Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00221551/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KONSERWACJA, UTRZYMANIE I NAPRAWY SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH, ZNAKÓW AKTYWNYCH I OŚWIETLENIA DROGOWEGO W CIĄGU DR. WOJ. NA TER. DZIAŁANIA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU W ROKU 2024 – Z PODZ. NA ZAD.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4591800
1.5.8.) Numer faksu: 77 4581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole, w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/8918241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KONSERWACJA, UTRZYMANIE I NAPRAWY SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH, ZNAKÓW AKTYWNYCH I OŚWIETLENIA DROGOWEGO W CIĄGU DR. WOJ. NA TER. DZIAŁANIA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU W ROKU 2024 – Z PODZ. NA ZAD.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c1010fb-d55a-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023019/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Konserwacja, utrzymanie i naprawy sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia drogowego w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu – z pod. na zad.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221551
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 282418,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest konserwacja, utrzymanie i naprawy sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia drogowego w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w roku 2023 – Oddziału Terenowego w Oleśnie zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 50.23.20.00-0 – usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów; 50.23.22.00-2 – usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej.2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi konserwacji, przeglądu, pomiarów ochronnych, oraz naprawę uwidocznionych w trakcie eksploatacji wad, drobne prace remontowe, oraz wykonania napraw związanych z wystąpieniem kolizji, aktów wandalizmu, zniszczeń i innych zdarzeń losowych. Wymagania w STWRU stanowią podstawę do przygotowania oferty oraz zorganizowania, wykonania i odbioru usług. Prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami dotyczącymi urządzeń elektrycznych i bezpieczeństwa ruchu drogowego, prawem o ruchu drogowym oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Zamówienie nie obejmuje zmian programu sygnalizacji świetlnych oraz ingerencji w program sygnalizacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
4.5.5.) Wartość części: 98813,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest konserwacja, utrzymanie i naprawy sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia drogowego w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w roku 2023 – Oddziału Terenowego w Grodkowie zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 50.23.20.00-0 – usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów; 50.23.22.00-2 – usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej.2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi konserwacji, przeglądu, pomiarów ochronnych, oraz naprawę uwidocznionych w trakcie eksploatacji wad, drobne prace remontowe, oraz wykonania napraw związanych z wystąpieniem kolizji, aktów wandalizmu, zniszczeń i innych zdarzeń losowych. Wymagania w STWRU stanowią podstawę do przygotowania oferty oraz zorganizowania, wykonania i odbioru usług. Prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami dotyczącymi urządzeń elektrycznych i bezpieczeństwa ruchu drogowego, prawem o ruchu drogowym oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Zamówienie nie obejmuje zmian programu sygnalizacji świetlnych oraz ingerencji w program sygnalizacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
4.5.5.) Wartość części: 97019,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest konserwacja, utrzymanie i naprawy sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia drogowego w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w roku 2023 – Oddziału Terenowego w Głubczycach zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 50.23.20.00-0 – usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów; 50.23.22.00-2 – usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej.2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi konserwacji, przeglądu, pomiarów ochronnych, oraz naprawę uwidocznionych w trakcie eksploatacji wad, drobne prace remontowe, oraz wykonania napraw związanych z wystąpieniem kolizji, aktów wandalizmu, zniszczeń i innych zdarzeń losowych. Wymagania w STWRU stanowią podstawę do przygotowania oferty oraz zorganizowania, wykonania i odbioru usług. Prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami dotyczącymi urządzeń elektrycznych i bezpieczeństwa ruchu drogowego, prawem o ruchu drogowym oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Zamówienie nie obejmuje zmian programu sygnalizacji świetlnych oraz ingerencji w program sygnalizacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
4.5.5.) Wartość części: 86584,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108264,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108264,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108264,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektrotechniczny „ALFA” Miś i Wspólnicy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7560009224
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 1a
7.3.4) Miejscowość: Gogolin
7.3.5) Kod pocztowy: 47-320
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY "ALFA" MIŚ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY "ALFA" MIŚ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108264,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105189,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105189,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105189,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektrotechniczny „ALFA” Miś i Wspólnicy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7560009224
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 1a
7.3.4) Miejscowość: Gogolin
7.3.5) Kod pocztowy: 47-320
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY "ALFA" MIŚ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY "ALFA" MIŚ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105189,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102262,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102262,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102262,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektrotechniczny „ALFA” Miś i Wspólnicy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7560009224
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 1a
7.3.4) Miejscowość: Gogolin
7.3.5) Kod pocztowy: 47-320
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY "ALFA" MIŚ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY "ALFA" MIŚ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102262,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony budynków i urządzeń dot. nieruchomości położonej w miejscowości Opole, obręb Zakrzów, woj. opolskie, przy ul. Michała Korneckiego 140, z możliwością wznowienia.
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Oddziału Urologii USK W Opolu.
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i bieżące utrzymanie elektrycznych urządzeń zlokalizowanych na drogach na terenie miasta Płocka w roku 2025
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach Nowego Sącza od 1.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025
- Konserwacja oraz naprawa sygnalizacji świetlnej przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zad. 1 - RDWZG Zad. 2 - RDWK Zad. 3 - RDWKŁ
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
- Zabezp. ruchu drogowego - bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy i modernizacje sygnalizacji świetlnych, aktywnych przejść dla pieszych i stacji pomiarowych ruchu drogowego na terenie M. Ruda Śląska
więcej: Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.