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 110266E w Proszeniu
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyñskiego i ul. Ko³³±taja w Sokó³ce wraz z infrastruktur± towarzysz±c± w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompowni± i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusociñskiego w Wojkowicach
wiêcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.