eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrobiaDOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYFROWA GMINA - "WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM - GRANTY PPGR"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYFROWA GMINA - "WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM - GRANTY PPGR”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROBIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowość: Krobia

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655711111

1.5.8.) Numer faksu: 655711111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krobia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krobia.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYFROWA GMINA - "WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM - GRANTY PPGR”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-442d90b8-e23a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023774/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina - "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190956/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.271.24.2022.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 570848,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 1:
DOSTAWA LAPTOPÓW W LICZBIE 246 SZTUK OBEJMUJĄCA: laptopy z oprogramowaniem fabrycznym -System operacyjny -zgodnie z opisem w załączniku nr 1,2 i 3 ( PUNKT V SWZ -OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA)
Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów
Typ Komputer przenośny typu notebook z ekranem 15,6" o rozdzielczości:
FHD (1920x1080) VWA w technologii LED przeciwodblaskowy
Procesor Procesor klasy x86, 2 rdzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, taktowany zegarem, co najmniej 3,00 GHz, z pamięcią cache L3 co najmniej 6 MB,
Zaoferowany procesor musi uzyskiwać jednocześnie w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 6300 punktów (wynik zaproponowanego procesora znajduje się w załączniku Nr2 )
Pamięć operacyjna RAM 1 x 8GB DDR4 min. jeden slot wolny na dalszą rozbudowę, możliwość rozbudowy do min 16GB


Parametry pamięci masowej 256 GB SSD M.2 NVMe możliwość rozbudowy o drugi dysk SATA 2,5”

Karta graficzna Zintegrowana w procesorze z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej, ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 12, osiągająca w teście Average G3D Mark wynik na poziomie min.: 1600 punktów (wynik zaproponowanego procesora znajduje się w załączniku Nr 3)
Wyposażenie multimedialne Karta dźwiękowa stereo, wbudowane 2 głośniki (stereo
Wbudowany w obudowę matrycy mikrofon wraz z kamerą HD
Wymagania dotyczące baterii i zasilania 3-ogniwowy, 41WHr, Li-Ion.
Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami Licencja na system operacyjny Microsoft Windows 11 Home PL lub równoważny. Klucz instalacyjny systemu operacyjnego powinien być fabrycznie zapisany w BIOS komputera i wykorzystywany do instalacji tego systemu oraz jego aktywowania.
System operacyjny ma być zainstalowany na dostarczonym Sprzęcie. Opis
równoważności znajduje się w Załączniku nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia.
Certyfikaty i standardy • Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu (należy załączyć do oferty)
• Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (należy załączyć do oferty)
• Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki
• Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List na daną platformę systemową (wydruk ze strony)
Wymagania dodatkowe 1. Wbudowane porty i złącza:
2. 1 x HDMI,
3. 1 x USB 2.0 Type-A
4. 2 x USB 3.1 Type-A,
5. 1 x Wi-Fi 802.11ac 1x1 z modułem Bluetooth

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 498459,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2:
DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH W LICZBIE 28 SZTUK OBEJMUJĄCA: zestawy komputerowe z oprogramowaniem fabrycznym -System operacyjny zgodnie z opisem w załączniku nr 1,2 i 3 ( PUNKT V SWZ -OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA)



KOMPUTER STACJONARNY Z MONITOREM – 28 SZT.

Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów
System operacyjny Licencja na system operacyjny Microsoft Windows 11 Home PL lub równoważny. Klucz instalacyjny systemu operacyjnego powinien być fabrycznie zapisany w BIOS komputera i wykorzystywany do instalacji tego systemu oraz jego aktywowania.
System operacyjny ma być zainstalowany na dostarczonym Sprzęcie. Opis równoważności znajduje się w Załączniku nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia.
Matryca Matowa, LED, IPS lub WVA
Rozmiar matrycy od 23 do 25 cali
Wyświetlana rozdzielczość: max 1920x1080
Procesor Procesor klasy x86, zaprojektowany do pracy w komputerach stacjonarnych. Zaoferowany procesor musi uzyskiwać jednocześnie w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 5100 punktów (wynik zaproponowanego procesora znajduje się w załączniku Nr2 )

Pamięć 8 GB
Pamięć masowa Technologia: SSD,
Pojemność: min. 240 GB
Karta graficzna Zintegrowana: tak
Dodatkowa: nie
Karta sieciowa
LAN 10/100/1000 Mbps

Dźwięk Zintegrowana karta dźwiękowa
Wbudowany mikrofon
Wbudowane głośniki stereo
Kamera internetowa 1.0 Mpix
Porty • USB: 4 szt.
• złącza RJ-45: 1 szt.
• Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac
• 1 x HDMI
• uniwersalne gniazdo audio
Zasilanie Oryginalny zasilacz producenta komputera. Dopuszczalny jest zasilacz zewnętrzny.
Akcesoria Klawiatura
Mysz
EFI / BIOS • Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o: wersji BIOS, nr seryjnym komputera,
• Funkcja blokowania wejścia do BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego,
• możliwość włączenia/wyłączenia sprzętowego wsparcia wirtualizacji dla poszczególnych komponentów systemu
Dodatkowe Komputer musi posiadać wbudowany wizualny lub dźwiękowy system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami, a w szczególności musi sygnalizować:
• uszkodzenie lub brak pamięci RAM
• uszkodzenie złączy PCI i PCIe,
• uszkodzenie płyty głównej
• uszkodzenie kontrolera Video
• uszkodzenie pamięci masowej
• awarię EFI / BIOS’u
• awarię procesora
Możliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock)
Wbudowany moduł TPM 2.0

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 56875,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 3:
DOSTAWA TABLETÓW W LICZBIE 19 SZTUK OBEJMUJĄCA: tablety z oprogramowaniem fabrycznym -System operacyjny zgodnie z opisem w załączniku nr 1,2 i 3 ( PUNKT V SWZ -OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA)

TABLET – 19 SZT.


Nazwa komponentu
Wymagane minimalne parametry techniczne tabletu

Przekątna ekranu Minimum 10.0”
Rozdzielczość ekranu Minimum 1920x1080
Typ ekranu Dotykowy
Pamięć RAM Minimum 4 GB
Pamięć wbudowana Minimum 64 GB
Aparat Rozdzielczość kamery tylnej minimum 8MP
Rozdzielczość kamery przedniej minimum 5MP
Komunikacja Standard WIFI minimum: IEEE 802.11 b/g/n oraz Bluetooth
Modem WWAN (3G) / LTE (4G) / 5G Wbudowany
Funkcja telefonu komórkowego Tak
Tak
Karta SIM Nano
Bateria Pojemność minimum 5000 mAh
System operacyjny Zainstalowany system operacyjny minimum Android 10.0 lub równoważny w zakresie minimum:
- system operacyjny musi zapewnić wielozadaniowość, wielowątkowość, pamięć wirtualną i możliwość zarządzania pamięcią
- musi mieć możliwość uruchomienia dwóch aplikacji obok siebie na jednym ekranie
- musi posiadać możliwość wykorzystania trybu uśpienie w ruchu – zużywanie mniej energii
- musi posiadać możliwość spersonalizowania ustawień urządzenia według preferencji użytkownika
- musi posiadać możliwość zmiany kolejności kafelków Szybkich ustawień
- musi posiadać możliwość bezpośredniej odpowiedzi na powiadomienie
- musi posiadać możliwość grupowania powiadomień
- musi posiadać możliwość indywidualnego ustawienia ograniczenia ilości danych zużywanych przez urządzenie
- musi posiadać możliwość personalizacji rozmiaru wyświetlacza
- musi posiadać pobieranie aktualizacji w tle bez konieczności wyłączania urządzenia
- musi posiadać możliwość zapisywania danych w chmurze.
Porty komunikacyjne Minimum:
1 x USB Type C, 1 x 3,5mm minijack 1 x Czytnik kart minimum microSD
Wyposażenie Zasilacz

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 15513,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 517109,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614842,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 517109,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ICOD.PL SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472161032

7.3.3) Ulica: UL. GRAŻYŃSKIEGO 51

7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 517109,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, „O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17387,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20792,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17387,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13P SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992845962

7.3.3) Ulica: MIĘDZYLESKA 2-4

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 50-514

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17387,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.