Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00172235/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00189709/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń stacji zgazowania i rozprężania tlenu medyczn.: zbiorników tlenu medyczn.ciekłego wraz z parownicami w ramach projektu Rozbudowa i moderniz. inst. tlen. w związku z COVID-19
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2
1.5.2.) Miejscowość: Bystra
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334991810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.szpitalbystra.pl/?id=885&mode=01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż urządzeń stacji zgazowania i rozprężania tlenu medyczn.: zbiorników tlenu medyczn.ciekłego wraz z parownicami w ramach projektu Rozbudowa i moderniz. inst. tlen. w związku z COVID-192.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4441b3a3-da83-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022061/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa i montaż urządzeń stacji zgazowania i rozprężania tlenu medyczn.: zbiorników tlenu medyczn.ciekłego wraz z parownicami w ramach projektu Rozbudowa i moderniz. inst. tlen. w związku z COVID-19
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172235/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/Dz.ZPI/380/6/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 574976,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż (w tym podłączenie do istniejącej instalacji tlenu medycznego) urządzeń stacji zgazowania i rozprężania tlenu medycznego: zbiorników tlenu medycznego ciekłego wraz z parownicami - w ramach projektu pt. „Rozbudowa i modernizacja instalacji tlenowej w związku z COVID-19” (projekt dofinansowany ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na podstawie umowy zawartej z Wojewodą Śląskim reprezentującym Skarb Państwa).
Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być zgodny z opisami wyspecyfikowanymi w załączniku nr 2 do SWZ – formularz szczegółowych parametrów technicznych urządzeń, musi być objęty co najmniej 12-miesięczną gwarancją (element podlegający ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert; niezbędne informacje należy zamieścić w treści oferty przygotowanej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ). Uwaga! Okres gwarancji na urządzenie przedłuża się o czas naprawy elementów urządzenia; na wymienione elementy gwarancja biegnie od nowa, tj. od następnego dnia po podpisaniu protokołu z usunięcia wad lub wymiany.
Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy i nieużywany (nawet do celów prezentacyjnych), kompletny i w pełni sprawny. Musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji przeznaczenia, musi być wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych, fizycznych i prawnych, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich. Powinien gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego.
Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dostawa urządzeń odbędzie się po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym konkretnego terminu dostawy.
Zamawiający wymaga, by Wykonawca określił w ofercie cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w SWZ, warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego odnoszące się do przedmiotu zamówienia (elementy podlegające ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert; niezbędne informacje należy zamieścić w treści oferty przygotowanej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ).
Dostawca zobowiązany jest przy dostawie urządzeń dostarczyć Zamawiającemu katalogi/ulotki informacyjne producenta/dystrybutora, instrukcje obsługi i konserwacji, karty gwarancyjne, paszporty, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonych urządzeń. Nie dostarczenie wymaganych dokumentów skutkować będzie nie odebraniem dostarczanego towaru.
Dostawca zobowiązany jest do zabezpieczenia miejsca dostawy i montażu przed uszkodzeniem podczas transportu, rozładunku i montażu urządzeń.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku powstałych na trasie dostawy i w miejscu montażu zabrudzeń, uszkodzeń i/Iub awarii wynikłych z jego winy. Dostawca zobowiązany będzie do ich natychmiastowego i skutecznego usunięcia.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, rozładowania, wniesienia, zainstalowania, podłączenia, skonfigurowania oraz uruchomienia urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia.
Dostawca zobowiązany jest do prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami, wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (m.in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania)
Obowiązek uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich uczestników. Zamawiający zapewnił dostępność przedmiotu zamówienia dla wszystkich upoważnionych użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, poprzez jego ogólnodostępność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44612000-3 - Pojemniki na gaz skroplony
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44615000-4 - Zbiorniki ciśnieniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565772,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 772085,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565772,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROGAZ-BOMBI H. Choroszucha, Z. Choroszucha Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510708276
7.3.3) Ulica: Słupy 44B
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-381
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EUROGAZ-BOMBI" H.CHOROSZUCHA Z.CHOROSZUCHA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"EUROGAZ-BOMBI" H.CHOROSZUCHA Z.CHOROSZUCHA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565772,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
INNE PRZETARGI BYSTRA
więcej: przetargi BYSTRA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.