Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00189899/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1956K w km od 2+328 do km 3+138 w miejscowości Gdów, Powiat Wielicki"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356378582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 123999899
1.5.8.) Numer faksu: 123999890
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.wieliczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.zdp.wieliczka.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządza drogami powiatowymi zgodnie z postanowieniami ustawy o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1956K w km od 2+328 do km 3+138 w miejscowości Gdów, Powiat Wielicki"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53225061-1c4d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001768/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa drogi powiatowej nr 1956K w km 2+328 do km 3+138 w miejscowości Gdów, Powiat Wielicki.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189899/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.271.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1421120,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1956K od skrzyżowania z DW 966 w kierunku Stadniki na odcinku ok 800mb polegająca na budowie chodnika - strona północna w msc. Gdów.” zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych nr BGN.6743.1.135.2020.SK. z dnia 27.02.2020 roku.
3.3 Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa małopolskiego, w powiecie wielickim, w gminie Gdów w miejscowości Gdów.
3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem C1-C11 do SWZ.
Załącznik C obejmuje:
• Zgłoszenie robót budowlanych - załącznik C1
• Projekt budowlany br. Drogowa - załącznik C2
• Projekt wykonawczy – załącznik C3
• Projekt czasowej organizacji ruchu -załącznik C4
• Projekt Stałej organizacji ruchu – załącznik C5
• Operat Wodnoprawny -załącznik C6
• Opinia geotechniczna – załącznik C7
• Protokół z narady koordynacyjne – załącznik C8
• Decyzja -wycinka drzew- załącznik C 9
• Przedmiar robót -załącznik C10
• STWIOR – załącznik C11
3.5 Wykonawca zobowiązuje się wykonać inwestycję zgodnie dokumentacja projektową opisaną w pkt. 1.3 niniejszej umowy, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
3.6 W trakcie realizacji zamówienia należy: zapewnić osoby kierujące budową i robotami budowlanymi posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zapewnić kompleksową obsługę geodezyjną na czas realizacji zadania, zabezpieczyć roboty w pasach dróg publicznych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem niezbędnych projektów tymczasowej organizacji ruchu, wykonać dokumentację powykonawczą, wykonać i zamontować dwie tablice informacyjne, informującą użytkowników drogi o realizacji zadania z udziałem środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg zgodnie z rozporządzeniem z dnia 07.05.2021 (Dz.U.2021 poz.953) w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych. (ling do strony: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne )
3.7 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na wykonanie zamówienia.
3.8 Rozlicznie zamówienia nastąpi zgodnie ze wzorem umowy - załącznik B do SWZ
3.9 Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 60 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1549008,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2471734,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1549008,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Profexim S.j. H. J. Duda
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bildex Dariusz Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352727377
7.3.3) Ulica: ul. Chodkiewicza 9/4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-532
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFEXIM SPÓŁKA JAWNA H.J.DUDA
jakie przetargi wygrała firma
PROFEXIM SPÓŁKA JAWNA H.J.DUDA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1549008,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.