eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jod³owaDostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania dla potrzeb Urzêdu Gminy w Jod³owej w ramach projektu systemowego "Cyfrowa Gmina"



Og³oszenie z dnia 2022-07-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania dla potrzeb Urzêdu Gminy w Jod³owej w ramach projektu systemowego „Cyfrowa Gmina"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jod³owa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661100

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: brak

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jod³owa

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-225

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.gmina@jodlowa.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jodlowa.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania dla potrzeb Urzêdu Gminy w Jod³owej w ramach projektu systemowego „Cyfrowa Gmina"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0732ebf0-0417-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00259963

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00014964/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania dla potrzeb Urzêdu Gminy w Jod³owej w ramach projektu systemowego „Cyfrowa Gmina"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Grant w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”. Projekt wspó³finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 O¶ Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³anie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0732ebf0-0417-11ed-9a86-f6f4c648a056

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postêpowanie jest prowadzone przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/ ) .
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) oraz poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: przetargi.gmina@jodlowa.eu. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodków komunikacji elektronicznej zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w Instrukcji interaktywnej „oferty, wnioski i prace konkursowe” pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
2. Administratorem Pañstwa danych jest Gmina Jod³owa reprezentowana przez Wójta. Kontakt do Administratora: 39-225 Jod³owa 1A, tel.146302001, e-mail: gmina.jodlowa@jodlowa.eu.
3. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê skontaktowaæ poprzez email: inspektorodo@onet.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
4. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
a. art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze okre¶lonego w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. poz. 2019 z pó¼n. zm.) – zwanej dalej „ustaw±”,
b. art. 6 ust. 1 lit. b rozporz±dzenia 2016/679 tj. wykonania zawartej umowy lub do podjêcia dzia³añ na Pañstwa ¿±danie przed zawarciem umowy.
5. Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania dla potrzeb Urzêdu Gminy w Jod³owej w ramach projektu systemowego „Cyfrowa Gmina”, wyboru najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz realizacji umowy.
6. Obiorcami Pañstwa danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy, Pañstwa dane bêd± zamieszczane w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Szczegó³owe informacje mo¿na uzyskaæ kontaktuj±c siê z Administratorem.
7. Pañstwa dane nie bêd± przekazywane do pañstw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. pañstw trzecich).
8. Dane osobowe bêd± przechowywane przez czas niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych powy¿ej, a po tym czasie przez okres wymagany:
a. art. 78 ust. 1 ustawy, tj. protokó³ wraz z za³±cznikami przechowuje siê przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania chyba ¿e umowa zawarta jest na d³u¿szy okres czasu wtedy administrator przechowuje protokó³ do zakoñczenia umowy;
b. umowy zgodnie z kategori± archiwaln± B10 – tj. 10 lat od roku nastêpuj±cego po zakoñczeniu umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego,
c. pozosta³a dokumentacja dotycz±ca zamówieñ publicznych zgodnie z kategori± B5 – tj. 5 lat od roku nastêpuj±cego po zakoñczeniu sprawy.
9. W celu z³o¿enia oferty, zawarcia i realizacji umowy podanie danych osobowych jest wymogiem niezbêdnym.
10. W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych przys³uguj± nastêpuj±ce ¿±dania:
a. prawo dostêpu do danych osobowych;
b. prawo do ¿±dania sprostowania danych osobowych;
c. prawo do usuniêcia danych osobowych;
d. prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
11. Przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
12. Pañstwa dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie bêd± profilowane.
13. Sk³adaj±cy ofertê jest obowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporz±dzenia 2016/679. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ obowi±zki informacyjne wynikaj±ce z rozporz±dzenia 2016/679 wykonawca sk³ada w postêpowaniu o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 14 rozporz±dzenia 2016/679. O¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca sk³ada w ofercie.
14. Je¿eli przetwarzanie danych osobowych bêdzie dokonywane w imieniu zamawiaj±cego, podmiot sk³adaj±cy ofertê daje gwarancjê wdro¿enia odpowiednich ¶rodków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie danych spe³nia³o wymogi rozporz±dzenia 2016/679 i chroni³o prawa osób, których dane dotycz±.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a. prawo dostêpu do danych osobowych (w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b. prawo do ¿±dania sprostowania danych osobowych (skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
c. skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
d. zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
e. w przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679

Pe³na informacja dotycz±ca obowi±zku informacyjnego znajduje siê w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja nastêpuj±cego sprzêtu i oprogramowania:
a) serwer , oprogramowanie systemowe i dostêpowe
b) zasilacz UPS, prze³±cznik sieciowy
c) serwer plików NAS i oprogramowanie do backupu
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 5 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30234500-3 - Pamiêci do przechowywania danych

32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

35100000-5 - Urz±dzenia awaryjne i zabezpieczaj±ce

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja i wdro¿enie e-us³ug w zakresie nale¿no¶ci - informacji internetowej o stanie nale¿no¶ci wobec urzêdu z tytu³u podatków i op³at z mo¿liwo¶ci± dokonywania p³atno¶ci elektronicznych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 5 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i wdro¿enie oprogramowania do szyfrowania i zabezpieczenia poczty e-mail. Przeprowadzenie szkoleñ w zakresie cyberbezpieczeñstwa dla pracowników Urzêdu Gminy Jod³owa.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Us³ugi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

b) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe w celu potwierdzenia, i¿ oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymogami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego w dokumentacji postêpowania, o których mowa w art. 105 ust. 1 i art. 106 ust. 1 ustawy Pzp tj. dokumenty okre¶lone w pkt. 3.1 SWZ oraz OPZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych, i¿ oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymogami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego lub te z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ dwa (2) dni robocze.
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych. Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do z³o¿enia i/lub uzupe³nienia i/lub wyja¶nienia, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie sk³adaj±cy ofertê, wraz z ofert± sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika który zakres przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy. Przedmiotowe o¶wiadczenie zawiera tre¶æ za³±cznika nr 3 do SWZ.

2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu lub do reprezentowania
ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo zawieraæ powinno umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu
lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
Pe³nomocnictwo winno byæ przekazane przez Wykonawcê w formie elektronicznej. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada pe³nomocnictwa w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), a posiada dla danej osoby pe³nomocnictwo tylko w formie pisemnej (tj. z w³asnorêcznym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), mo¿e z³o¿yæ cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Sposób po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu poprzedzaj±cym reguluje Rozporz±dzenie ws. komunikacji elektronicznej.
3. Oferta winna byæ podpisana przez ka¿dego z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub przez upowa¿nionego przedstawiciela. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia (za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: ¿aden z tych Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa pkt 5.3 SWZ.
Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 5.3 SWZ Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczania i dokumenty okre¶lone w pkt 6 SWZ w sposób i w trybie tam okre¶lonym.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany Umowy po uprzednim sporz±dzeniu protoko³u konieczno¶ci, przy zachowaniu rycza³towego charakteru ceny Umowy, poprzez podpisanie aneksu do Umowy, w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy ze wzglêdu na przyczyny le¿±ce po stronie Zamawiaj±cego, dotycz±ce w szczególno¶ci kluczowych zmian w harmonogramie projektu maj±cych na celu zapewnienie prawid³owej realizacji projektu, braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, zawieszenia realizacji na wniosek Zamawiaj±cego , nieobecno¶æ pracownika odpowiedzialnego za realizacjê lub odbiór przedmiotu Umowy.
b) zmian terminu realizacji przedmiotu Umowy ze wzglêdu na wprowadzenie zmian do umowy o dofinansowanie lub zmian warunków realizacji projektu przez organizatora konkursu grantowego Cyfrowa Gmina
c) zmian terminu realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn le¿±cych po stronie producenta sprzêtu lub dystrybutora lub dostawcy na których bazowa³ Wykonawca, dotycz±cych udokumentowanych przez Wykonawcê problemów zwi±zanych z produkcj± lub dostaw± sprzêtu.
d) wyd³u¿enia terminu gwarancji, w sytuacji przed³u¿enia jej przez producenta/Wykonawcê,
e) zmiany okre¶lonego typu, modelu, nazwy, producenta w zakresie przedmiotu Umowy b±d¼ jego elementów, poprawy jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równowa¿n± lub lepsz± w szczególno¶ci w przypadku zakoñczenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji po przedstawianiu przez Wykonawcê stosownych dokumentów od producenta lub dystrybutora, z tym ¿e cena wskazana w § 3 nie mo¿e ulec podwy¿szeniu, a parametry techniczne nie mog± byæ gorsze ni¿ wskazane w tre¶ci oferty,
f) aktualizacji zaoferowanych przez Wykonawcê rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów.
g) z innych przyczyn niezale¿nych od Stron, w tym spowodowanych przez si³ê wy¿sz±.

2. Zamiany wskazane w ust.1 pkt. e) , f) oraz g) mog± równie¿ obj±æ zmianê terminu realizacji przedmiotu Umowy przy czym Wykonawca jest zobowi±zany przed³o¿yæ dokumenty i informacje które uzasadniaj± powy¿sz± zmianê

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-26 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê sk³ada siê na platformie e-Zamówienia poprzez modu³ MOW

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-26 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-24

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.