eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻychlinBudowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Dobrzelin



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Dobrzelin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻYCHLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Barlickiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Żychlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-320

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 351 20 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminazychlin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazychlin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04c779a0-d3bb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Dobrzelin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04c779a0-d3bb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022258/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Dobrzelin wraz z opracowaniem PFU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167779

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BPI.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Numeracja zgodna z SWZ
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegających na budowie kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Dobrzelin.
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej będąca przedmiotem zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej, w zakresie średnic od Dz200 do Dz250 oraz sumarycznej długości ok. 1250 m, wraz z odgałęzieniami do posesji o średnicach Dz160 o sumarycznej długości ok. 325 m.
5.2. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy:
5.2.1. sporządzenie koncepcji budowy sieci kanalizacji sanitarnej
5.2.2. uzyskanie aktualnego prawa do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane dla działek, na które Zamawiający nie posiada zgód
5.2.3. sporządzenie projektu budowlanego wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami, pozyskaniem map do celów projektowych, zgodami, uzgodnieniami i pozwoleniami niezbędnymi do wykonania i odbioru prac
5.2.4. sporządzenie wszelkich wymaganych prawem, kompletnych opracowań wszystkich branż, niezbędnych do realizacji inwestycji oraz uzyskanie dla nich koniecznych opinii, pozwoleń i/lub zatwierdzeń. Należy uwzględnić możliwą konieczność wykonania takich opracowań jak, m.in.: opinia geotechniczna terenu dla potrzeb posadowienia obiektów, decyzja środowiskowa, decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, operat wodno-prawny, decyzję w sprawie usunięcia drzew i krzewów i inne
5.2.5. sporządzenie projektów wykonawczych
5.2.6. kompleksową obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do wykonania zadania
5.2.7. wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie sporządzonych projektów, w tym:
5.2.7.1. dostawę maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zadania
5.2.7.2. wykonanie prac związanych z utwardzeniem terenu, zjazdami, oświetleniem, ogrodzeniem, zabezpieczeniem terenu i in.
5.2.7.3 wykonanie wszystkich prac budowlanych zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym
5.2.7.4. przeprowadzenie prób i badań odbiorowych
5.2.7.5. przywrócenie terenu do stanu istniejącego.
5.2.8.nadzór autorski projektanta, obejmujący czas realizacji inwestycji i wydłużony do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji za wady robót budowalnych
5.2.9. inwentaryzację powykonawczą
5.2.10. sporządzenie dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej.
5.3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają:
5.3.1. Program funkcjonalno – użytkowy dla zadania „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Dobrzelin” stanowiący załącznik nr 2 do SWZ,
5.3.2. wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1795185,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1795185 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1795185,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-AN Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301998050

7.3.3) Ulica: ul. Śródmiejska 15

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1795185,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie współfinansowane zostanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.