Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00156249/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
- 2021/BZP 00164354/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-30
- 2021/BZP 00165446/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-31
- 2021/BZP 00168520/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia w ramach rewitalizacji budynku Ośrodka Zdrowia w Tuszowie Narodowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszów Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tuszów Narodowy 225
1.5.2.) Miejscowość: Tuszów Narodowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-332
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (17) 774 37 20,
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tuszownarodowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszownarodowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tuszownarodowy.biuletyn.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia w ramach rewitalizacji budynku Ośrodka Zdrowia w Tuszowie Narodowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c7258dd-01e8-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005225/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa wyposażenia w ramach rewitalizacji budynku Ośrodka Zdrowia w Tuszowie Narodowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156249/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKP.271.01.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa mebli dla Ośrodka Zdrowia w Tuszowie Narodowym oraz wyposażenia pokoju socjalnego”, obejmująca:1) dostawę fabrycznie nowych mebli i wyposażenia, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1a do SWZ, wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, instalacją i montażem w budynku Ośrodka Zdrowia w Tuszowie Narodowym w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
4) gwarancję jakości udzieloną na okres co najmniej 24 miesięcy, realizowaną zgodnie z treścią § 11 umowy na wszystkie dostarczone przedmioty, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, przy czym wydłużenie terminu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w tej części,
5) posprzątanie pomieszczeń Zamawiającego, w których ulokowane zostaną meble
6) dostarczenie do wszystkich mebli wyposażonych w zamki,
co najmniej dwóch kompletów kluczy (chyba, że inna ilość kluczy wynika z Opisu przedmiotu zamówienia).
4.3. Szczegółowy zakres i sposób zrealizowania przedmiotu zamówienia
w poszczególnych częściach określa odpowiednio Załącznik nr 1a-1d do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-4) i Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.4. Zamawiający udostępnia rzuty budynku (pięter), w którym Wykonawca zobowiązany jest zamontować dostarczone meble, wyposażenie i sprzęt, stanowiące Załącznik nr 1.1 i 1.2. do SWZ.
4.5. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsce docelowe wraz z montażem, zestawieniem, konfiguracją, uruchomieniem itd. w taki sposób, aby przedmiot zamówienia był gotowy do użytkowania i obsługi pacjentów od chwili odbioru.
4.6. W zakresie części obejmujących dostawę urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ramach przedmiotu zamówienia wszelkie, niezbędne do prawidłowego działania tych urządzeń, przewody, kable, złącza itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
4.5.5.) Wartość części: 85835,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa wyposażenia medycznego dla Ośrodka Zdrowia w Tuszowie Narodowym”, obejmująca:1) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1b do SWZ, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, instalacją i montażem w budynku Ośrodka Zdrowia w Tuszowie Narodowym w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
3) dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej, związanej
z przedmiotem zamówienia,
4) gwarancję jakości udzieloną na okres co najmniej 24 miesięcy, realizowaną zgodnie z treścią § 11 umowy na wszystkie dostarczone przedmioty, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, przy czym wydłużenie terminu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w tej części,
5) posprzątanie pomieszczeń Zamawiającego, w których ulokowane zostaną wyposażenie;
4.3. Szczegółowy zakres i sposób zrealizowania przedmiotu zamówienia
w poszczególnych częściach określa odpowiednio Załącznik nr 1a-1d do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-4) i Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.4. Zamawiający udostępnia rzuty budynku (pięter), w którym Wykonawca zobowiązany jest zamontować dostarczone meble, wyposażenie i sprzęt, stanowiące Załącznik nr 1.1 i 1.2. do SWZ.
4.5. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsce docelowe wraz z montażem, zestawieniem, konfiguracją, uruchomieniem itd. w taki sposób, aby przedmiot zamówienia był gotowy do użytkowania i obsługi pacjentów od chwili odbioru.
4.6. W zakresie części obejmujących dostawę urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ramach przedmiotu zamówienia wszelkie, niezbędne do prawidłowego działania tych urządzeń, przewody, kable, złącza itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 31230,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa sprzętu medycznego dla Ośrodka Zdrowia w Tuszowie Narodowym”, obejmująca:1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1c do SWZ, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, instalacją, konfiguracją i montażem w budynku Ośrodka Zdrowia w Tuszowie Narodowym w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
4) gwarancję jakości udzieloną na okres co najmniej 36 miesięcy, realizowaną zgodny z treścią § 11 umowy na wszystkie dostarczone przedmioty, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, przy czym wydłużenie terminu gwarancji dla:
• USG
• EKG
• KTG
• Spirometr
• Fotel Ginekologiczny
• Defibrylator
• Autoklaw
• Chłodziarka medyczna
• Sterylizator powietrza
• Lampa zabiegowa
• Radiowizjografia z RTG
stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w tej części,
5) posprzątanie pomieszczeń Zamawiającego, w których ulokowane zostaną meble;
6) sprzęt wymieniony w pkt 4) nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2020 r.
4.3. Szczegółowy zakres i sposób zrealizowania przedmiotu zamówienia
w poszczególnych częściach określa odpowiednio Załącznik nr 1a-1d do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-4) i Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.4. Zamawiający udostępnia rzuty budynku (pięter), w którym Wykonawca zobowiązany jest zamontować dostarczone meble, wyposażenie i sprzęt, stanowiące Załącznik nr 1.1 i 1.2. do SWZ.
4.5. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsce docelowe wraz z montażem, zestawieniem, konfiguracją, uruchomieniem itd. w taki sposób, aby przedmiot zamówienia był gotowy do użytkowania i obsługi pacjentów od chwili odbioru.
4.6. W zakresie części obejmujących dostawę urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ramach przedmiotu zamówienia wszelkie, niezbędne do prawidłowego działania tych urządzeń, przewody, kable, złącza itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego
33120000-7 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze
4.5.5.) Wartość części: 223482,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa sprzętu komputerowegoi oprogramowania dla Ośrodka Zdrowia w Tuszowie Narodowym”, obejmująca:
1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1d do SWZ, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, instalacją i montażem w budynku Ośrodka Zdrowia w Tuszowie Narodowym w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji
w języku polskim,
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
4) gwarancję jakości udzieloną na okres co najmniej 24 miesięcy, realizowaną zgodny z treścią § 11 umowy na wszystkie dostarczone przedmioty, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, przy czym wydłużenie terminu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w tej części,
5) posprzątanie pomieszczeń Zamawiającego, w których ulokowane zostanie wyposażenie;
4.3. Szczegółowy zakres i sposób zrealizowania przedmiotu zamówienia
w poszczególnych częściach określa odpowiednio Załącznik nr 1a-1d do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-4) i Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.4. Zamawiający udostępnia rzuty budynku (pięter), w którym Wykonawca zobowiązany jest zamontować dostarczone meble, wyposażenie i sprzęt, stanowiące Załącznik nr 1.1 i 1.2. do SWZ.
4.5. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsce docelowe wraz z montażem, zestawieniem, konfiguracją, uruchomieniem itd. w taki sposób, aby przedmiot zamówienia był gotowy do użytkowania i obsługi pacjentów od chwili odbioru.
4.6. W zakresie części obejmujących dostawę urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ramach przedmiotu zamówienia wszelkie, niezbędne do prawidłowego działania tych urządzeń, przewody, kable, złącza itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 31251,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133528,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241097,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133528,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOBBY MEBLE S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363460565
7.3.3) Ulica: ul. Pod Fortem 2F
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-302
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOBBY MEBLE S.C. TOMASZ MADLEWSKI, KRZYSZTOF ŁUDZIK
jakie przetargi wygrała firma
LOBBY MEBLE S.C. TOMASZ MADLEWSKI, KRZYSZTOF ŁUDZIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133528,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-05Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55771,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55771,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55771,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniki Medycznej "TECH-MED" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 092336441
7.3.3) Ulica: Ernsta Petersona 6A
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-862
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ "TECH-MED" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ "TECH-MED" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55771,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314701,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314701,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314701,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RMB System s.c. A. Boryga M. Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061590770
7.3.3) Ulica: ul. Laurowa 16/U2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-153
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RMB SYSTEM" S.C. A.BORYGA M.KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
"RMB SYSTEM" S.C. A.BORYGA M.KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314701,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-18Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części 4 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 i 5 w zw. z art. 263 ustawy Pzp w związku z art 266 ustawy Pzp.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla części 4 jako najkorzystniejsza, została wybrana oferta Wykonawcy Firma Xerima Jan Szwakop.
W odpowiedzi na wezwanie do podpisania umowy, Wykonawca ten poinformował, że odstępuje od zawarcia umowy.
Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że oferta kolejnego Wykonawcy została wyceniona na kwotę 75 153,00 zł brutto (61 100,00 zł netto). Zgodnie z informacją przekazaną przed otwarciem ofert, Zamawiający nie dysponuje wystarczającą kwotą i nie ma możliwości jej zwiększenia do ceny tej oferty.
W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41868,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75153,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa sprzętu AGD na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.