Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00194577/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Ks. Jerzego Popiełuszki w Strzelcach Krajeńskich”
Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe816546-e4c0-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ul. Ks. Jerzego Popiełuszki w Strzelcach Krajeńskich”Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe816546-e4c0-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030361/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa ulicy Ks. Jerzego Popiełuszki w Strzelcach Krajeńskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194577
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Teren inwestycji obejmuje działki nr: 80/2; 4/1; 93; 87/40; 82; 81; 96/4; 824 i 376/1.
2. W związku z faktem, że zadanie uzyskało dofinansowanie na realizację przedsięwzięcia wieloletniego, zakłada się
realizacje zadania w 2-ch etapach zgodnie z załącznikiem graficznym „podział zadania na etapy”.
Do etapu I wlicza się również budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z separatorem koalescencyjnym i wylotem
brzegowym na działkach nr 824 i 376/1.
Wyniesione przejście dla pieszych będące jednocześnie skrzyżowaniem ulic Popiełuszki -Targowa - Wyszyńskiego oraz
wszelakie roboty budowlane i sieciowe będące w zakresie przejścia, należy wykonać w terminie wakacyjnym tj. od
25.06.2023r. do 25.08.2023r. tak aby w okresie roku szkolnego mógł odbywać się bezpieczny ruch pieszo jezdny.
Zamawiający dopuszcza całkowite zamknięcie odcinka drogi z uwagą:
Wykonawca musi tak rozplanować roboty budowlane aby przez cały okres realizacji inwestycji umożliwić ruch pieszych, w
tym dojście do budynków mieszkalnych oraz w miarę możliwości dojazdy mieszkańców i służb ratunkowych do posesji.
Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. Konieczność starannego
zaplanowania prowadzonych prac, w sposób zapewniający dojazd do posesji a także zdobycie na swoją odpowiedzialność i
ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej
umowy na wykonanie zamówienia.
Termin i zasady udziału w wizji lokalnej: wizja lokalna po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod nr tel. +48
957636324 Pani Katarzyna Kołupajło.
Zakres planowanych do wykonania robót będzie obejmować w szczególności:
1) branża drogowa:
• przebudowa jezdni
• przebudowa chodników
• przebudowa zjazdów
• budowa zatoki postojowej
• budowa wyniesionego przejścia dla pieszych
• wykonanie progów zwalniających
w zakresie
o wykonania rozbiórek,
o wykonania robót ziemnych wraz z przygotowaniem koryta pod projektowane nawierzchnie,
o wykonania warstw podbudów,
o wykonania nawierzchni jezdni, chodników, zatoki postojowej, terenów utwardzonych, zjazdów, wyniesionego przejścia dla
pieszych,
o wykonania prac wykończeniowych – humusowanie z obsianiem (pobocza),
o wykonania elementów oznakowania poziomego i pionowego
Całość prac wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną branży drogowej i stałej organizacji ruchu.
2) branża elektryczna:
• wykonanie oświetlenia drogowego polegająca na:
o demontażach,
o wykonaniu linii kablowej 0,4kV,
o montażu nowych słupów wraz z oprawami,
o montaż nowych opraw na istniejących słupach,
o geodezji,
o montaż oświetlenia dedykowanego dla przejść dla pieszych i doświetlenia skrzyżowania
Całość prac wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną branży elektrycznej.
3) branża sanitarna:
• budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami w zakresie wykonania robót ziemnych; robót inżynieryjnych (m.in.
rurociągi kanalizacji grawitacyjnej z rur PP-B łączonych kielichowo o śr. 500mm, 400mm; 300/315mm; 200mm; studnie
rewizyjne z kręgów betonowych o śr.1000mm i 1200mm; studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500mm z osadnikiem
bez syfonu; próby szczelności; inspekcja TV kanału; roboty odwodnieniowe
• budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z separatorem koalescencyjnym i wylotem brzegowym
• sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - remont: renowacja rurociągów i przyłączy z zastosowaniem technologii tzw.
rękawów (rur utwardzonych na miejscu) montaż rękawa z żywicy epoksydowej; renowacja studzienek kanalizacyjnych w
technologii warstwowej; inspekcja TV kanału sanitarnego; skanowanie 3D. Prace należy wykonać zgodnie z zalecaną
metodą renowacyjną opisaną w dokumentacji projektowej
UWAGA należy:
- zapewnić ciągłość przepływu ścieków na czas budowy nowej kanalizacji sanitarnej poprzez przepompowywanie świeżych
ścieków
• sieć wodociągowa wraz z przyłączami: rurociągi PE-HD dn.110, 90 PE100 SDR17; przyłącza wodociągowe PE100 SDR17
o śr.63, 40, 32, 25 mm; hydranty p.poż. o śr.80mm; zasuwy żeliwne kołnierzowe o śr.80mm
Całość prac wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną branży sanitarnej.
Szczegółowy zakres robót ujęty został w projektach budowlanych i technicznych, Szczegółowych Specyfikacjach
Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót oraz TER. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego
sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy stanowi ryczałt za roboty
budowlane, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to
mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót
lub tabeli elementów scalonych pewnych robót, koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej, nie
zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.
Zakres zamówienia obejmuje również:
a. wykonanie map powykonawczych oraz pełnej dokumentacji powykonawczej do odbioru inwestycji oraz uzyskania
pozwolenia na użytkowanie - 3 egz.
b. dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych - 3
egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7169424,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7169424,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7169424,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: &K Zakład Sieci Sanitarnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210128826
7.3.3) Ulica: ul. Gen. J. Dąbrowskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Remont sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami
Cons Control System Marcin Kupiec
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M & K ZAKŁAD SIECI SANITARNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
M & K ZAKŁAD SIECI SANITARNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7169424,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Dubienka
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.