Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00206804/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
- 2024/BZP 00223150/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-28
- 2024/BZP 00229543/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska sportowego w miejscowości Olszowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kępno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 5909400
1.5.8.) Numer faksu: 5909402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kepno@um.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa boiska sportowego w miejscowości Olszowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc381c1c-ccb5-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028502/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa boiska sportowego w miejscowości Olszowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206804
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 490387,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego ze sztuczną nawierzchnią poliuretanową EPDM na terenie Szkoły Podstawowej w Olszowie. Zadanie realizowane w ramach zadania pn. "Budowa boiska sportowego w miejscowości Olszowa".
Roboty budowlane związane z inwestycją prowadzone będą na działce o nr ewid. 625, obręb Olszowa, gm. Kępno.
Zadanie polega na budowie boiska wielofunkcyjnego w kształcie prostokąta o wymiarach 19,05x32m, o sztucznej nawierzchni poliuretanowej EPDM przepuszczalnej dla wody, przesunięciem istniejącego zbiornika naziemnego na gaz w inne miejsce oraz wykonaniem ogrodzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań archeologicznych, na które należy pozyskać pozwolenie Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz uzyskać pozwolenie na użytkowanie lub w przypadku kiedy nie jest ono wymagane do zawiadomienia organu nadzoru o zakończeniu budowy łącznie z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu.
Zakres robót budowlanych określono w dokumentacji projektowej, w tym m. in.:
1) demontaż istniejącego zbiornika naziemnego LPG o pojemności 6700 dm3, roboty rozbiórkowe płyty żelbetowej zbiornika i przeniesienie w nowe miejsce wskazane w PZT,
2) montaż istniejącego (z demontażu) zbiornika naziemnego gazu LPG o pojemności 6700 dm3 na płycie betonowej prefabrykowanej wraz z podłączeniem rurociągu gazowego, wykonaniem ogrodzenia wokół zbiornika gazu oraz instalacji odgromowej zbiornika. Szczegółowy opis prac zawarto w dokumentacji projektowej branży sanitarnej oraz elektrycznej.
Uwaga:
Prace związane z przeniesieniem zbiornika naziemnego LPG o pojemności 6700 dm3 należy prowadzić po zakończeniu okresu grzewczego.
Przed zdemontowaniem istniejącego zbiornika gazu należy opróżnić go z gazu płynnego.
Zbiornik gazu podlega odbiorowi UDT - wszystkie formalności przed Urzędem Dozoru Technicznego związane z robotami przy zbiorniku naziemnym LPG, objęte przedmiotem zamówienia są po stronie Wykonawcy.
Prace związane z demontażem zbiornika i demontażami na instalacji gazowej mogą wykonywać osoby posiadające odpowiednie uprawnienia energetyczne (gazowe).
3) wykonanie płyty boiska o wymiarach zewnętrznych 32 x 19,05m. o sztucznej nawierzchni poliuretanowej EPDM przepuszczalnej dla wody. Ze względu na lokalizację boisko będzie miało spadek max 0,9 % po długości w jedną stronę zgodnie z kierunkiem naturalnego spadku terenu. Stosować obrzeża betonowe o wymiarach 8x25x100 cm ustawianych na ławie betonowej z betonu C8/10. Jako nawierzchnię boiska wykonać warstwę elastyczną z granulatu gumowego, żwirku kwarcowego oraz lepiszcza poliuretanowego gr. min. 3cm. Następnie wykonać warstwę elastyczną z granulatu gumowego gr. 11mm oraz warstwę użytkową typu natrysk PU gr. 2mm. Nawierzchnia powinna zostać wykonana jako przepuszczająca wodę. Nawierzchnia musi stanowić systemowe rozwiązanie jednego producenta.
Warstwy płyty boiska:
" Nawierzchnia poliuretanowa rozwiązanie systemowe
- warstwa użytkowa - natrysk PU - 2 mm
- warstwa elastyczna - granulat gumowy - 11 mm
- podbudowa "ET" - min 3 cm
" MIAŁ KAMIENNY - 4 cm
" WARSTWA KONSTRUKCYJNA Z KRUSZYWA ŁAMANEGO O FRAKCJI 0 - 31,5mm - 20 cm
" ZAGĘSZCZONA PODSYPKA PIASKOWA W WYNIKU WYMIANY GRUNTU - 9-40 cm
" GRUNT RODZIMY
Kolorystyka: pole środkowe(siatkówka) kolor zielony, reszta boiska kolor ceglany.
UWAGA: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawił wymagane do nawierzchni boiska dokumenty:
" Atest PZH.
" Badania IAAF - kompletny raport.
" Certyfikat IAAF.
" Karta Techniczna potwierdzona przez producenta.
" Autoryzacja i gwarancja potwierdzona przez producenta.
" Badania potwierdzające zgodność z normą PN EN 14877:2014.
" Nawierzchnia powinna być przyjazna dla ludzi korzystających z niej i otoczenia, a zawartość związków chemicznych nie powinna przekroczyć wartości określonych w normie. Wymaga się badań potwierdzających zgodność z normą DIN 18035- 6:2021- 08.
" Badanie na mrozoodporność dedykowane dla nawierzchni PU.
4) wykonanie odwodnienia liniowego wzdłuż krótszego boku boiska od strony zachodniej
i odprowadzenie wody rurą drenażową fi 100, biegnącą wzdłuż dłuższego boku boiska,
5) wykonanie wokół boiska ogrodzenia panelowego z prętów wysokości 4m oraz dodatkowo na krótszych bokach piłkochwytów z siatki do wysokości 6m, w tym bramy wjazdowej oraz furtki od strony bramy wjazdowej na posesje (strona zachodnia) oraz dodatkową furtkę dla ludzi z zewnątrz od strony ul. Marmurowej (strona wschodnia). Słupy od ogrodzenia montowane w stopach fundamentowych,
6) montaż wyposażenia boiska,
7) montaż elementów małej architektury,
8) wykonanie nowego ogrodzenia w terenie i prace przy istniejącym ogrodzeniu,
9) usunięcie z terenu projektowanego boiska 4 szt. istniejących drzew: wierzba krucha - 1 szt., wierzba płacząca 1 szt., robinia akacjowa - 1 szt. , cis pospolity - 1 szt., w tym: usunięcie korzeni drzew (w razie potrzeby frezowanie), zebranie, wywóz i utylizacja powstałych odpadów związanych z wycinką drzew i usunięciem korzeni wraz z uporządkowaniem terenu po przeprowadzonych pracach.
10) usunięcie z terenu projektowanego boiska 1 szt. drzewa owocowego, 3 szt. krzewów, zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwolenia na wycinkę drzew lub krzewów - w tym: usunięcie korzeni drzew (w razie potrzeby frezowanie), zebranie, wywóz i utylizacja powstałych odpadów związanych z wycinką drzew i usunięciem korzeni wraz z uporządkowaniem terenu po przeprowadzonych pracach.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie roboty budowlane oraz czynności wynikające z pozwolenia na budowę (wykonanie m in. wszystkich niezbędnych protokołów badań i sprawdzeń, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, powołanie kierownika budowy, zakup oraz prowadzenie dziennika budowy oraz inne dokumenty wynikające z przepisów prawa).
Zamówieniem objęte są również:
- zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy,
- powiadomienie odpowiednich organów oraz właściciela nieruchomości, na których realizowane będą prace o przystąpieniu do robót,
- prace towarzyszące i roboty tymczasowe określone w STWIORB,
- przeprowadzenie wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów, przewidywanych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych i instalacyjnych,
- uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
- wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przedmiarze robót,
- wszystkie materiały i wyroby budowlane oraz sprzęt niezbędny do wykonania robót zabezpiecza we własnym zakresie Wykonawca robót.
UWAGA:
Prace związane z realizacją zamówienia będą prowadzone w obrębie funkcjonującego obiektu Szkoły Podstawowej. Prace, składowanie i dowóz materiałów należy tak prowadzić, aby nie kolidowały z funkcjonującym obiektem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45231222-7 - Roboty w zakresie zbiorników gazu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 521729,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 521729,1 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multi Set sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222814083
7.3.3) Ulica: Południowa
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 521729 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Świadczenie usług pełnienia funkcji KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
- Remont i modernizacja zabytkowych budynków: LO Nr 1 im. mjra H. Sucharskiego w Kępnie i Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Grębaninie
- Usługa polegająca na sprzątaniu obiektu krytej pływalni QARIUM Kępno przy ul. Sportowej 11 w Kępnie.
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kępnie - III postępowanie
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.