Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00165500/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Żelechów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻELECHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Żelechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zelechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zelechow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Żelechów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1413bde5-d391-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061786/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Żelechów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest z udziałem operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165500
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.ZPI.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej oraz robót budowalnych wraz z niezbędnymi dostawami w systemie zaprojektuj i wybuduj, w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Żelechów”.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę stacji uzdatniania wody w miejscowościach Piastów oraz Nowy Goniwilk realizowanej w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania planowanej przebudowy Stacji Uzdatniania Wody w miejscowościach Piastów oraz Nowy Goniwilk, obejmującej swym zakresem:
- roboty ogólnobudowlane – przebudowę oraz termomodernizację budynków technologicznych,
- roboty sanitarne – modernizację i rozbudowę ciągu technologicznego uzdatniania wody wraz renowacją studni głębinowych oraz budowie nowej studni (w systemie zaprojektuj i wybuduj),
- roboty elektryczne - przebudowę instalacji elektrycznej z dostosowaniem obiektu do pracy w trybie automatycznym (w systemie zaprojektuj i wybuduj).
Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i uzyskać w imieniu Zamawiającego niezbędne decyzje, pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów, a także inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi oraz zbudować (zrealizować roboty budowlane, sanitarne i elektryczne) i dokonać zgłoszenia zakończenia przebudowy do odpowiednej jednostki Nadzoru Budowlanego.
Zakres rzeczowy planowanych do realizacji prac projektowych oraz robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w programach funkcjonalno-użytkowych stanowiących załącznik nr 9, 10 do SWZ, oraz dokumentacji technicznej – termomodernizacja budynków technologicznych stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wybudowania przedmiotu inwestycji zgodnie z PFU, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięcia, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm, wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej, kosztorysowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie projektu budowlanego zgodnego z załączonymi programami funkcjonalno-użytkowymi.
Celem zamówienia jest uzyskanie dokumentacji budowlano-wykonawczej wraz uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę.
b) Wykonanie prac budowlano – montażowych na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego projektów budowlano – wykonawczych.
c) wykonanie prac budowlanych termomodernizacyjnych na podstawie załączonej dokumentacji technicznej.
Podstawą wykonania robót budowlanych i montażowych w zakresie technologii, powinna być dokumentacja projektowa, którą Wykonawca sporządzi we własnym zakresie. Rozwiązania przyjmowane w opracowaniach projektowych będą:
- oparte na informacjach zawartych w Programach Funkcjonalno – Użytkowych,
- na bieżąco uzgadniane z Zamawiającym,
- zgodne z polskim Prawem Budowlanym, Prawem Wodnym, Polską Normą i aktualną wiedzą techniczną.
Zadanie zostało podzielone na dwa etapy.
A. ETAP I
W ramach etapu pierwszego należy w pierwszej kolejności wykonać zadanie
nr 1, tj. termomodernizację budynków Stacji Uzdatniania Wody w miejscowościach Nowy Goniwilk oraz Piastów. Jednocześnie należy przystąpić do zadania nr 2, tj. opracowania projektów budowlanych dla przebudowy Stacji Uzdatniania Wody wodociągu grupowego Nowy Goniwilk oraz Przebudowy Stacji Uzdatniania Wody Wodociągu grupowego Piastów z wykonaniem odwiertu nowej studni głębinowej nr 3, oraz renowacji istniejących studni głębinowych na wymienionych ujęciach z infrastrukturą towarzyszącą.
Kolejnym etapem zadania nr 2 jest przystąpienie do robót budowlanych mających na celu wykonanie technologii na podstawie opracowanego projektu budowlanego dla Stacji Uzdatniania Wody wodociągu grupowego Nowy Goniwilk.
B. ETAP II
W ramach etapu drugiego należy wykonać przebudowę stacji uzdatniania wody w miejscowości Piastów .
Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia określony jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SW-TEAM Wojciech Słomka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251991475
7.3.3) Ulica: Wola Kisielska 38
7.3.4) Miejscowość: Stoczek Łukowski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-450
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Opracowanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej na zadania inwestycyjne przebudowy dróg na terenie Gminy Kołaczyce
- Modernizacja Targowiska przy ul. Namysłowskiej 8 w Warszawie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- modernizacja (przebudowa) drogi w m. Kazimierek
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Władysława Zamoyskiego w miejscowości Dąbcze
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.