Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00167779/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Dobrzelin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻYCHLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Barlickiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Żychlin
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-320
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 351 20 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminazychlin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazychlin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04c779a0-d3bb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Dobrzelin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04c779a0-d3bb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022258/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Dobrzelin wraz z opracowaniem PFU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167779
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPI.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numeracja zgodna z SWZ
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegających na budowie kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Dobrzelin.
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej będąca przedmiotem zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej, w zakresie średnic od Dz200 do Dz250 oraz sumarycznej długości ok. 1250 m, wraz z odgałęzieniami do posesji o średnicach Dz160 o sumarycznej długości ok. 325 m.
5.2. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy:
5.2.1. sporządzenie koncepcji budowy sieci kanalizacji sanitarnej
5.2.2. uzyskanie aktualnego prawa do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane dla działek, na które Zamawiający nie posiada zgód
5.2.3. sporządzenie projektu budowlanego wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami, pozyskaniem map do celów projektowych, zgodami, uzgodnieniami i pozwoleniami niezbędnymi do wykonania i odbioru prac
5.2.4. sporządzenie wszelkich wymaganych prawem, kompletnych opracowań wszystkich branż, niezbędnych do realizacji inwestycji oraz uzyskanie dla nich koniecznych opinii, pozwoleń i/lub zatwierdzeń. Należy uwzględnić możliwą konieczność wykonania takich opracowań jak, m.in.: opinia geotechniczna terenu dla potrzeb posadowienia obiektów, decyzja środowiskowa, decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, operat wodno-prawny, decyzję w sprawie usunięcia drzew i krzewów i inne
5.2.5. sporządzenie projektów wykonawczych
5.2.6. kompleksową obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do wykonania zadania
5.2.7. wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie sporządzonych projektów, w tym:
5.2.7.1. dostawę maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zadania
5.2.7.2. wykonanie prac związanych z utwardzeniem terenu, zjazdami, oświetleniem, ogrodzeniem, zabezpieczeniem terenu i in.
5.2.7.3 wykonanie wszystkich prac budowlanych zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym
5.2.7.4. przeprowadzenie prób i badań odbiorowych
5.2.7.5. przywrócenie terenu do stanu istniejącego.
5.2.8.nadzór autorski projektanta, obejmujący czas realizacji inwestycji i wydłużony do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji za wady robót budowalnych
5.2.9. inwentaryzację powykonawczą
5.2.10. sporządzenie dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej.
5.3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają:
5.3.1. Program funkcjonalno – użytkowy dla zadania „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Dobrzelin” stanowiący załącznik nr 2 do SWZ,
5.3.2. wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1795185,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1795185 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1795185,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-AN Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301998050
7.3.3) Ulica: ul. Śródmiejska 15
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1795185,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Strategicznych.
INNE PRZETARGI ŻYCHLIN
więcej: przetargi ŻYCHLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.