Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00155402/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa endoprotez, ekspanderów i sizerów piersiowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 746489700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.dziadkiewicz@zdrowie.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa endoprotez, ekspanderów i sizerów piersiowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7a9a59f-ce00-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078160/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.16 Materiały medyczne II kwartał
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155402
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/24/TP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 236050,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okrągłe sizery śródoperacyjneopis jednostka Ilość 12 m-cy
• sizer o kształcie okrągłym
• produkt sterylny
• powłoka gładka
• ważność sterylności produktu minimum 4 lata
• wypełniony w 100% żelem silikonowym
• bariera antydyfuzyjna zapobiegająca przenikaniu żelu do organizmu na całej powierzchni
• minimum 3 warstwy elastomeru
• pełny zakres rozmiarów: średnica od 10 cm do 13,5 cm, (min. zakres pojemności 160 cm3- max zakres pojemności 700 cm3)
• 4 projekcje
• jednokrotnego użycia
• sizer barwiony w celu łatwego odróżnienia od właściwego implantu
Szt. 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 33184400-7 - Protezy piersi
4.5.5.) Wartość części: 9240,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Endoprotezy piersi o kształcie okrągłym Iopis jednostka Ilość 12 m-cy
• endoproteza o kształcie okrągłym
• produkt sterylny
• ważność sterylności produktu minimum 4 lata
• powłoka gładka
• wypełniony w 100% żelem silikonowym
• bariera antydyfuzyjna zapobiegająca przenikaniu żelu do organizmu na całej powierzchni
• wizualny wskaźnik obecności warstwy barierowej
• minimum 3 warstwy elastomeru
• pełny zakres rozmiarów: średnica od 10 cm do 13,5 cm, (min. zakres pojemności 160 cm3- max zakres pojemności 700 cm3)
• 4 projekcje
• bezpłatna wymiana w przypadku uszkodzenia wynikającego z wady protezy
• certyfikat CE
• gwarancja 10 lat na pęknięcie oraz torebkę obkurczającą III i IV wg. skali Bakera
Szt. 40
4.5.3.) Główny kod CPV: 33184400-7 - Protezy piersi
4.5.5.) Wartość części: 62000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Endoprotezy piersi o kształcie okrągłym IIopis jednostka Ilość 12 m-cy
• produkt sterylny
• ważność sterylności produktu minimum 4 lata
• powłoka gładka
• wypełniony w 100% żelem silikonowym
• bariera antydyfuzyjna zapobiegająca przenikaniu żelu do organizmu na całej powierzchni
• wizualny wskaźnik obecności warstwy barierowej
• minimum 3 warstwy elastomeru
• protezy przyjmujące kształt „łzy” pod wpływem grawitacji
• paszport elektroniczny (RFID) ułatwiający identyfikację implantu
• pełny zakres rozmiarów: średnica od 10 cm do 13,5 cm (min. zakres pojemności 160 cm3- max zakres pojemności 700 cm3)
• 4 projekcje
• bezpłatna wymiana w przypadku uszkodzenia wynikającego z wady protezy
• certyfikat CE
• gwarancja 10 lat na pęknięcie oraz torebkę obkurczającą III i IV wg. skali Bakera
Szt. 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 33184400-7 - Protezy piersi
4.5.5.) Wartość części: 23100,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Endoprotezy piersi o kształcie anatomicznymopis jednostka Ilość 12 m-cy
• produkt sterylny
• ważność sterylności produktu minimum 4 lata
• powłoka gładka
• wypełniony w 100% żelem silikonowym
• zintegrowany system mocowania implantów do tkanki
• radiologiczne wskaźniki położenia implantu
• bariera antydyfuzyjna zapobiegająca przenikaniu żelu do organizmu na całej powierzchni
• wizualny wskaźnik obecności warstwy barierowej
• minimum 3 warstwy elastomeru
• pełny zakres rozmiarów: średnica od 11 cm do 13,5 cm, minimalny zakres pojemności 250 cm3, max zakres pojemności 600 cm3)
• 2 projekcje, 3 wysokości
• bezpłatna wymiana w przypadku uszkodzenia wynikającego z wady protezy
• certyfikat CE
• gwarancja 10 lat na pęknięcie oraz torebkę obkurczającą III i IV wg. skali Baker
Szt. 40
4.5.3.) Główny kod CPV: 33184400-7 - Protezy piersi
4.5.5.) Wartość części: 107000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ekspander Anatomiczny jednokomorowyopis jednostka Ilość 12 m-cy
• Ekspander o kształcie anatomicznym jednokomorowy
• Ekspander tkankowy, z którym można poddawać się badaniom MR oraz CT, ponieważ nie zawiera żadnych elementów magnetycznych mogących negatywnie wpłynąć na interpretację tych badań
• Komora rozprężana roztworem soli fizjologicznej
• Produkt sterylny – 2 lata od daty produkcji
• Powłoka gładka zgodnie z klasyfikacją ISO-14607:2018
• Pojemności w zakresie 260 ml do 995ml
• 3 Wysokości
• Produkt posiada certyfikat CE
• Zintegrowany system mocowania ekspandera do tkanki
• Radiologiczne wskaźniki położenia implantu
• Wizualny wskaźnik obecności warstwy barierowej
• Mikrotransponder RFID ułatwiający identyfikację ekspandera
• Brak elementów magnetycznych
• Wbudowany port do napełniania
• Lokalizacja portu za pomocą zewnętrznego czytnika RFI
• Wzmocniona podstawa
Szt. 15
4.5.3.) Główny kod CPV: 33184400-7 - Protezy piersi
4.5.5.) Wartość części: 34710,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9999,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9999,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9999,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VITACO Sp.z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130148063
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9999,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67000,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67000,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67000,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VITACO Sp.z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130148063
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67000,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24950,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24950,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24950,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VITACO Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130148063
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24950,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VITACO Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130148063
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37500,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37500,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37500,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VITACO Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130148063
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37500,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Przebudowa obiektu mostowego nr JNI 01013272 w ciągu drogi powiatowej nr 3464 D w km 1+600 w miejscowości Jaczków, gmina Czarny Bór
- Zakup i wymiana windy z napędem elektrycznym w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 w Wałbrzychu
- Naprawa nawierzchni na ul. Zdrojowej w Wałbrzychu
- Świadczenie usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską wydarzenia pn. Spotkanie Wielkanocne dla gości Hotelu Książ.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Wrocławskiej 11 w Wałbrzychu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- "Remont elewacji z dociepleniem ścian, wykonanie izolacji ścian piwnicznych oraz docieplenie stropów budynku wielorodzinnego przy ul. Wysockiego 4 w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.