Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00199330/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadania drogowe:
Część A: Przebudowa nawierzchni drogi ul. Górniczej w Woli wzdłuż bloków o numerach 31 - 32.
Część B: Przebudowa chodnika na ul. Dębowej (Wola) - etap I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEDŹNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 131
1.5.2.) Miejscowość: Miedźna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-227
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 211 6196
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miedzna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadania drogowe:Część A: Przebudowa nawierzchni drogi ul. Górniczej w Woli wzdłuż bloków o numerach 31 - 32.
Część B: Przebudowa chodnika na ul. Dębowej (Wola) - etap I.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9e35edf-2290-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001473/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Zadanie drogowe: Przebudowa nawierzchni drogi ul. Górniczej w Woli wzdłuż bloków o numerach 31-32.
1.1.19 Zadanie drogowe: Przebudowa chodnika przy ul. Dębowej (Wola).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199330/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133124,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej wewnętrznej klasy D, drogi bocznej ul. Górniczej w Woli wzdłuż bloków o numerach 31-32, na długości 110,0 mb. Projekt przebudowy przewiduje:- wymianę krawężników,
- wykonanie w-wy wiążąco-wyrównawczej z betonu asfaltowego,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
- przełożenie nawierzchni z kostki betonowej i płyt betonowych na dojściach do klatek i zjazdach do posesji,
- uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego,
- oczyszczenie studzienek wodościekowych wraz z przykanalikami,
- regulację urządzeń obcych do poziomu niwelety,
- humusowanie terenów zielonych.
Przebudowę przedmiotowego odcinka drogi należy przeprowadzić w sposób odtworzeniowy, po istniejącym terenie z korektą spadków poprzecznych i podłużnych.
Przebudowywany odcinek drogi zlokalizowany jest na działkach o nr: 1551/62, 1552/62, 1553/62 i 1548/62 .
Przebudowa nawierzchni drogi nie spowoduje zwiększenia liczby pojazdów o większej masie dopuszczalnej i zwiększonej prędkości.
Przebudowa drogi nie przewiduje wycinki drzew.
Specyfika robót nie wymaga sporządzenia planu BIOZ.
Teren przebudowy drogi nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Przebudowa drogi koliduje z poszczególnymi sieciami: wodociągową i ciepłowniczą oraz kablem energetycznym. Dla kolizji ww. sieci uzyskano stosowne uzgodnienia branżowe, które są integralną częścią dokumentacji i do których zaleceń w nich zawartych należy się bezwzględnie stosować. Wszystkie roboty należy prowadzić w odniesieniu do odpowiednich przepisów i norm głównie elektrycznych, w oparciu o normy PN-E-05100-1 i EN 50423-1 oraz zgodnie z zaleceniami N SEP-E-003 i N SEP-E-004.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 84513,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 128 mb chodnika wzdłuż drogi gminnej wewnętrznej, ul. Dębowej w Woli od strony budynków 1-3 i 5 - 11. Projekt przebudowy przewiduje:- rozbiórkę istniejącej nawierzchni,
- wymianę krawężników i obrzeży,
- wykonanie konstrukcji chodnika,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,
- zabudowę kostki integracyjnej na zejściach,
- uzupełnienie nawierzchni z BA wzdłuż wymienianych krawężników,
- regulację urządzeń obcych do poziomu niwelety chodnika,
- przekładkę istniejących nawierzchni wejść do klatek oraz innych chodników w celu dostosowania wysokościowego,
- humusowanie terenów zielonych.
Przebudowę przedmiotowego chodnika należy przeprowadzić w sposób odtworzeniowy, po istniejącym terenie z korektą spadków poprzecznych i podłużnych.
Przebudowywany odcinek chodnika zlokalizowany jest w pasie drogowym drogi gminnej ul. Dębowej w Woli.
Przebudowa chodnika nie przewiduje wycinki drzew.
Specyfika robót nie wymaga sporządzenia planu BIOZ.
Przebudowa chodnika koliduje z sieciami uzbrojenia podziemnego terenu. Z uwagi na prowadzenie robót przypowierzchniowych sięgających max. 30cm w grunt oraz wykonanie nawierzchni rozbieralnych, nie jest wymagane uzyskanie uzgodnień branżowych poszczególnych gestorów sieci. Jednakże wszystkie roboty należy prowadzić w odniesieniu do odpowiednich przepisów i norm głównie elektrycznych, w oparciu o normy PN-E-05100-1 i EN 50423-1 oraz zgodnie z zaleceniami N SEP-E-003 i N SEP-E-004.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 78000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96158,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96158,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96158,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARMASZ Rafał Maryjosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381741971
7.3.3) Ulica: ul. Nad Wisłą 4
7.3.4) Miejscowość: Grzawa
7.3.5) Kod pocztowy: 43-227
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96158,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: oferta złożona przez Wykonawcę MARMASZ Rafał Maryjosz w części B niniejszego postępowania, opiewa na kwotę 238 304,69 zł brutto. Zamawiający przed otwarciem ofert poinformował Wykonawców o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w danej części, tj. dla Części B: 78 000,00 zł brutto. W związku z powyższy zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania, w tej części, na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp, gdyż Zamawiający nie może zwiększyć na ten moment środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238304,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238304,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2025 roku
- Roboty związane z zakupem i ułożeniem płyt typu Jumbo na drogach będących w zarządzie gminy Bytów w 2025 roku
- Modernizacja ul. Iłżeckiej
- Remont cząstkowy dróg administrowanych przez Gminę Porąbka w roku 2025
- "Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 572 obręb Grotniki Duże od km 0+000 do km 0+760 dł. 760mb."
- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 9 i drogi leśnej na terenie leśnictwa Chłopiny i Smoliny - etap III i V
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.