eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągŚwiadczenie usług szkoleniowych z zakresu księgowości, rachunkowości, kadr i płac, podpisu elektronicznego i innych dla pracowników i studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2021-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu księgowości, rachunkowości, kadr i płac, podpisu elektronicznego i innych dla pracowników i studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pwsz.elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwsz.elblag.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu księgowości, rachunkowości, kadr i płac, podpisu elektronicznego i innych dla pracowników i studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cf553eb-3e22-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011363/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.104 Szkolenia podnoszące kompetencje lub kwalifikacje zawodowe dla studentów z zakresu RODO

1.3.105 Szkolenia podnoszące kompetencje lub kwalifikacje w zakresie przedsiębiorczości i pracy zespołowej dla studentów z zakresu kompetencji lidera (Managment 3.0)

1.3.107 Szkolenia podnoszące kompetencje lub kwalifikacje językowe i komunikacyjne dla studentów z zakresu wystąpień publicznych

1.3.109 Szkolenia podnoszące kompetencje kadry administracyjnej i zarządczej z zakresu księgowości i rachunkowości

1.3.111 Szkolenia podnoszące kompetencje kadry administracyjnej i zarządczej z zakresu zamówień publicznych

1.3.114 Szkolenia podnoszące kompetencje kadry administracyjnej i zarządczej PWSZ w Elblągu (poz.116) z zakresu prawa (podpis elektroniczny)

1.3.118 Szkolenia podnoszące kompetencje lub kwalifikacje zawodowe dla studentów z zakresu kadry i płace

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „PWSZ w Elblągu- Uczelnia III-ciej Generacji”, nr umowy: POWR.03.05.00-00.Z091/17-00 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pwsz.elblag.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej pod adresem: zp@pwsz.elblag.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”. Dostęp do ww. formularzy Wykonawca może uzyskać ponadto poprzez miniportal UZP
za pomocą adresu internetowego: https://miniportal.uzp.gov.pl/FormsRedirect.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), dostępnym pod adresem
internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB i
uzależniony jest od parametrów technicznych systemu ePUAP oraz miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/22/1982/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu księgowości i rachunkowości dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu księgowości i rachunkowości dla pracowników kadry administracyjnej Zamawiającego, w tym:
a) Szkolenie nr 1: z zakresu podatku VAT, CIT, PIT i rachunkowości,
b) Szkolenie nr 2: z zakresu podatku VAT w szkołach wyższych,
c) Szkolenie nr 3: z zakresu fakturowania, dokumentowania i ewidencjonowania w VAT w szkołach wyższych,
d) Szkolenie nr 4: z zakresu zamknięcia ksiąg rachunkowych za rok 2021 w szkołach wyższych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część II: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu z zakresu kadry i płace dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu kadry i płace dla studentów Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2) Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy PZP przewiduje skorzystanie z opcji na warunkach określonych w Projekcie umowy.
a) rodzaj i maksymalna wartość opcji: rozszerzenie usługi o dodatkową liczbę uczestników szkolenia z zakresu kadry i płace dla studentów o nie więcej niż 2 osoby ponad liczbę określoną jako maksymalną w OPZ
b) okoliczność skorzystania z opcji:
 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
 Opcja realizowana będzie na podstawie odrębnego zgłoszenia składanego w formie elektronicznej (e-mail) nie później niż w okresie realizacji umowy.
c) rozliczenie usługi w ramach opcji odbywać się będzie na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy.
d) skorzystanie z opcji, w tym zmiana wynagrodzenia umownego nie wymaga sporządzenia aneksu

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część III: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu podpisu elektronicznego i Prawa Zamówień Publicznych dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu podpisu elektronicznego i Prawa Zamówień Publicznych dla pracowników Zamawiającego, w tym:
a) Szkolenie nr 1: z zakresu podpisu elektronicznego,
b) Szkolenie nr 2: z zakresu elektronicznej komunikacji w zamówień publicznych,
c) Szkolenie nr 3: z zakresu przygotowania i przeprowadzenia postępowania,
d) Szkolenie nr 4: z zakresu zawierania umów o udzielenie zamówień publicznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2) Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy PZP przewiduje skorzystanie z opcji na warunkach określonych w Projekcie umowy.
a) rodzaj i maksymalna wartość opcji: rozszerzenie usługi o dodatkową liczbę uczestników szkolenia nr 1: z zakresu podpisu elektronicznego o nie więcej niż 2 osoby ponad liczbę określoną jako maksymalną w OPZ.
b) okoliczność skorzystania z opcji:
 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
 Opcja realizowana będzie na podstawie odrębnego zgłoszenia składanego w formie elektronicznej (e-mail) nie później niż w okresie realizacji umowy.
c) rozliczenie usługi w ramach opcji odbywać się będzie na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy.
d) skorzystanie z opcji, w tym zmiana wynagrodzenia umownego nie wymaga sporządzenia aneksu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część IV: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu RODO dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu RODO dla studentów Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2) Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy PZP przewiduje skorzystanie z opcji na warunkach określonych w Projekcie umowy.
a) rodzaj i maksymalna wartość opcji: rozszerzenie usługi o dodatkową liczbę uczestników szkolenia z zakresu RODO dla studentów o nie więcej niż 2 osoby ponad liczbę określoną jako maksymalną w OPZ.
b) okoliczność skorzystania z opcji:
 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
 Opcja realizowana będzie na podstawie odrębnego zgłoszenia składanego w formie elektronicznej (e-mail) nie później niż w okresie realizacji umowy.
c) rozliczenie usługi w ramach opcji odbywać się będzie na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy.
d) skorzystanie z opcji, w tym zmiana wynagrodzenia umownego nie wymaga sporządzenia aneksu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Część V: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu Management 3.0 Foundation - kompetencje lidera dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu Management 3.0 - kompetencje lidera dla studentów Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2) Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy PZP przewiduje skorzystanie z opcji na warunkach określonych w Projekcie umowy.
a) rodzaj i maksymalna wartość opcji: rozszerzenie usługi o dodatkową liczbę uczestników szkolenia z zakresu Management 3.0 - kompetencje lidera dla studentów o nie więcej niż 2 osoby ponad liczbę określoną jako maksymalną w OPZ.
b) okoliczność skorzystania z opcji:
 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
 Opcja realizowana będzie na podstawie odrębnego zgłoszenia składanego w formie elektronicznej (e-mail) nie później niż w okresie realizacji umowy.
c) rozliczenie usługi w ramach opcji odbywać się będzie na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy.
d) skorzystanie z opcji, w tym zmiana wynagrodzenia umownego nie wymaga sporządzenia aneksu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. Część VI: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych dla studentów Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2) Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy PZP przewiduje skorzystanie z opcji na warunkach określonych w Projekcie umowy.
a) rodzaj i maksymalna wartość opcji: rozszerzenie usługi o dodatkową liczbę uczestników szkolenia z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych dla studentów o nie więcej niż 2 osoby ponad liczbę określoną jako maksymalną w OPZ.
b) okoliczność skorzystania z opcji:
 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
 Opcja realizowana będzie na podstawie odrębnego zgłoszenia składanego w formie elektronicznej (e-mail) nie później niż w okresie realizacji umowy.
c) rozliczenie usługi w ramach opcji odbywać się będzie na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy.
d) skorzystanie z opcji, w tym zmiana wynagrodzenia umownego nie wymaga sporządzenia aneksu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 57 ustawy PZP, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, w tym dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia w zakresie każdej części zamówienia osobę lub osoby pełniącą/ -e funkcję trenera/ prowadzącego szkolenie posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia, w wymiarze co najmniej 150 godzin szkoleniowych, licząc wstecz od terminu składania ofert, w tym:
 Część I: co najmniej:
• 1 osobę z zakresu podatku VAT, CIT, PIT i rachunkowości,
• oraz 1 osobę z zakresu podatku VAT w jednostkach sektora finansów publicznych*,
• oraz 1 osobę z zakresu fakturowania, dokumentowania i ewidencjonowania w VAT w jednostkach sektora finansów publicznych*,
• oraz 1 osobę z zakresu zamknięcia ksiąg rachunkowych w jednostkach sektora finansów publicznych*.
Zamawiający dopuszcza skierowanie do realizacji zamówienia 1 osoby posiadającej doświadczenie jw. we wszystkich oferowanych przez Wykonawcę szkoleniach.
 Część II: co najmniej 1 osobę z zakresu kadry i płace.
 Część III: co najmniej:
• 1 osobę z zakresu podpisu elektronicznego,
• oraz 1 osobę z zakresu zamówień publicznych wg ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający dopuszcza skierowanie do realizacji zamówienia 1 osoby posiadającej doświadczenie jw. we wszystkich oferowanych przez Wykonawcę szkoleniach.
 Część IV: co najmniej 1 osobę z zakresu RODO.
 Część V: co najmniej 1 osobę z zakresu Management 3.0 - kompetencje lidera.
 Część VI: co najmniej 1 osobę zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych, wykonującą zawód dziennikarza lub prezentera telewizyjnego lub konferansjera.
Uwaga
Przez pojęcie jednostka sektora finansów publicznych, Zamawiający rozumie jednostkę wymienioną art. 11 ust. 1. ustawy o finansach publicznych z dn. 27 sierpnia 2009r. (Dz. U.2021.305. z późn. zm.) „Jednostkami budżetowymi są jednostki organizacyjne sektora finansów publicznych nieposiadające osobowości prawnej, które pokrywają swoje wydatki bezpośrednio z budżetu, a pobrane dochody odprowadzają na rachunek odpowiednio dochodów budżetu państwa albo budżetu jednostki samorządu terytorialnego”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w zakresie każdej oferowanej części zamówienia odrębny Wykaz osób
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za
świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10. Do oferty należy dołączyć:
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Dokumenty określone w rozdziale VI, w tym podmiotowe środki dowodowe

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt. 1), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców jw. posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.
4) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
5) Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

określa paragraf 9 Projektu umowy.
2. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotowej umowy na podstawie art. 455 ust.1 pkt.1 ustawy PZP, w tym w sytuacjach jak niżej:
1) konieczność zmiany terminów umownych w następujących sytuacjach:
a) w przypadku zmiany terminów realizacji Projektu,
b) gdy wystąpi konieczność wykonania dodatkowych usług,
c) w razie wstrzymania realizacji umowy wynikającej z siły wyższej, wydania decyzji administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych rozstrzygnięć uprawnionych organów publicznych, przedłużających się postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, warunków atmosferycznych – odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji umowy wynikającej z tych okoliczności,
2) zmiana wynagrodzenia w wyniku zmian stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
3) zmiana zakresu zamówienia polegająca np. na zmianie liczby godzin świadczenia usługi lub zmianie liczby uczestników szkolenia z przyczyn zależnych od Zamawiającego, np. wynikająca z rezygnacji uczestnika szkolenia z udziału w Projekcie,
4) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, lub wprowadzenie Podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie,
5) zmiana podwykonawcy, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jako podwykonawca pierwotny,
6) usunięcie rozbieżności lub niespójności w treści umowy (wraz z załącznikami oraz dokumentami stanowiącymi jej integralną część) w stosunku do treści oferty w zakresie niezbędnym do usunięcia tych rozbieżności lub niespójności wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa,
7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów publicznych – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://epuap.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-16 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.