Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00162660/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002809929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552212000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbk.elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70db6bc6-d5ce-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000492/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont lokali odzyskanych do ponownego zasiedlenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162660/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-9/TT/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 226850,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140382,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Remont lokalu mieszkalnego do ponownego zasiedlenia na adresie: Malborska 61/4 oraz
ul. Żyrardowskiej 57/13 w Elblągu.
Szczegółowy zakres robót do wykonania określa przedmiar robót zawarty w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Remontowych stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWZ.
Zamawiający zastrzega, że zakres remontu lokalu mieszkalnego może zawierać tylko wybrane elementy robót, określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Remontowych
2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 40 dni robocze od daty przekazania przedmiotu umowy.
4) Kryteria oceny ofert: cena 60%, okres rękojmi za wady 40%
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 46184,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Remont lokalu mieszkalnego do ponownego zasiedlenia na adresie: ul. Pawia 36/4 oraz
ul. Sienkiewicza 10/2 w Elblągu.
Szczegółowy zakres robót do wykonania określa przedmiar robót zawarty w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Remontowych stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWZ.
Zamawiający zastrzega, że zakres remontu lokalu mieszkalnego może zawierać tylko wybrane elementy robót, określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Remontowych
2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 45 dni robocze o od daty przekazania przedmiotu umowy.
4) Kryteria oceny ofert: cena 60%, okres rękojmi za wady 40%
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 57417,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Remont lokalu mieszkalnego do ponownego zasiedlenia na adresie: Królewiecka 103/4 oraz
ul. Traugutta 66/12 w Elblągu.
Szczegółowy zakres robót do wykonania określa przedmiar robót zawarty w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Remontowych stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWZ.
Zamawiający zastrzega, że zakres remontu lokalu mieszkalnego może zawierać tylko wybrane elementy robót, określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Remontowych
2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 40 dni robocze o od daty przekazania przedmiotu umowy.
4) Kryteria oceny ofert: cena 60%, okres rękojmi za wady 40%
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 36781,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57143,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57143,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57143,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU OKNO-TECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782168011
7.3.3) Ulica: Mazurska 13
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57143,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68233,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68642,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68202,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU OKNO-TECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782168011
7.3.3) Ulica: Mazurska 13
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68202,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla tej części postępowania nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów
- Dostawa stołu operacyjnego z pływającym blatem dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii i Elektroterapii Serca Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- ZP/11/2025 Dostawy odzieży roboczej dla personelu Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu
- Świadczenie usługi opracowania projektu zmian do systemu wynagradzania pracowników w oparciu o wartościowanie stanowisk pracy w Elbląskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
- Wymiana pokrycia połaci dachowej z papy asfaltowej na powlekaną blachą trapezową w Budynku Szkoleniowo-Socjalno-Garażowym WORD w Elblągu przy ul. Skrzydlatej 1
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę materiałów do sterylizacji i monitorowania procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Regów Stary
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
- Rewitalizacja elewacji i remont klatki schodowej kamienicy przy Placu Warszawy 4 w Dusznikach-Zdroju
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Miastkowie
- Modernizacja dachu XXXIX Liceum Ogólnokształcącego przy ul. B. Zuga 16
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.