Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00120883/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
- 2021/BZP 00128774/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-28
- 2021/BZP 00144869/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zwiększenie retencji korytowej na ciekach administrowanych przez Zarząd Zlewni w Koszalinie w zakresie robót remontowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.szczecin@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka wodna i utrzymanie wód
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zwiększenie retencji korytowej na ciekach administrowanych przez Zarząd Zlewni w Koszalinie w zakresie robót remontowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3332dc0-e548-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.85 Roboty budowlane związane z inwestycjami oraz utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych na terenie działania Zarządu Zlewni w Koszalinie - RZGW Szczecin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120883/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.ROZ.2810.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 373882,65 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 56891,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie istniejących piętrzeń poprzez wykonanie robót remontowych przywracających stan techniczny oraz funkcjonalność budowli oraz koryta cieku w obrębie budowli. W zakres robót wchodzą następujące prace: remont powierzchni budowli, wykonanie i instalacja zamknięć, barierek, kładek, remont umocnień w obrębie budowli, prace naprawcze w korycie cieku, instalacja łat wodowskazowych, tablic informacyjnych, itp. Wykonanie wymienionych wyżej robót przyczyni się do zwiększenia retencji korytowej w zlewni rzeki Bystrzenicy, Bielicy i Wyszewki poprzez spowolnienie jej odpływu i lokalne podpiętrzenie za pomocą przedmiotowych wyremontowanych budowli piętrzących (po uzyskaniu pozwolenia wodnoprawnego na piętrzenie wód). Działanie to pozwoli na odpowiednie zmagazynowanie wody w ten sposób, aby w okresach suchych ograniczyć zagrożenie wystąpienia suszy na terenach zależnych od ilości zasobów wodnych. Zwiększenie retencji korytowej powoduje znaczące zwiększenie zasobów wodnych w okresie suszy, bez negatywnego (a najczęściej z pozytywnym) oddziaływaniem na bezpieczeństwo powodziowe obszarów przyległych oraz na istniejące w bezpośrednim sąsiedztwie budowli ekosystemy. Ponadto pozytywnie wpłynie na urodzajność gleb i efektywność rolnictwa, a także na faunę i florę w zasięgu oddziaływania piętrzenia.4.2 Szczegółowy zakres rzeczowy robót określa: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SWZ), przedmiar robót wraz z kosztorysem nakładczym (załącznik nr 11 do SWZ) oraz Specyfikacja techniczna warunków i odbioru robót budowalnych (załącznik nr 12 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie istniejących piętrzeń poprzez wykonanie robót remontowych przywracających stan techniczny oraz funkcjonalność budowli oraz koryta cieku w obrębie budowli. W zakres robót wchodzą następujące prace: remont powierzchni budowli, wykonanie i instalacja zamknięć, barierek, kładek, remont umocnień w obrębie budowli, prace naprawcze w korycie cieku, instalacja łat wodowskazowych, tablic informacyjnych, itp. Wykonanie wymienionych wyżej robót przyczyni się do zwiększenia retencji korytowej w zlewni rzeki Bystrzenicy, Bielicy i Wyszewki poprzez spowolnienie jej odpływu i lokalne podpiętrzenie za pomocą przedmiotowych wyremontowanych budowli piętrzących (po uzyskaniu pozwolenia wodnoprawnego na piętrzenie wód). Działanie to pozwoli na odpowiednie zmagazynowanie wody w ten sposób, aby w okresach suchych ograniczyć zagrożenie wystąpienia suszy na terenach zależnych od ilości zasobów wodnych. Zwiększenie retencji korytowej powoduje znaczące zwiększenie zasobów wodnych w okresie suszy, bez negatywnego (a najczęściej z pozytywnym) oddziaływaniem na bezpieczeństwo powodziowe obszarów przyległych oraz na istniejące w bezpośrednim sąsiedztwie budowli ekosystemy. Ponadto pozytywnie wpłynie na urodzajność gleb i efektywność rolnictwa, a także na faunę i florę w zasięgu oddziaływania piętrzenia.4.2 Szczegółowy zakres rzeczowy robót określa: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SWZ), przedmiar robót wraz z kosztorysem nakładczym (załącznik nr 11 do SWZ) oraz Specyfikacja techniczna warunków i odbioru robót budowalnych (załącznik nr 12 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie istniejących piętrzeń poprzez wykonanie robót remontowych przywracających stan techniczny oraz funkcjonalność budowli oraz koryta cieku w obrębie budowli. W zakres robót wchodzą następujące prace: remont powierzchni budowli, wykonanie i instalacja zamknięć, barierek, kładek, remont umocnień w obrębie budowli, prace naprawcze w korycie cieku, instalacja łat wodowskazowych, tablic informacyjnych, itp. Wykonanie wymienionych wyżej robót przyczyni się do zwiększenia retencji korytowej w zlewni rzeki Bystrzenicy, Bielicy i Wyszewki poprzez spowolnienie jej odpływu i lokalne podpiętrzenie za pomocą przedmiotowych wyremontowanych budowli piętrzących (po uzyskaniu pozwolenia wodnoprawnego na piętrzenie wód). Działanie to pozwoli na odpowiednie zmagazynowanie wody w ten sposób, aby w okresach suchych ograniczyć zagrożenie wystąpienia suszy na terenach zależnych od ilości zasobów wodnych. Zwiększenie retencji korytowej powoduje znaczące zwiększenie zasobów wodnych w okresie suszy, bez negatywnego (a najczęściej z pozytywnym) oddziaływaniem na bezpieczeństwo powodziowe obszarów przyległych oraz na istniejące w bezpośrednim sąsiedztwie budowli ekosystemy. Ponadto pozytywnie wpłynie na urodzajność gleb i efektywność rolnictwa, a także na faunę i florę w zasięgu oddziaływania piętrzenia.4.2 Szczegółowy zakres rzeczowy robót określa: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SWZ), przedmiar robót wraz z kosztorysem nakładczym (załącznik nr 11 do SWZ) oraz Specyfikacja techniczna warunków i odbioru robót budowalnych (załącznik nr 12 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 210000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77115,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80403,67 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159956,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194213,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194213,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA MARCIN NIERADKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7651499116
7.3.3) Ulica: ul. Rybacka 7
7.3.4) Miejscowość: Człopa
7.3.5) Kod pocztowy: 78-630
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194213,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-02Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184936,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225475,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225475,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA MARCIN NIERADKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7651499116
7.3.3) Ulica: ul. Rybacka 7
7.3.4) Miejscowość: Człopa
7.3.5) Kod pocztowy: 78-630
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MARCIN NIERADKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MARCIN NIERADKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225475,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-02INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa 2 zbiorników naturalnych na zbiorniki retencyjne w Gminie Bełżyce w formule zaprojektuj i wybuduj
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wygorzele, Jaroszowice i Cielmice.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Zwierzyniec, Wartogłowiec i Zawiść.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wilkowyje i Mąkołowiec.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicy Czułów.
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.