Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00069544/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
- 2023/BZP 00086027/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót hydrotechnicznych na obszarze Natura 2000 Uroczyska w Lasach Stepnickich PLH 320033 z podziałem na części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320590577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Firlika 20
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-637
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szczecin.rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-szczecin
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe8146af-a0a0-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie robót hydrotechnicznych na obszarze Natura 2000 Uroczyska w Lasach Stepnickich PLH 320033 z podziałem na części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe8146af-a0a0-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód” realizowane w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0108/162.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00069544
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.1.2023.PR.10
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: wykonanie 12 progów, w tym: St11 rów 1.2.2.15; St12 rów 1.2.2.15; St13 rów 1.2.2.15.1; St14 rów 12; St23 rów 1.2.2.15.3; St24 rów 1.2.2.15.2; St27 rów 1.2.2.15.3; St28 rów 1.2.2.15.2; St36 rów 11.5.4; St37 rów 1.2.2.15.1.1; St55 rów 1.2.2.15.1.1; St56 rów 11.5.4 wraz z obsługą geodezyjną, pracami przygotowawczymi i towarzyszącymi, wycinką drzew i krzewów.4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 302066,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: wykonanie 3 zastawek w tym: St8 rów 1.2.2.15; St9 rów 1.2.2.15; St10 rów 1.2.2.15i 7 progów w tym: St25 rów 1.2.2.15.3; St26 rów 1.2.2.15.2; St33 rów 11.5.4; St34 rów 1.2.2.15.1.1; St43 rów 1.2.2.15.1.1; St45 rów 11.5.4; St57 rów 12 wraz z obsługą geodezyjną, pracami przygotowawczymi i towarzyszącymi, wycinką drzew i krzewów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 280960,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - wykonanie 2 zastawek w tym St15 rów 1.2.2.15; St16 rów 1.2.2.14 i 8 progów w tym: St21 rów 1.2.2.15.2; St22 rów 1.2.2.15.3; St29 rów 11.5.4; St30 rów 1.2.2.15.1.1; St31 rów 11.5.4; St32 rów 1.2.2.15.1.1; St53 rów 12; St54 wraz z obsługą geodezyjną, pracami przygotowawczymi i towarzyszącymi, wycinką drzew i krzewów.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 264102,05 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: wykonanie 2 zastawek, w tym St20 rów 11.5.4; St38 rów St38 i 11 progów, w tym: St17 rów 1.2.2.13.4; St18 rów 1.2.2.13.3; St19 rów 1.2.2.13.3; St42 rów 2.28.1; St44 rów 2.28.1; St46 rów 2.28.1; St47 rów 1.2.2.15.1; St49 rów 12; St50 rów 2.28.1; St51 rów 2.28.1; St52 rów 2.28.1 wraz z obsługą geodezyjną, pracami przygotowawczymi i towarzyszącymi, wycinką drzew i krzewów.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 281679,70 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: wykonanie 3 zastawek, w tym: St4 rów 1.4.6; St6 rów 1.4.6; St35 rów 11.5.4 i 4 progów, w tym: St48 rów 12; St7 rów 1.4.5; St5 rów 1.4.5; St1 rów1.8.1 wraz z obsługą geodezyjną, pracami przygotowawczymi i towarzyszącymi, wycinką drzew i krzewów.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 184075,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278253,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 948000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278253,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651141840
7.3.3) Ulica: Paderewskiego
7.3.4) Miejscowość: Człopa
7.3.5) Kod pocztowy: 78-630
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278253,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252983,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407386,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252983,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651141840
7.3.4) Miejscowość: Człopa
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252983,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233229,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383402,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233229,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651141840
7.3.4) Miejscowość: Człopa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233229,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253175,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447848,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253175,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651141840
7.3.4) Miejscowość: CZŁOPA
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253175,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162193,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273266,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162193,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651141840
7.3.4) Miejscowość: CZŁOPA
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162193,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych z certyfikatem środowiskowym.
- Modernizacja maszyny wytrzymałościowej Instron 3366
- TP-16/25 Dostawa odczynników do oznaczeń immunohistochemicznych i hybrydyzacji in situ (ISH) wraz z dzierżawą dwóch aparatów
- Organizacja konferencji "More Life Future" w ramach strefy Pomorza Zachodniego na Pol'and'Rock Festival 2025.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Usługi cateringowe dla gości wernisażu wystawy z okazji 70-lecia działalności Biblioteki Głównej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Budowa zbiorników retencyjnych w Kodniu
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.