eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu na dz. nr 92, obr. 4 Krowodrza przy budynku Żłobka Samorządowego nr 14, ul. Sienkiewicza 24 w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu na dz. nr 92, obr. 4 Krowodrza przy budynku Żłobka Samorządowego nr 14, ul. Sienkiewicza 24 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367252869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zim.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu na dz. nr 92, obr. 4 Krowodrza przy budynku Żłobka Samorządowego nr 14, ul. Sienkiewicza 24 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-671ea3c5-04ac-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000870/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Zagospodarowanie terenu żłobka na działce nr 92, obr. 4 jedn. ewid. Krowodrza, położonej przy ul. Sienkiewicza 24 w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158191/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM.ZP.262.2.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 588536,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu na dz. nr 92, obr. 4 Krowodrza przy budynku Żłobka Samorządowego nr 14, ul. Sienkiewicza 24 w Krakowie w ramach zadania pn.: „Głęboka termomodernizacja Żłobka Samorządowego nr 14 w Krakowie, ul. Sienkiewicza 24”, z podziałem na dwa etapy wykonania robót budowlanych.
Zakres zamówienia obejmuje:
- renowację ogrodzenia wzdłuż ulicy Sienkiewicza (typ A* i C*),
- przebudowę ogrodzenia w części bramy wjazdowej, furtki wejściowej,
- budowę niskiego płotu dzielącego ogród na dwie części,
- wygrodzenie wewnętrzne ogrodu poprzez budowę nowej furtki pomiędzy budynkiem żłobka, a budynkiem gospodarczym,
- budowę brukowanych ścieżek w ogrodzie,
- remont schodów terenowych od południowej strony,
- remont konserwatorski istniejącej pompy wody wraz z doprowadzeniem instalacji wodnej,
- budowę placu zabaw – dostawę i montaż urządzeń zabawowych w ogródku z zachowaniem obszarów stref bezpieczeństwa wymaganych dla poszczególnych rodzajów urządzeń, wykonanie bezpiecznej nawierzchni wokół tych urządzeń,
- wycinkę drzew, krzewów,
- wykonanie nowych krzewów, rabat kwiatowych, nowych nasadzeń drzew,
- przesadzenie drzew,
- rekultywację trawników i prac porządkowych,
- wykonanie instalacji wideo-domofonowej przy furtce wejściowej wraz z zasilaniem elektrycznym,
- wykonanie napędu bramy wjazdowej wraz z zasileniem elektrycznym,
- wymianę i montaż barierki schodowej od strony południowej,
- odtworzenie /renowację dekoracyjnych donic kwiatowych i kul w ogrodzie.
- przebudowę ogrodzenia (typ A) pomiędzy furtką wejściową a budynkiem żłobka,
- przebudowę ogrodzenia wzdłuż północnej granicy działki (typ B) na odcinku od bramy wjazdowej do budynku gospodarczego oraz za wiatą śmietnikową,
- przebudowę ogrodzenia wzdłuż południowej granicy działki (typ C1),
- przebudowę ogrodzenia wzdłuż zachodniej granicy działki (typ C2, C3, C4, C5, C6).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, w tym m.in. w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz pozostałych dokumentach.
UWAGA!!!
Zamawiający udostępnia przedmiary robót z zastrzeżeniem, że przedmiary te nie mogą stanowić podstawy do skalkulowania oferty. Przedmiary udostępniane są tylko i wyłącznie w celach pomocniczych, a ich udostępnienie nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku skalkulowania oferty w oparciu o udostępnioną w postępowaniu dokumentację projektową, STWiORB oraz pozostałe udostępniane dokumenty, jak również uwzględnienia wszystkich innych kosztów niezbędnych do całościowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Przy sporządzaniu oferty, w sytuacji wystąpienia ewentualnych rozbieżności między danymi wskazanymi w dokumentacji projektowej, STWiORB a przedmiarami, Wykonawca jest zobowiązany oprzeć się o dane pochodzące z dokumentacji projektowej, STWiORB. Ewentualne rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, STWiORB a przedmiarami nie mogą stanowić podstawy do roszczeń Wykonawcy mających na celu podwyższenie wynagrodzenia za zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
3. Wizja lokalna - Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia planowanej Inwestycji. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył, na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie potrzebne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące wizji lokalnej zostały opisane w
sekcji V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 949560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 949560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 949560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKO-BUD 2 Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 368680544

7.3.3) Ulica: Chłopska 5

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-806

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 949560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.