Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00211580/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie czystości i porządku na drogach na terenie Gminy Szczytno w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 25 80
1.5.8.) Numer faksu: 89 623 25 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8889751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie czystości i porządku na drogach na terenie Gminy Szczytno w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9527c4eb-cff6-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004708/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Bieżące utrzymanie czystości i porządku na drogach na terenie Gminy Szczytno w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Profilowanie dróg gminnych równiarką samojezdną
Usługa obejmuje koszt operatora, sprzętu, zleconej usługi na drodze gminnej wskazanej przez Zamawiającego, jak również trasę dojazdu z bazy i do bazy transportowej. Profilowanie należy wykonać ze spadkiem poprzecznym, daszkowym, nie mniejszym niż 4 %, umożliwiającym odpływ wód opadowych. Kierunek i rodzaj pochylenia każdorazowo należy uzależnić od warunków w terenie. Zamawiający zastrzega że usługa musi być świadczona równiarką – dane techniczne – min 15 Mg, szerokość lemiesza skrawającego min. 3,5 m
• szacunkowa ilość kilometrów dróg stanowiących własność gminy – 300 km,
• planowana ilość godzin zlecenia usługi – 250
II. Zamiatanie oraz odchwaszczanie dróg chodników i ścieżek pieszo-rowerowych stanowiących własność Gminy Szczytno,
Usługa obejmuje koszt operatora, sprzętu, zleconej usługi na drodze/chodniku/ścieżce gminnej wskazanej przez Zamawiającego, jak również trasę dojazdu z bazy i do bazy transportowej. Zadanie dotyczy dojazdu zarówno zamiatarki lub odchwaszczarki i ciągnika, jak i pojazdu do wywożenia zebranego materiału, w określonych lokalizacjach ustalonych w ciągu trwania umowy. Zamiatanie mechaniczne jezdni winno prowadzić do skutecznego, powierzchniowego oczyszczenia (zamiecenia) dróg z piasku, żwiru, kamieni, szkła, liści, gałązek, nasion i innych drobnych odpadów roślinnych, papierów, folii, odpadów opakowaniowych i innych drobnych odpadów komunalnych, ponadto z darni, trawy i chwastów, wraz z odsłonięciem przynależnych do jezdni krawężników.
Zamiatanie lub odchwaszczanie mechaniczne jezdni prowadzone musi być przy użyciu specjalistycznych maszyn czyszczących – zamiatarek, odchwaszczarek ulicznych, wyposażonych w zestaw szczotek oraz urządzenia zraszającego. Odchwaszczarka mechaniczna, zamiatarka – szerokość min. 1,6 m + szczotka boczna + system zraszania wodą. Odchwaszczarka minimalne wymogi – rotacyjna – szerokość szczotki min. 80 cm, średnica robocza min. 80 cm.
Zamiatanie mechaniczne jezdni prowadzone musi być pasem roboczym, zasadniczo wzdłuż krawężników w obu kierunkach ruchu. Uprawnione jest więc stwierdzenie, że mechaniczne oczyszczenie jezdni praktycznie polega na przejeździe roboczym „tam i z powrotem” wzdłuż obu krawężników/krawędzi ograniczających jezdnię. Istotną cechą letniego oczyszczania dróg, wobec permanentnego ich zanieczyszczania, związanego przede wszystkim z ruchem pojazdów, zjawiskami meteorologicznymi, zjawiskami przyrodniczymi (zrzucanie liści przez drzewa), ale i niesubordynacją porządkową ludzi, jest powtarzalność czynności, niezbędnych dla jego realizacji i zapewnienia utrzymania tych dróg.
• szacunkowa ilość kilometrów dróg utwardzonych objętych zleceniem – 70 km,
• szacunkowa ilość kilometrów ścieżki pieszo-rowerowej objętych zleceniem -10 km
• planowana ilość godzin zlecenia usługi /drogi/– 250
• planowana ilość godzin zlecenia usługi /ścieżka/– 50
III. Naprawy i remonty przystanków autobusowych,
Usługa obejmuje wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania usługi(min. koszt operatora sprzętu, koszty materiałów, koszty sprzętu, jak również trasę dojazdu z bazy i do bazy transportowej). Uzupełnienie/wymiana uszkodzonych elementów dachu, ścian wat przystankowych. Mycie wiat przystankowych oraz malowanie. Zamiatanie terenu przystanku. Przestawienie istniejących altan w miejsce wskazane przez Zamawiającego. W przypadku montażu nowych altan przystankowych dostarczonych przez Zamawiającego.
• ilość przystanków objętych zleceniem – 30 zg. z wykazem
• szacowana ilość przystanków wymagających naprawy - 10
• planowana ilość godzin zlecenia usługi /drogi/– 30
IV. Ustawianie i naprawa oznakowania drogowego zakupionego przez Gminę
Montaż nowych znaków drogowych, tablic kierunkowych i informacyjnych, numeracji budynków oraz naprawa istniejącego oznakowania (zadanie będzie dotyczyło montażu dostarczonych znaków drogowych, dostarczenia ich w miejsce montażu na terenie Gminy Szczytno i zamontowania poszczególnych znaków w pasie drogi. Usługa obejmuje również realizację działań z zakresu uzupełnienia oznakowania brakującego lub zniszczonego w wyniku zdarzeń drogowych oraz aktów wandalizmu). Przez montaż rozumie się także zakup i dostawę niezbędnych materiałów w tym betonu B20 wykorzystanego do wypełnienia wykopu.
• szacowana ilość oznakowania drogowego do montażu - 100
• planowana ilość godzin zlecenia usługi 30
V. Wykaszanie poboczy dróg i rowów oraz usuwanie drzew i krzewów – mechaniczne i ręczne,
Usługa obejmuje koszt operatora, sprzętu, zleconej usługi na drodze gminnej wskazanej przez Zamawiającego, jak również trasę dojazdu z bazy i do bazy transportowej. Usługa dotyczy oczyszczenia istniejących rowów przydrożnych z nadmiaru ziemi, ewentualnego wykarczowania i usunięcia krzewów, przy użyciu maszyn i pojazdów, kopanie rowów odwadniających z profilowaniem skarp naprawa przepustów drogowych.
Koszenie traw i chwastów szerokości od 0,8 m do 2,5 m po obu stronach jezdni, winno być wykonywane kosiarkami bijakowymi o parametrach min. – kosiarka bijakowa tylna - boczna min. 1,8 m. Przy elementach typu: bariery, poręcze energochłonne, znaki pionowe oraz drzewach należy trawę i chwasty dokaszać ręcznie. Przy drzewach należy zachować środki ostrożności związane z ochroną drzew. W celu poprawienia widoczności na łukach należy dokonać poszerzenia w zależności od promienia łuku. W okolicy skrzyżowania należy wyznaczyć i wykosić trójkąt widoczności. Zwiększenie zakresu robót może być wykonane po uzgodnieniu z Przedstawicielem Zamawiającego. Zanieczyszczenie naniesione na jezdnię w wyniku prowadzenia robót związanych z koszeniem poboczy Wykonawca winien natychmiast usunąć. Sprzęt mechaniczny używany do koszenia należy oznakować w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu drogowego. Za szkody powstałe w stosunku do osób trzecich w wyniku prowadzonych robót odpowiada Wykonawca. Usługa obejmuje również koszty zbierania poboczy do szerokości 1 metra (zadanie dotyczy dostarczenia zarówno koparki jak i pojazdu do wywożenia urobku ziemi z pobocza – do wysokości istniejącej nawierzchni jezdni, w określonych lokalizacjach ustalonych w ciągu trwania umowy).
Cena usługi powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym należy doliczyć koszty dojazdu do miejsca prac oraz koszty materiałów, a także koszty ewentualnego składowania, wywozu śmieci pozyskanych przy wykonanej pracy.
• planowana ilość godzin zlecenia usługi:
- 150 -maszyna
- 50 – kosa
VI. Uzupełnienia ubytków poboczy i pasów jezdnych na drogach stanowiących własność Gminy Szczytno
Remont cząstkowy nawierzchni masą asfaltową, z ubytkami o głębokości średnio 6 cm – na zimno Usługa obejmuje koszt operatora, sprzętu, zleconej usługi na drodze gminnej wskazanej przez Zamawiającego, jak również trasę dojazdu z bazy i do bazy transportowej. Zadanie obejmuje również koszty zakupu masy asfaltowej na zimno, dostawy jej do uszkodzonych odcinków jezdni i wykonania wypełnienia powstałej wyrwy – oczyszczenie, wykucie (wycięcie) i zaklejenie),
• planowana ilość metrów2 zlecenia usługi: 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173292,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173292,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173292,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamionku Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7457853607
7.3.3) Ulica: Kamionek 25
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173292,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Zakup i dostawa odczynników, kalibratorów i kontroli wraz z dzierżawą aparatów do oznaczenia stężenia glukozy oraz systemu informatycznego POCT podłączonego do (HIS) MEDIS firmy KAMSOFT WARMIA
- Zakup w systemie ratalnym zestawu endoskopowego wraz z usługą montażu, instalacji i uruchomienia
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2025 roku
- Wymiana klimatyzatora Bud 1 - sala konferencyjna oraz agregatu chłodniczego centrali wentylacyjnej na budynku Biblioteki, obsługującego Aulę im. Stasiaka
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych-ryb dla DPS w Szczytnie na 2025 r.
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
- Przebudowa drogi dojazdowej do cmentarza w Nowych Załubicach
- Remont ulicy Brzozowej w miejscowości Szpęgawa
- Remonty bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.