Og³oszenie z dnia 2021-11-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00056938/01 - Wynik z dnia 2022-02-15
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przygotowanie obiektu do spopielarni zw³ok na cmentarzu przy ul. Murckowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KATOWICKIE CMENTARZE KOMUNALNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003543014
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Murckowska 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-266
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 3225170555
1.5.8.) Numer faksu: 3225170555
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: admin@kck.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kck.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie obiektu do spopielarni zw³ok na cmentarzu przy ul. Murckowskiej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ac7f0666-fb3b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00259995
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00037556/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przygotowanie obiektu do spopielenia zw³ok wraz z dostaw± i instalacj± pieca kremacyjnego na cmentarzu przy ul. Murckowskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl ; http://www.kck.katowice.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/; http://www.kck.katowice.pl/index.php?kat=26&pkt=100&poz=85
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
1.1. miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
1.2. strony KCK, dostêpnej pod adresem: http://www.kck.katowice.pl/index.php?kat=26&pkt=100&poz=85
1.3. poczty elektronicznej admin@kck.katowice.pl
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePuap).
Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê wygenerowan± przez ePUAP.
6. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
7. Rekomendacje Zamawiaj±cego:
7.1. zaleca siê sporz±dzenie oferty i o¶wiadczenia w formacie .pdf
7.2. ofertê nale¿y opatrzyæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Ofertê, o¶wiadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 Pzp oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, sporz±dza siê w postaci elektronicznej w formatach danych: pdf, doc, docx,, xls, xlsx, zip (okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
9. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w pkt 9, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. 2020 poz. 346) lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci (poczta e-mail) przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych s±:
Katowickie Cmentarze Komunalne; z siedzib± w Katowicach (40-266) przy ul.
Murckowskiej 9.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: admin@kck.katowice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 p.z.p.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 03/ZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1913000,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie, rozbudowie, nadbudowie i zmianie sposobu u¿ytkowania po³udniowej czê¶ci budynku przedpogrzebowego mieszcz±cego obecnie szklarniê, na spalarniê zw³ok - krematorium, budowie muru oporowego i stacji gazowej oraz jednoczesne dostarczenie kompletnej technologii spalarni poprzez monta¿ i uruchomienie pieca kremacyjnego wraz niezbêdnymi urz±dzeniami.
2. Celem realizacji przedsiêwziêcia objêtego niniejszym postêpowaniem jest uruchomienie pojedynczej linii kremacyjnej dla krematorium Katowickich Cmentarzy Komunalnych z siedzib± przy ul. Murckowskiej 9.
3. Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z Umow± wraz z za³±cznikami, Programem Funkcjonalno-U¿ytkowym, Dokumentacj± Projektow±, Specyfikacj± Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót oraz obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42350000-4 - Piece kremacyjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421152-4 - Instalowanie ¶cianek dzia³owych
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Podstaw± wyboru bêdzie ³±czna ocena w zakresie ceny ofertowej brutto oraz okresu gwarancji, podanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowo -cenowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
2. Je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
3. Je¿eli oferty otrzyma³y taka sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
4. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru w sposób o którym mowa w pkt 3, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± w oparciu o przyjête kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na piec kremacyjny i pozosta³e urz±dzenia linii kremacyjnej (urz±dzenie do automatycznego za³adunku trumny do pieca; urz±dzenie do rozdrabniania pozosta³o¶ci pokremacyjnych -m³ynek) oraz urz±dzenia steruj±ce prac± linii kremacyjnej.
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e bêdzie posiada³ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000 000 z³otych.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1. O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje / bêdzie dysponowaæ:
a) co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika Robót Ogólnobudowlanych. Nale¿y wykazaæ, ¿e osoba ta:
• posiada uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa;
• posiada co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi.
b) co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika Robót Elektrycznych Nale¿y wykazaæ, ¿e osoba ta:
• posiada uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ, zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa.
c) co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika Robót Instalacyjnych. Nale¿y wykazaæ, ¿e osoba ta:
• posiada uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji w przypadku posiadania wiêcej ni¿ jednego z ww. uprawnieñ przez jedn± osobê.
Uwaga:
Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, na podstawie art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2020.1333 z pó¼n. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U.2020.220 z pó¼n. zm.).
4.2 Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej, je¿eli w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wyka¿e nale¿yte wykonanie:
• dwóch robót budowlanych obejmuj±cych swoim zakresem budowê lub/i przebudowê, lub/i rozbudowê budynków u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci minimum 800.000,00 z³otych polskich brutto ka¿da;
4.3 Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej, je¿eli w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wyka¿e nale¿yte wykonanie:
• jednej dostawy pieca kremacyjnego, o warto¶ci minimum 700.000,00 z³otych polskich brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postêpowania obejmuj±:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 4 do SWZ.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 2, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków wskazanych w SWZ, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Wymagania dotycz±ce terminu wystawienia dokumentów lub o¶wiadczeñ s± analogiczne jak w ust. 2.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiaj±cy wymaga nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000 000 z³otych.
b) je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych o których mowa w pkt 1a), wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy wymaga nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 7 do SWZ.
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 8 do SWZ.
c) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – za³±cznik nr 9 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych: dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e oferowane roboty budowlane spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania: opis produktu / produktów / materia³ów czy rozwi±zañ równowa¿nych (je¿eli dotyczy)2. Wykonawca przedmiotowe ¶rodki dowodowe sk³ada wraz z ofert±.
3. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) formularz ofertowo-cenowy - zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ;2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w rozdziale XI (je¿eli dotyczy);
3) o¶wiadczenie podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
o którym mowa w rozdziale XII (je¿eli dotyczy),
4) odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 20 000 PLN (dwadzie¶cia tysiêcy z³otych).2. Wadium mo¿e zostaæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: PKO S.A.
63 1020 2313 0000 3502 0515 4838. Przelew nale¿y opisaæ w nastêpuj±cy sposób: „Przygotowanie obiektu do spopielarni zw³ok na cmentarzu przy ul. Murckowskiej”, znak: 03/ZP/2021 WADIUM”;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci,
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 2 lit. b-d, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
4. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium zosta³y okre¶lone w art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy – Za³±cznik nr 6 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony ustalaj±, i¿ zmiany do umowy bêd± dokonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U.2020.1740,2320 t.j.), je¿eli przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w szczególno¶ci art. 455 Prawa zamówieñ publicznych, nie stanowi± inaczej.2. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany terminu zakoñczenia realizacji umowy, w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) je¿eli przyczyny w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy;
b) konieczno¶ci wykonania zmian dokumentacji projektowej w zakresie maj±cym wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót;
c) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej lub postêp technologiczny oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy,
d) wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania robót, które nie wynikaj± z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczno¶ci wstrzymania robót przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci zawinionych przez Wykonawcê).
3. W pozosta³ym zakresie zmiany do umowy mog± dotyczyæ nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) zmiana przepisów prawa istotnych dla postanowieñ zawartej umowy;
b) konieczno¶æ wykonania robót budowlanych dodatkowych na zasadach okre¶lonych w § 14,
c) zmiana podwykonawców, w tym podwykonawców na zasobach, na których Wykonawca opiera³ siê wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, pod warunkiem, ¿e nowy podwykonawca wyka¿e spe³nianie warunków w zakresie nie mniejszym ni¿ wymagane w SWZ;
d) zmiana kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiaj±cego na skutek zdarzeñ losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnieñ, utraty stanowiska; zmiana kluczowego personelu Wykonawcy mo¿e nast±piæ wy³±cznie pod warunkiem okazania uprawnieñ co najmniej równowa¿nych;
e) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowanie nie bêdzie skutkowa³o zmian± warto¶ci brutto umowy;
f) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w przypadku kiedy Zamawiaj±cy nie móg³ takiej sytuacji przewidzieæ;
g) poprawa jako¶ci, walorów u¿ytkowych lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu prac lub zmiana technologii, w szczególno¶ci na skutek wyst±pienia uwarunkowañ technicznych odmiennych od opisanych w dokumentacji technicznej;
h) aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny lub zmianê obowi±zuj±cych przepisów,
i) wyst±pienia si³y wy¿szej, tj. zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym (¿ywio³owym), niezale¿ne od woli cz³owieka i niemo¿liwe do unikniêcia.
4. Przesuniêcie terminu, które nast±pi³o z przyczyn wskazanych w pkt 2, mo¿liwe jest po otrzymaniu pisemnego umotywowanego wniosku Wykonawcy i mo¿e nast±piæ o czas niezbêdny do wywi±zania siê z umowy.
5. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Otwarcie ofert nast±pi na komputerze Zamawiaj±cego po pobraniu udostêpnionych przez miniPortal plików z³o¿onych przez Wykonawców
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-23 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-22
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont stropów w piwnicy budynku delegatury ¦l±skiego OW NFZ w Rybniku
- Dostawa, monta¿ oraz uruchomienie elektronicznego depozytora kluczy w 4 jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach.
- Przebudowa ul. Górnika w Katowicach
- Dostawa odczynników chemicznych
- Organizacja konferencji dla Wojewódzkiego Urzêdu Pracy w Katowicach Czê¶æ I , Czê¶æ II
- Sukcesywne dostawy czê¶ci i akcesoriów komputerowych, no¶ników danych przez okres 12 miesiêcy dla Jednostek ¦l±skiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
wiêcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowo¶ci Celestynów
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Drzewica - etap 1
- Budowa mostu w ci±gu drogi gminnej wewnêtrznej w km 2+760 na potoku Jelnianka w m. Jelna
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ¦l±skiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
wiêcej: Piece kremacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.