Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00177642/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mobilnych miasteczek rowerowych, symulatorów rowerów, trenażerów czasu reakcji oraz symulatora przejścia dla pieszych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-118667e1-dab5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mobilnych miasteczek rowerowych, symulatorów rowerów, trenażerów czasu reakcji oraz symulatora przejścia dla pieszych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-118667e1-dab5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031531/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż 5 mobilnych miasteczek rowerowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zwiększenie bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych oraz doposażenie szkół w narzędzia edukacyjne z zakresu ruchu drogowego w Gminie Starachowice” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa III Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego...2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177642
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023.SD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 277866,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Mobilne miasteczko rowerowe.Zadanie
realizowane jest w ramach projektu: „Zwiększenie bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych
oraz doposażenie szkół w narzędzia edukacyjne z zakresu ruchu drogowego w Gminie
Starachowice” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura
i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa III Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu
multimodalnego, Działanie 3.1. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T, konkurs
nr POIiŚ.3.1/1/22 „Bezpieczny pieszy – doposażenie przejść dla pieszych i doposażenie szkół
w zakresie edukacji komunikacyjnej.
Szczegółowy opis sprzętu na każdą część zamówienia, jego ilość oraz miejsce, do którego
należy dostarczyć sprzęt zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do
SWZ.
Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia
był:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania
Zamawiającego;
b) fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie używany, nie dotknięty żadną wadą fizyczną, wolny
od obciążeń prawami osób trzecich;
c) kompletny wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim
oprogramowaniem oraz nie wymagał żadnych dodatkowych nakładów i był gotowy do
pracy;
d) zgodny z normami bezpieczeństwa (posiadał deklarację CE) oraz posiadał wymagane
prawem atesty i certyfikaty jak również niezbędne instrukcje i materiały dotyczące
użytkowania w języku polskim.
Dostarczony danego rodzaju sprzęt w więcej niż jednym egzemplarzu musi pochodzić od
jednego producenta. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji na minimalny okres
30 miesięcy, maksymalny okres 60 miesięcy. Liczony od daty odbioru całkowitego, niezależnie
od długości gwarancji udzielonej przez producenta.
Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem
przedmiotu zmówienia, a w szczególności koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku,
montażu w wyznaczonych pomieszczeniach, sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze
uruchomienie) oraz zapewni przeszkolenie w zakresie funkcji i obsługi zakupionego sprzętu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był uprawniony do wprowadzania do obrotu
wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe warunki dostawy, gwarancji, sposób zapłaty za dostarczony sprzęt i obowiązki
stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34993000-4 - Światła drogowe
4.5.5.) Wartość części: 99267,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Symulator roweru.Zadanie
realizowane jest w ramach projektu: „Zwiększenie bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych
oraz doposażenie szkół w narzędzia edukacyjne z zakresu ruchu drogowego w Gminie
Starachowice” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura
i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa III Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu
multimodalnego, Działanie 3.1. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T, konkurs
nr POIiŚ.3.1/1/22 „Bezpieczny pieszy – doposażenie przejść dla pieszych i doposażenie szkół
w zakresie edukacji komunikacyjnej.
Szczegółowy opis sprzętu na każdą część zamówienia, jego ilość oraz miejsce, do którego
należy dostarczyć sprzęt zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do
SWZ.
Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia
był:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania
Zamawiającego;
b) fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie używany, nie dotknięty żadną wadą fizyczną, wolny
od obciążeń prawami osób trzecich;
c) kompletny wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim
oprogramowaniem oraz nie wymagał żadnych dodatkowych nakładów i był gotowy do
pracy;
d) zgodny z normami bezpieczeństwa (posiadał deklarację CE) oraz posiadał wymagane
prawem atesty i certyfikaty jak również niezbędne instrukcje i materiały dotyczące
użytkowania w języku polskim.
Dostarczony danego rodzaju sprzęt w więcej niż jednym egzemplarzu musi pochodzić od
jednego producenta. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji na minimalny okres
30 miesięcy, maksymalny okres 60 miesięcy. Liczony od daty odbioru całkowitego, niezależnie
od długości gwarancji udzielonej przez producenta.
Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem
przedmiotu zmówienia, a w szczególności koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku,
montażu w wyznaczonych pomieszczeniach, sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze
uruchomienie) oraz zapewni przeszkolenie w zakresie funkcji i obsługi zakupionego sprzętu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był uprawniony do wprowadzania do obrotu
wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe warunki dostawy, gwarancji, sposób zapłaty za dostarczony sprzęt i obowiązki
stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 73764,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Trenażer czasu reakcji.Zadanie
realizowane jest w ramach projektu: „Zwiększenie bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych
oraz doposażenie szkół w narzędzia edukacyjne z zakresu ruchu drogowego w Gminie
Starachowice” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura
i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa III Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu
multimodalnego, Działanie 3.1. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T, konkurs
nr POIiŚ.3.1/1/22 „Bezpieczny pieszy – doposażenie przejść dla pieszych i doposażenie szkół
w zakresie edukacji komunikacyjnej.
Szczegółowy opis sprzętu na każdą część zamówienia, jego ilość oraz miejsce, do którego
należy dostarczyć sprzęt zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do
SWZ.
Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia
był:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania
Zamawiającego;
b) fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie używany, nie dotknięty żadną wadą fizyczną, wolny
od obciążeń prawami osób trzecich;
c) kompletny wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim
oprogramowaniem oraz nie wymagał żadnych dodatkowych nakładów i był gotowy do
pracy;
d) zgodny z normami bezpieczeństwa (posiadał deklarację CE) oraz posiadał wymagane
prawem atesty i certyfikaty jak również niezbędne instrukcje i materiały dotyczące
użytkowania w języku polskim.
Dostarczony danego rodzaju sprzęt w więcej niż jednym egzemplarzu musi pochodzić od
jednego producenta. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji na minimalny okres
30 miesięcy, maksymalny okres 60 miesięcy. Liczony od daty odbioru całkowitego, niezależnie
od długości gwarancji udzielonej przez producenta.
Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem
przedmiotu zmówienia, a w szczególności koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku,
montażu w wyznaczonych pomieszczeniach, sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze
uruchomienie) oraz zapewni przeszkolenie w zakresie funkcji i obsługi zakupionego sprzętu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był uprawniony do wprowadzania do obrotu
wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe warunki dostawy, gwarancji, sposób zapłaty za dostarczony sprzęt i obowiązki
stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 9357,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Symulator przejścia dla pieszych.Zadanie
realizowane jest w ramach projektu: „Zwiększenie bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych
oraz doposażenie szkół w narzędzia edukacyjne z zakresu ruchu drogowego w Gminie
Starachowice” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura
i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa III Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu
multimodalnego, Działanie 3.1. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T, konkurs
nr POIiŚ.3.1/1/22 „Bezpieczny pieszy – doposażenie przejść dla pieszych i doposażenie szkół
w zakresie edukacji komunikacyjnej.
Szczegółowy opis sprzętu na każdą część zamówienia, jego ilość oraz miejsce, do którego
należy dostarczyć sprzęt zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do
SWZ.
Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia
był:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania
Zamawiającego;
b) fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie używany, nie dotknięty żadną wadą fizyczną, wolny
od obciążeń prawami osób trzecich;
c) kompletny wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim
oprogramowaniem oraz nie wymagał żadnych dodatkowych nakładów i był gotowy do
pracy;
d) zgodny z normami bezpieczeństwa (posiadał deklarację CE) oraz posiadał wymagane
prawem atesty i certyfikaty jak również niezbędne instrukcje i materiały dotyczące
użytkowania w języku polskim.
Dostarczony danego rodzaju sprzęt w więcej niż jednym egzemplarzu musi pochodzić od
jednego producenta. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji na minimalny okres
30 miesięcy, maksymalny okres 60 miesięcy. Liczony od daty odbioru całkowitego, niezależnie
od długości gwarancji udzielonej przez producenta.
Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem
przedmiotu zmówienia, a w szczególności koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku,
montażu w wyznaczonych pomieszczeniach, sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze
uruchomienie) oraz zapewni przeszkolenie w zakresie funkcji i obsługi zakupionego sprzętu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był uprawniony do wprowadzania do obrotu
wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe warunki dostawy, gwarancji, sposób zapłaty za dostarczony sprzęt i obowiązki
stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 95478,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115829,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119033,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115829,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Euroblask Mariola Wyrwiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851773460
7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 37B
7.3.4) Miejscowość: Andrychów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. EUROBLASK-MARIOLA WYRWIAK
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. EUROBLASK-MARIOLA WYRWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115829,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na część 2 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ww. ustawy, gdyż nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na część 3 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ww. ustawy, gdyż nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na część 4 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ww. ustawy, gdyż nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starachowicach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Część I Usługa ochrony osób i mienia w Miejskiej Hali Targowej "Galeria Skałka" Część II Usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa monitoringu obiektu na terenie Centrum Przedsiębiorczości
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanych w PZOZ z siedzibą w Starachowicach zadań inwestycyjnych
- Outsourcing usług wydruku obejmujący drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów oraz system wydruku podążającego.
- Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie: Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie 0+000 do km 0+118 w Starachowicach". (...)
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT wraz z wyposażeniem na potrzeby projektów realizowanych przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Zestawy komputerowe do postprodukcji dźwięku PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - 8 zestawów komputerowych do postprodukcji dźwięku stereofonicznego w filmie
- Cyberbezpieczny samorząd - poprawa bezpieczeństwa - oprogramowanie antywirusowe i oprogramowanie do zarządzania siecią
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Gminy Żyrzyn"
- Zakup serwera, macierzy pamięci masowej, systemów operacyjnych oraz karty sieciowej
- Dostawa: tablety, laptop
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.