eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoBudowa boiska sportowego w miejscowości Olszowa



Ogłoszenie z dnia 2024-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska sportowego w miejscowości Olszowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kępno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 5909400

1.5.8.) Numer faksu: 5909402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kepno@um.kepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska sportowego w miejscowości Olszowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc381c1c-ccb5-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028502/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa boiska sportowego w miejscowości Olszowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206804

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 490387,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego ze sztuczną nawierzchnią poliuretanową EPDM na terenie Szkoły Podstawowej w Olszowie. Zadanie realizowane w ramach zadania pn. "Budowa boiska sportowego w miejscowości Olszowa".
Roboty budowlane związane z inwestycją prowadzone będą na działce o nr ewid. 625, obręb Olszowa, gm. Kępno.
Zadanie polega na budowie boiska wielofunkcyjnego w kształcie prostokąta o wymiarach 19,05x32m, o sztucznej nawierzchni poliuretanowej EPDM przepuszczalnej dla wody, przesunięciem istniejącego zbiornika naziemnego na gaz w inne miejsce oraz wykonaniem ogrodzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań archeologicznych, na które należy pozyskać pozwolenie Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz uzyskać pozwolenie na użytkowanie lub w przypadku kiedy nie jest ono wymagane do zawiadomienia organu nadzoru o zakończeniu budowy łącznie z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu.
Zakres robót budowlanych określono w dokumentacji projektowej, w tym m. in.:
1) demontaż istniejącego zbiornika naziemnego LPG o pojemności 6700 dm3, roboty rozbiórkowe płyty żelbetowej zbiornika i przeniesienie w nowe miejsce wskazane w PZT,
2) montaż istniejącego (z demontażu) zbiornika naziemnego gazu LPG o pojemności 6700 dm3 na płycie betonowej prefabrykowanej wraz z podłączeniem rurociągu gazowego, wykonaniem ogrodzenia wokół zbiornika gazu oraz instalacji odgromowej zbiornika. Szczegółowy opis prac zawarto w dokumentacji projektowej branży sanitarnej oraz elektrycznej.

Uwaga:
Prace związane z przeniesieniem zbiornika naziemnego LPG o pojemności 6700 dm3 należy prowadzić po zakończeniu okresu grzewczego.
Przed zdemontowaniem istniejącego zbiornika gazu należy opróżnić go z gazu płynnego.
Zbiornik gazu podlega odbiorowi UDT - wszystkie formalności przed Urzędem Dozoru Technicznego związane z robotami przy zbiorniku naziemnym LPG, objęte przedmiotem zamówienia są po stronie Wykonawcy.
Prace związane z demontażem zbiornika i demontażami na instalacji gazowej mogą wykonywać osoby posiadające odpowiednie uprawnienia energetyczne (gazowe).

3) wykonanie płyty boiska o wymiarach zewnętrznych 32 x 19,05m. o sztucznej nawierzchni poliuretanowej EPDM przepuszczalnej dla wody. Ze względu na lokalizację boisko będzie miało spadek max 0,9 % po długości w jedną stronę zgodnie z kierunkiem naturalnego spadku terenu. Stosować obrzeża betonowe o wymiarach 8x25x100 cm ustawianych na ławie betonowej z betonu C8/10. Jako nawierzchnię boiska wykonać warstwę elastyczną z granulatu gumowego, żwirku kwarcowego oraz lepiszcza poliuretanowego gr. min. 3cm. Następnie wykonać warstwę elastyczną z granulatu gumowego gr. 11mm oraz warstwę użytkową typu natrysk PU gr. 2mm. Nawierzchnia powinna zostać wykonana jako przepuszczająca wodę. Nawierzchnia musi stanowić systemowe rozwiązanie jednego producenta.
Warstwy płyty boiska:
" Nawierzchnia poliuretanowa rozwiązanie systemowe
- warstwa użytkowa - natrysk PU - 2 mm
- warstwa elastyczna - granulat gumowy - 11 mm
- podbudowa "ET" - min 3 cm
" MIAŁ KAMIENNY - 4 cm
" WARSTWA KONSTRUKCYJNA Z KRUSZYWA ŁAMANEGO O FRAKCJI 0 - 31,5mm - 20 cm
" ZAGĘSZCZONA PODSYPKA PIASKOWA W WYNIKU WYMIANY GRUNTU - 9-40 cm
" GRUNT RODZIMY
Kolorystyka: pole środkowe(siatkówka) kolor zielony, reszta boiska kolor ceglany.

UWAGA: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawił wymagane do nawierzchni boiska dokumenty:
" Atest PZH.
" Badania IAAF - kompletny raport.
" Certyfikat IAAF.
" Karta Techniczna potwierdzona przez producenta.
" Autoryzacja i gwarancja potwierdzona przez producenta.
" Badania potwierdzające zgodność z normą PN EN 14877:2014.
" Nawierzchnia powinna być przyjazna dla ludzi korzystających z niej i otoczenia, a zawartość związków chemicznych nie powinna przekroczyć wartości określonych w normie. Wymaga się badań potwierdzających zgodność z normą DIN 18035- 6:2021- 08.
" Badanie na mrozoodporność dedykowane dla nawierzchni PU.

4) wykonanie odwodnienia liniowego wzdłuż krótszego boku boiska od strony zachodniej
i odprowadzenie wody rurą drenażową fi 100, biegnącą wzdłuż dłuższego boku boiska,

5) wykonanie wokół boiska ogrodzenia panelowego z prętów wysokości 4m oraz dodatkowo na krótszych bokach piłkochwytów z siatki do wysokości 6m, w tym bramy wjazdowej oraz furtki od strony bramy wjazdowej na posesje (strona zachodnia) oraz dodatkową furtkę dla ludzi z zewnątrz od strony ul. Marmurowej (strona wschodnia). Słupy od ogrodzenia montowane w stopach fundamentowych,
6) montaż wyposażenia boiska,
7) montaż elementów małej architektury,
8) wykonanie nowego ogrodzenia w terenie i prace przy istniejącym ogrodzeniu,
9) usunięcie z terenu projektowanego boiska 4 szt. istniejących drzew: wierzba krucha - 1 szt., wierzba płacząca 1 szt., robinia akacjowa - 1 szt. , cis pospolity - 1 szt., w tym: usunięcie korzeni drzew (w razie potrzeby frezowanie), zebranie, wywóz i utylizacja powstałych odpadów związanych z wycinką drzew i usunięciem korzeni wraz z uporządkowaniem terenu po przeprowadzonych pracach.
10) usunięcie z terenu projektowanego boiska 1 szt. drzewa owocowego, 3 szt. krzewów, zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwolenia na wycinkę drzew lub krzewów - w tym: usunięcie korzeni drzew (w razie potrzeby frezowanie), zebranie, wywóz i utylizacja powstałych odpadów związanych z wycinką drzew i usunięciem korzeni wraz z uporządkowaniem terenu po przeprowadzonych pracach.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie roboty budowlane oraz czynności wynikające z pozwolenia na budowę (wykonanie m in. wszystkich niezbędnych protokołów badań i sprawdzeń, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, powołanie kierownika budowy, zakup oraz prowadzenie dziennika budowy oraz inne dokumenty wynikające z przepisów prawa).

Zamówieniem objęte są również:
- zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy,
- powiadomienie odpowiednich organów oraz właściciela nieruchomości, na których realizowane będą prace o przystąpieniu do robót,
- prace towarzyszące i roboty tymczasowe określone w STWIORB,
- przeprowadzenie wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów, przewidywanych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych i instalacyjnych,
- uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
- wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przedmiarze robót,
- wszystkie materiały i wyroby budowlane oraz sprzęt niezbędny do wykonania robót zabezpiecza we własnym zakresie Wykonawca robót.
UWAGA:
Prace związane z realizacją zamówienia będą prowadzone w obrębie funkcjonującego obiektu Szkoły Podstawowej. Prace, składowanie i dowóz materiałów należy tak prowadzić, aby nie kolidowały z funkcjonującym obiektem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45231222-7 - Roboty w zakresie zbiorników gazu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 521729,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 521729,1 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multi Set sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222814083

7.3.3) Ulica: Południowa

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 521729 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.