Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00190956/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
- 2022/BZP 00207753/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYFROWA GMINA - "WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM - GRANTY PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROBIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050623
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Krobia
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-840
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655711111
1.5.8.) Numer faksu: 655711111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krobia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krobia.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYFROWA GMINA - "WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM - GRANTY PPGR”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-442d90b8-e23a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260051
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023774/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina - "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190956/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.271.24.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 570848,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1:DOSTAWA LAPTOPÓW W LICZBIE 246 SZTUK OBEJMUJĄCA: laptopy z oprogramowaniem fabrycznym -System operacyjny -zgodnie z opisem w załączniku nr 1,2 i 3 ( PUNKT V SWZ -OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA)
Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów
Typ Komputer przenośny typu notebook z ekranem 15,6" o rozdzielczości:
FHD (1920x1080) VWA w technologii LED przeciwodblaskowy
Procesor Procesor klasy x86, 2 rdzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, taktowany zegarem, co najmniej 3,00 GHz, z pamięcią cache L3 co najmniej 6 MB,
Zaoferowany procesor musi uzyskiwać jednocześnie w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 6300 punktów (wynik zaproponowanego procesora znajduje się w załączniku Nr2 )
Pamięć operacyjna RAM 1 x 8GB DDR4 min. jeden slot wolny na dalszą rozbudowę, możliwość rozbudowy do min 16GB
Parametry pamięci masowej 256 GB SSD M.2 NVMe możliwość rozbudowy o drugi dysk SATA 2,5”
Karta graficzna Zintegrowana w procesorze z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej, ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 12, osiągająca w teście Average G3D Mark wynik na poziomie min.: 1600 punktów (wynik zaproponowanego procesora znajduje się w załączniku Nr 3)
Wyposażenie multimedialne Karta dźwiękowa stereo, wbudowane 2 głośniki (stereo
Wbudowany w obudowę matrycy mikrofon wraz z kamerą HD
Wymagania dotyczące baterii i zasilania 3-ogniwowy, 41WHr, Li-Ion.
Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami Licencja na system operacyjny Microsoft Windows 11 Home PL lub równoważny. Klucz instalacyjny systemu operacyjnego powinien być fabrycznie zapisany w BIOS komputera i wykorzystywany do instalacji tego systemu oraz jego aktywowania.
System operacyjny ma być zainstalowany na dostarczonym Sprzęcie. Opis
równoważności znajduje się w Załączniku nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia.
Certyfikaty i standardy • Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu (należy załączyć do oferty)
• Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (należy załączyć do oferty)
• Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki
• Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List na daną platformę systemową (wydruk ze strony)
Wymagania dodatkowe 1. Wbudowane porty i złącza:
2. 1 x HDMI,
3. 1 x USB 2.0 Type-A
4. 2 x USB 3.1 Type-A,
5. 1 x Wi-Fi 802.11ac 1x1 z modułem Bluetooth
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 498459,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2:DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH W LICZBIE 28 SZTUK OBEJMUJĄCA: zestawy komputerowe z oprogramowaniem fabrycznym -System operacyjny zgodnie z opisem w załączniku nr 1,2 i 3 ( PUNKT V SWZ -OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA)
KOMPUTER STACJONARNY Z MONITOREM – 28 SZT.
Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów
System operacyjny Licencja na system operacyjny Microsoft Windows 11 Home PL lub równoważny. Klucz instalacyjny systemu operacyjnego powinien być fabrycznie zapisany w BIOS komputera i wykorzystywany do instalacji tego systemu oraz jego aktywowania.
System operacyjny ma być zainstalowany na dostarczonym Sprzęcie. Opis równoważności znajduje się w Załączniku nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia.
Matryca Matowa, LED, IPS lub WVA
Rozmiar matrycy od 23 do 25 cali
Wyświetlana rozdzielczość: max 1920x1080
Procesor Procesor klasy x86, zaprojektowany do pracy w komputerach stacjonarnych. Zaoferowany procesor musi uzyskiwać jednocześnie w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 5100 punktów (wynik zaproponowanego procesora znajduje się w załączniku Nr2 )
Pamięć 8 GB
Pamięć masowa Technologia: SSD,
Pojemność: min. 240 GB
Karta graficzna Zintegrowana: tak
Dodatkowa: nie
Karta sieciowa
LAN 10/100/1000 Mbps
Dźwięk Zintegrowana karta dźwiękowa
Wbudowany mikrofon
Wbudowane głośniki stereo
Kamera internetowa 1.0 Mpix
Porty • USB: 4 szt.
• złącza RJ-45: 1 szt.
• Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac
• 1 x HDMI
• uniwersalne gniazdo audio
Zasilanie Oryginalny zasilacz producenta komputera. Dopuszczalny jest zasilacz zewnętrzny.
Akcesoria Klawiatura
Mysz
EFI / BIOS • Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o: wersji BIOS, nr seryjnym komputera,
• Funkcja blokowania wejścia do BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego,
• możliwość włączenia/wyłączenia sprzętowego wsparcia wirtualizacji dla poszczególnych komponentów systemu
Dodatkowe Komputer musi posiadać wbudowany wizualny lub dźwiękowy system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami, a w szczególności musi sygnalizować:
• uszkodzenie lub brak pamięci RAM
• uszkodzenie złączy PCI i PCIe,
• uszkodzenie płyty głównej
• uszkodzenie kontrolera Video
• uszkodzenie pamięci masowej
• awarię EFI / BIOS’u
• awarię procesora
Możliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock)
Wbudowany moduł TPM 2.0
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 56875,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 3:DOSTAWA TABLETÓW W LICZBIE 19 SZTUK OBEJMUJĄCA: tablety z oprogramowaniem fabrycznym -System operacyjny zgodnie z opisem w załączniku nr 1,2 i 3 ( PUNKT V SWZ -OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA)
TABLET – 19 SZT.
Nazwa komponentu
Wymagane minimalne parametry techniczne tabletu
Przekątna ekranu Minimum 10.0”
Rozdzielczość ekranu Minimum 1920x1080
Typ ekranu Dotykowy
Pamięć RAM Minimum 4 GB
Pamięć wbudowana Minimum 64 GB
Aparat Rozdzielczość kamery tylnej minimum 8MP
Rozdzielczość kamery przedniej minimum 5MP
Komunikacja Standard WIFI minimum: IEEE 802.11 b/g/n oraz Bluetooth
Modem WWAN (3G) / LTE (4G) / 5G Wbudowany
Funkcja telefonu komórkowego Tak
Tak
Karta SIM Nano
Bateria Pojemność minimum 5000 mAh
System operacyjny Zainstalowany system operacyjny minimum Android 10.0 lub równoważny w zakresie minimum:
- system operacyjny musi zapewnić wielozadaniowość, wielowątkowość, pamięć wirtualną i możliwość zarządzania pamięcią
- musi mieć możliwość uruchomienia dwóch aplikacji obok siebie na jednym ekranie
- musi posiadać możliwość wykorzystania trybu uśpienie w ruchu – zużywanie mniej energii
- musi posiadać możliwość spersonalizowania ustawień urządzenia według preferencji użytkownika
- musi posiadać możliwość zmiany kolejności kafelków Szybkich ustawień
- musi posiadać możliwość bezpośredniej odpowiedzi na powiadomienie
- musi posiadać możliwość grupowania powiadomień
- musi posiadać możliwość indywidualnego ustawienia ograniczenia ilości danych zużywanych przez urządzenie
- musi posiadać możliwość personalizacji rozmiaru wyświetlacza
- musi posiadać pobieranie aktualizacji w tle bez konieczności wyłączania urządzenia
- musi posiadać możliwość zapisywania danych w chmurze.
Porty komunikacyjne Minimum:
1 x USB Type C, 1 x 3,5mm minijack 1 x Czytnik kart minimum microSD
Wyposażenie Zasilacz
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 15513,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 517109,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614842,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 517109,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ICOD.PL SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472161032
7.3.3) Ulica: UL. GRAŻYŃSKIEGO 51
7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 517109,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, „O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17387,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20792,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17387,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13P SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992845962
7.3.3) Ulica: MIĘDZYLESKA 2-4
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 50-514
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17387,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI KROBIA
więcej: przetargi KROBIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego w postaci dwóch komputerów stacjonarnych o różnych specyfikacjach
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nauczanie rolnicze XXI wieku - lepszy start" - sprzęt informatyczny
- Zakup komputerów przenośnych do placówek wychowania przedszkolnego Gminy Stężyca
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
- Rozbudowa i modernizacja sieci LAN w siedzibie Nadleśnictwa Legnica - drugie postępowanie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.