eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemediacja terenu Szańca Zachodniego w ramach projektu pn.: Remediacja terenu Szańca Zachodniego w Gdańsku w Nowym Porcie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remediacja terenu Szańca Zachodniego w ramach projektu pn.: Remediacja terenu Szańca Zachodniego w Gdańsku w Nowym Porcie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remediacja terenu Szańca Zachodniego w ramach projektu pn.: Remediacja terenu Szańca Zachodniego w Gdańsku w Nowym Porcie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27076602-d114-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021496/88/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.35 Remediacja terenu Szańca Zachodniego w ramach projektu pn.: Remediacja terenu Szańca Zachodniego w Gdańsku w Nowym Porcie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156328/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 64/BZP-U.510.46.2022/KB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Remediacja terenu Szańca Zachodniego w ramach projektu pn.: Remediacja terenu Szańca Zachodniego w Gdańsku w Nowym Porcie.
1.1. Zakres nr 1 (PODSTAWOWY) obejmuje m.in.:
- zapewnienie nadzoru przyrodniczego,
- zapewnienie nadzoru archeologicznego podczas prowadzonych robót ziemnych,
- zapewnienie nadzoru saperskiego,
- oczyszczenie terenu z odpadów stałych,
- przeprowadzenie remediacji.
1.2. Zakres nr 2 (OPCJA) obejmuje m.in.:
- opracowanie projektu robót geologicznych na wykonanie 11 piezometrów do prowadzenia monitoringu poremediacyjnego wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej projekt robót geologicznych,
- wykonanie 11 piezometrów wraz z wykonaniem zaleceń decyzji zatwierdzającej projekt robót geologicznych, o głębokości do 5,0 m ppt, o orientacyjnych współrzędnych w układzie 2000,
- prowadzenie monitoringu poremediacyjnego 1 raz na rok przez okres 5 lat od zakończenia remediacji - badanie 11 próbek wody z wykonanych piezometrów, zgodnie z zapisami decyzji RDOŚ i obowiązującym rozporządzeniem (w tym indeks olejowy, BTEX, WWA),
- prowadzenie monitoringu poremediacyjnego 1 raz na rok przez okres 2 lat od zakończenia remediacji - badanie 10 próbek gruntu z głębokości w przedziale 1-3 m ppt na zawartość zidentyfikowanych substancji zanieczyszczających,
- wykonanie dokumentacji powykonawczych z prowadzonego monitoringu poremediacyjnego w terminach wskazanych w decyzji ustalającej plan remediacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111250-5 - Badanie gruntu

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45112340-0 - Roboty w zakresie odkażania gleby

45112500-0 - Usuwanie gleby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9294824,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9738441,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9294824,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydrogeotechnika Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-03-08-784

7.3.3) Ulica: Ściegiennego 262A

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9294824,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1995 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.