Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie jezdni i chodników wraz z urządzeniami odwadniającymi
na terenie miasta Elbląga
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 552393125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie jezdni i chodników wraz z urządzeniami odwadniającymina terenie miasta Elbląga
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f52e83b0-d088-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031011/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Bieżące utrzymanie jezdni i chodników wraz z urządzeniami odwadniającymi na terenie miasta Elbląg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228006
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych .
Uzasadnienie faktyczne: Przepis art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z
poźn. zm) umożliwia powierzenie wykonania usług, dostaw lub robót budowlanych na rzecz podmiotu wewnętrznego, tj.
udzielenie zamówień wewnętrznych (inhouse)
pomiędzy podmiotami sektora publicznego przy zastosowaniu trybu z wolnej ręki, pod warunkiem zajścia odpowiednich
okoliczności. Gmina Miasto Elbląg jest Zamawiającym, o którym mowa w art. 4 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Mając na uwadze powyższe możliwe jest powierzenie wykonywania przedmiotowych zadań Elbląskiemu Przedsiębiorstwu
Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 82-300 Elbląg ul. Szańcowa
1, ponieważ spełnione są łącznie następujące warunki, tj. c.d. w sekcji IX.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.7.2024.AD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 984586,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Bieżące utrzymanie jezdni i chodników wraz z urządzeniami odwadniającymi na terenie miasta Elbląga
Przedmiot główny:
CPV: 45.23.31.41-9
Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie konserwacji dróg
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie jezdni i chodników wraz z urządzeniami odwadniającymi na terenie miasta Elbląga.
Główne miejsce świadczenia usług: miasto Elbląg.
2. Przedmiot zamówienia opisują niżej wymienione:
A. WYCENA ROBÓT KONSERWACYJNYCH
B. OGÓLNE SPECYFIKACJE TECHNICZNE:
1) D-M-00.00.00 WYMAGANIA OGÓLNE Warszawa 2002
2) D-03.01.03 CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ ODWADNIAJĄCYCH (PRZEPUSTY, KANALIZACJA DESZCZOWA, ŚCIEKI) Warszawa X 2001
3) D-03.02.01a REGULACJA PIONOWA USZKODZONEJ STUDZIENKI KANALIZACYJNEJ Warszawa 2003
4) D - 05.01.00a NAPRAWA NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH Warszawa 2004
5) D - 05.02.01a REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI TŁUCZNIOWEJ Warszawa 2004
6) D - 05.02.02a REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BRUKOWCOWEJ Warszawa 2003
7) D - 05.03.01a REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI Z KOSTKI KAMIENNEJ Warszawa 2003
8) D - 05.03.03a REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI Z PŁYT BETONOWYCH Warszawa 2003
9) D – 05.03.05a NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO. WARSTWA ŚCIERALNA wg WT-1 i WT-2 z 2015 r.
10) D – 05.03.05b NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO. WARSTWA WIĄŻĄCA i WYRÓWNAWCZA wg WT-1 i WT-2 z 2015 r.
11) D – 05.03.05c NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO O WYSOKIM MODULE SZTYWNOŚCI (WARSTWA WIĄŻĄCA I PODBUDOWA) wg WT-1 i WT-2
12) D – 05.03.13a NAWIERZCHNIA Z MIESZANKI MASTYKSOWO-GRYSOWEJ (SMA) WG WT-1
13) D - 05.03.17 REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH Warszawa X 2001
14) D - 05.03.18 REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BETONOWYCH Warszawa X 2001
15) D - 05.03.23b REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI Z BETONOWEJ KOSTKI BRUKOWEJ Warszawa 2003
16) D – 05.03.26a WZMOCNIENIE I ZABEZPIECZENIE NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ SIATKĄ ZBROJENIOWĄ Z WŁÓKIEN SZKLANYCH I WĘGLOWYCH
17) D – 05.03.26b WZMOCNIENIE I ZABEZPIECZENIE NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ SIATKĄ ZBROJENIOWĄ Z WŁÓKIEN SZKLANYCH WSTĘPNIE PRZESĄCZONĄ ASFALTEM
18) D - 06.03.02 NAPRAWA POBOCZY GRUNTOWYCH Warszawa X 2001
19) D-06.04.01 ROWY
20) D - 08.01.01a PRZESTAWIANIE KRAWĘŻNIKÓW Warszawa 2005
21) D - 08.02.01a REMONT CZĄSTKOWY CHODNIKA Z PŁYT BETONOWYCH Warszawa 2003
Zamawiający informuje, że WYCENA ROBÓT KONSERWACYJNYCH wymieniona w pkt A. stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do ZdN oraz ogólne specyfikacje techniczne, o których mowa w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 7 do ZdN.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) remonty cząstkowe nawierzchni jezdni:
a) bitumicznych,
b) betonowych,
c) tłuczniowych,
d) kamiennych,
e) gruntowych,
2) remonty cząstkowe nawierzchni chodników:
a) betonowych
b) kamiennych
c) bitumicznych
3) konserwację wpustów kanalizacji deszczowej,
4) konserwację i odtwarzanie rowów oraz urządzeń odwadniających pasy drogowe.
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w WYCENIE ROBÓT KONSERWACYJNYCH stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 6 do ZdN oraz ogólnych specyfikacjach technicznych stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 7 do ZdN.
4. Zakres, o którym mowa w pkt 3. ogłoszenia stanowi główny przedmiot zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany osobiście wykonać.
5. Szczegółowy opis oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie Umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZdN.
6. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na remonty cząstkowe nawierzchni licząc od daty odbioru poszczególnych zleconych robót konserwacyjnych.
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) obsługa maszyn i urządzeń technicznych,
2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z ogólnymi specyfikacjami technicznymi
przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiotowe zamówienie zapewniając, zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania co najmniej 10%.
Oświadczenie dotyczące spełnienia przedmiotowego obowiązku Wykonawca złoży najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
9. Wykonawca przy realizacji zadania zobowiązany jest spełniać przesłanki określające minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
10. W indywidualnym przypadku, jeżeli Wykonawca nie jest w stanie, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, zapewnić dostępności osobie ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w art. 6, Wykonawca jest obowiązany zapewnić takiej osobie dostęp alternatywny, o którym mowa w art. 7 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1199651,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elbląskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 367431388
7.3.3) Ulica: Szańcowa 1
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELBLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ELBLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1199651,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) Zamawiający, tj. Gmina Miasto Elbląg, sprawuje kontrolę nad spółką, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi
jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej spółki,
b) ponad 90% działalności Elbląskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
82-300 Elbląg, ul. Szańcowa 1 dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego, tj. Gminę Miasto Elbląg sprawującego nad spółką bezpośrednią kontrolę; przedmiotowy procent działalności został ustalony na podstawie art. 214 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, za pomocą średniego przychodu za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Mając na uwadze powyższe regulacje możliwe jest powierzenie wykonywania zadań wyżej wymienionej spółce, gdyż spełnia ona przytoczone okoliczności umożliwiające udzielenie tego zamówienia w trybie in-house.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 24 przy ul. Brzechwy 5 w Elblągu w ramach zadania: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 12 przy ul. Zajchowskiego 12 w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 17 przy ul. Karowej 30 w Elblągu w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej."
- Opracowanie dokumentacji technologicznej i wykonawczej oraz wymiana łożyska głównego na podporze mostu dolnego w ciągu ulic Studzienna - Orla w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa- II postępowanie
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie nr 1 Wykonywanie robót naprawczych nawierzchni dróg na drogach gminnych i wewnętrznych.
- "Przywrócenie przejezdności komunikacyjnej drogi powiatowej nr 2273D w miejscowości Kraszowice uszkodzonej przez powódź - wrzesień 2024"
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg, chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Tychy w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.