Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00207481/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
- 2023/BZP 00215645/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu terenowego do ratownictwa górskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
1.3.) Oddział zamawiającego: TOPR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490018902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 63 a
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: topr@topr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.topr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/10d7be01-6f6e-404a-84ce-b8575b0eedea1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot wykonujący umowę o realizację zadania publicznego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ratownictwo górskie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu terenowego do ratownictwa górskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0378d28-ee4c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207481
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa nowego 5-drzwiowego samochodu terenowego o następujących parametrach:
samochód terenowy 5 drzwiowy
samochód min. 5 miejscowy
na ramie nośnej
stały napęd na 4 koła
reduktor
automatyczna skrzynia biegów
silnik: diesel turbodoładowany o mocy co najmniej 200KM
mosty napędowe z możliwością blokowania dyferencjału
długość minimalna 475 cm
szerokość minimalna 175 cm
kąt natarcia co najmniej 30 stopni
kąt zejścia co najmniej 30 stopni
głębokość brodzenia co najmniej 50 cm
samochód fabrycznie nowy
norma emisji spalin min. Euro 6
montaż i podłączenie do instalacji elektrycznej pojazdu, radiotelefonu dostarczonego przez Zamawiającego
pojazd wyposażony w elektryczną wciągarkę o uciągu min. 5 ton, z liną syntetyczną
pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową przeznaczoną dla samochodów uprzywilejowanych (belka sygnalizacyjna na dachu, lampy stroboskopowe – 2 z przodu, 2 z tyłu)
bagażnik dachowy typu platforma na całej powierzchni dachu o nośności co najmniej 150kg
drabinka umożliwiająca wejście na dach
wewnątrz pojazdu rozkładana kratownica umożliwiająca transport osoby poszkodowanej na noszach w pozycji leżącej
gwarancja co najmniej 4 lata
zawieszenie na sprężynach śrubowych
przestrzeń bagażowa za pierwszym rzędem foteli (po złożeniu drugiego rzędu foteli): min. 190 cm długości
nadwozie zamknięte (nie Pick-up)
tylne zawieszenie zależne - sztywny most
możliwość blokady centralnego mechanizmu różnicowego oraz przedniego i tylnego mostu napędowego
prześwit: min. 25 cm
kąt rampowy: min. 26 stopni
maksymalny moment obrotowy silnika: min.500Nm
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496106,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496106,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496106,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEAM MP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 896 160 93 15
7.3.4) Miejscowość: Długołęka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496106,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- TAPZ - usługa przewodnicka
- Dostawa Implantów - Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki
- Dostawa materiałów medycznych 1 x użytku (igły, strzykawki, kaniule, ostrza, cewniki, kanki, zgłębniki, kraniki, kateter, infuzja, transfuzja, worki, opatrunki do mocowania, kaniule, itp.)
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego Miasta Zakopane
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.