Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00199781/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
- 2023/BZP 00205702/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia budynku administracyjnego Międzyrzeckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzyrzeckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210369406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Święty Wojciech 46
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpwik.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mpwik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia budynku administracyjnego Międzyrzeckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30d193c2-e8b1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260281
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199781
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/SUW/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 259052,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (dowóz i wniesienie) i montaż mebli biurowych. Meble przeznaczone są do eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. Wymagania techniczne dla poszczególnych mebli zostały przedstawione w formie opisowej oraz rysunków poglądowych.
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie dostawy i montażu mebli oraz wyposażenia w pomieszczeniach budynku administracyjnego Międzyrzeckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o, w tym między innymi: meble z płyt, stoły, krzesła, biurka, meble, fotele, szafy specjalistyczne i regały, inne wyposażenie – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ – Opisem przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz mebli zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo Zamawiający załącza 2023-04-28-ZAŁĄCZNIK NR 1A -rzut piętra aktualny oraz 2023-04-28-ZAŁĄCZNIK NR 1B-rzut przyziemia aktualny.
Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie zgodnie z zapisami załącznika nr 1 do SWZ – Opisem przedmiotu zamówienia oraz załącznika nr 2 do SWZ – Projektowanymi postanowieniami umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39113100-8 - Fotele
39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259052,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259052,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259052,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALMA SALON FIRMOWY POZNAŃ SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9720973793
7.3.3) Ulica: Głogowska 157
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-126
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BALMA SALON FIRMOWY POZNAŃ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BALMA SALON FIRMOWY POZNAŃ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259052,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Zakup samochodu osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem dla Centrum Usług Społecznych w Międzyrzeczu
- Dostawa odczynników do oznaczeń biochemicznych, immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów.
- Budowa tłoczni ścieków na ul. Mieszka I wraz z budową odcinka kanalizacji do ul. Młyńskiej w Międzyrzeczu
- Dostawa odczynników do wykonywania badań w zakresie immunologii transfuzjologicznej mikrometodą kolumnową wraz z dzierżawą niezbędnych urządzeń
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Międzyrzeckiego Szpitala sp. z o.o..
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kancelarii potrójnej dla Leśnictwa Borowiec, Grodziec i Łagiewniki"
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
- Adaptacja części budynku PUW w Zaściankach na potrzeby dyspozytorni medycznej
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.