Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00030399/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Najem urządzeń do oczyszczania i uzdatniania wody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8593701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem urządzeń do oczyszczania i uzdatniania wody2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8f6cf9d-b080-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116015/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Dzierżawa dystrybutorów wody /montaż, serwis, obsługa/
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030399
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/59/23/ET
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest najem i serwis urządzeń do oczyszczania i uzdatniania wody dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, Zarządu w Łodzi CBŚP, OSzP w Łodzi z siedzibą w Sieradzu oraz jednostek garnizonu łódzkiego.2. Ilość urządzeń oraz ich rozmieszczenie wskazano w Załączniku nr 2.1 do SWZ – wykaz punktów instalacji i ilości urządzeń.
3. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
4.Urządzenia zostaną dostarczone, ustawione i podłączone do wody przez Wykonawcę na jego koszt w miejscach wskazanych w załączniku nr 2.1 do SWZ.
5.Wykonawca dostarczy urządzenia sprawne technicznie, które po podłączeniu do źródła wody oraz prądu są gotowe do eksploatacji. Urządzenia w dniu montażu u Zamawiającego muszą być wyposażone w nowe zestawy filtrów.
6. Zamawiający wymaga, aby urządzenia posiadały wymagane atesty NIZP Państwowego Zakładu Higieny oraz certyfikat jakości ISO nr 9001: 2015. Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie Zamawiającego wymagany atest lub certyfikat.
7. Zamawiający oświadcza, że w celu prawidłowego montażu urządzeń, udostępni w terminie maksymalnie do 5 dni roboczych od podpisania umowy, miejsce, w którym urządzenia mają być zamontowane wraz z dostępem do źródła wody i energii elektrycznej.
8. Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do przeprowadzenia instalacji, napraw oraz przeglądów okresowych urządzeń.
9.Przeglądy okresowe urządzeń będą odbywać się co 6 miesięcy, na który składa się: sanityzacja i odkamienianie urządzeń oraz wymiana filtrów. Po wykonaniu serwisu Wykonawca prześle protokół serwisowy do Wydziału Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Łodzi na adres: ul. Stokowska 21/25, 92-104 Łódź.
10. Zamawiający po podpisaniu protokołu odbioru odpowiada za prawidłową eksploatację urządzeń oraz ich zabezpieczenie przed uszkodzeniem przez osoby trzecie, a także kradzieżą.
11. Zamawiający przewiduje prawo opcji.
Dla części 1 - W ramach zamówienia podstawowego zamawiający przewiduje najem 112 urządzeń do oczyszczania wody grzewczo-chłodzących. W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości urządzeń maksymalnie o 15 szt.
12.Usługi najmu urządzeń w ramach prawa opcji muszą być wykonane zgodnie z zapisami umowy po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym odpowiednio dla części 1.
13. O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż w terminie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy odpowiednio dla części .
4.5.3.) Główny kod CPV: 51514110-2 - Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody
4.5.5.) Wartość części: 409147,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest najem i serwis urządzeń do oczyszczania filtrowania i gazowania wody dla Wydziału w Łodzi BSWP2. Ilość urządzeń oraz ich rozmieszczenie wskazano w Załączniku nr 2.2 do SWZ – wykaz punktów instalacji i ilości urządzeń.
3. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
4.Urządzenia zostaną dostarczone, ustawione i podłączone do wody przez Wykonawcę na jego koszt w miejscach wskazanych w załączniku nr 2.2 do SWZ.
5.Wykonawca dostarczy urządzenia sprawne technicznie, które po podłączeniu do źródła wody oraz prądu są gotowe do eksploatacji. Urządzenia w dniu montażu u Zamawiającego muszą być wyposażone w nowe zestawy filtrów.
6. Zamawiający wymaga, aby urządzenia posiadały wymagane atesty NIZP Państwowego Zakładu Higieny oraz certyfikat jakości ISO nr 9001: 2015. Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie Zamawiającego wymagany atest lub certyfikat.
7. Zamawiający oświadcza, że w celu prawidłowego montażu urządzeń, udostępni w terminie maksymalnie do 5 dni roboczych od podpisania umowy, miejsce, w którym urządzenia mają być zamontowane wraz z dostępem do źródła wody i energii elektrycznej.
8. Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do przeprowadzenia instalacji, napraw oraz przeglądów okresowych urządzeń.
9.Przeglądy okresowe urządzeń będą odbywać się co 6 miesięcy, na który składa się: sanityzacja i odkamienianie urządzeń oraz wymiana filtrów (dla części nr 2 dodatkowo wymiana co 6 miesięcy butli z gazem). Po wykonaniu serwisu Wykonawca prześle protokół serwisowy do Wydziału Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Łodzi na adres: ul. Stokowska 21/25, 92-104 Łódź.
10. Zamawiający po podpisaniu protokołu odbioru odpowiada za prawidłową eksploatację urządzeń oraz ich zabezpieczenie przed uszkodzeniem przez osoby trzecie, a także kradzieżą.
11. Zamawiający przewiduje prawo opcji.
Dla części 2 - W ramach zamówienia podstawowego zamawiający przewiduje najem 1 urządzenia do oczyszczania wody grzewczo-chłodzących z możliwością nasycenia CO2. W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości urządzeń maksymalnie o 2 szt.
12.Usługi najmu urządzeń w ramach prawa opcji muszą być wykonane zgodnie z zapisami umowy po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym odpowiednio dla części 2.
13. O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż w terminie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy odpowiednio dla części .
4.5.3.) Główny kod CPV: 51514110-2 - Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody
4.5.5.) Wartość części: 5535,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156633,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202507,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156633,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WATER4YOU SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272746785
7.3.3) Ulica: BIEŻUŃSKA 1M6
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 03-578
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156633,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne – art. 255 pkt. 2 uPzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Uzasadnienie faktyczne – do upływu terminu składania ofert złożono jedną ofertę odrzuconą na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 uPzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.