Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00093808/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
- 2024/BZP 00208091/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-19
- 2024/BZP 00212829/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa parkingu przy PSP Nr 3” oraz „Budowa edukacyjnego miasteczka rowerowego przy PSP Nr 3 w Nisku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 14
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd46ded5-c4e8-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa parkingu przy PSP Nr 3” oraz „Budowa edukacyjnego miasteczka rowerowego przy PSP Nr 3 w Nisku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd46ded5-c4e8-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064188/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa parkingu przy PSP Nr 3.
1.1.10 Budowa edukacyjnego miasteczka rowerowego przy PSP Nr 3 w Nisku. (Budżet Obywatelski)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00093808
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: Budowa parkingu przy PSP Nr 3” oraz „Budowa edukacyjnego miasteczka rowerowego przy PSP Nr 3 w Nisku”.
2. Zakres robót obejmuje wykonanie Dwóch Zadań. Zadaniami w niniejszym postepowaniu są:
1) Zadanie 1: Budowa parkingu przy PSP Nr 3. Przedmiotem zadania jest budowa parkingu przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Nisku. Wyżej wymieniona inwestycja planowana jest na działkach gminnych nr ewid. 3989/4, 3986/4, 3983/5, 3977/5, 3968/17, 3976/15, 6980/3, 3976/13 położonych w Nisku. Przedmiotowe działki są nieogrodzone i niezabudowane. Na terenie powyższych działek znajduje się droga publiczna ul. Piaskowa oraz miejsca postojowe o nawierzchni asfaltowej. Na części terenu zieleń średniowysoka i wysoka.
Planuje się wykonanie następujących prac:
a) przebudowę istniejących powierzchni utwardzonych oraz budowę nowych, usunięcie oraz utylizację części istniejącego asfaltu,
b) wycięcie i wykarczowanie drzew kolidujących z projektowanym parkingiem oraz wykonanie nasadzeń zastępczych,
c) wykonanie części kanalizacji deszczowej,
d) budowę 59 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, w tym 4 miejsca dla osób z niepełnosprawnościami,
e) wykonanie miejsc parkingowych o wymiarach 2,5x5,0 m z płyt ażurowych koloru szarego 60x40 gr. 8 cm, wypełnionych grysem 4-8 mm. Pozostałą część (w tym miejsca dla osób z niepełnosprawnościami) wykonać z kostki betonowej 10x20, bezfazowej grubość 8 cm w kolorze szarym, linie wydzielające miejsca postojowe wykonać z kostki w kolorze grafitowym 10x20 gr. 8 cm,
f) drewno z wycinki drzew do zagospodarowania przez Wykonawcę.
g) budowa kanalizacji deszczowej łącznie z zabudową separatora substancji ropopochodnych.
Stanowiska postojowe dla samochodów osób z niepełnosprawnościami: cztery stanowiska miejsca postojowego dla osób z niepełnosprawnościami o wymiarach 3,75x5,0 m przy usytuowaniu prostopadłym do jezdni.
2) Zadanie 2: Budowa edukacyjnego miasteczka rowerowego przy PSP Nr 3 w Nisku. Przedmiotem zamówienia jest budowa miasteczka rowerowego stanowiącego uzupełnienie istniejącej funkcji oświatowej wraz z niezbędną infrastrukturą zewnętrzną – sygnalizacją świetlną, oznakowaniem poziomym i pionowym. Inwestycja zlokalizowana jest w Nisku przy PSP nr 3, ul. Piaskowa 15 na działkach nr ewid. 3991/20, 3990/9, 3982/1, 3981/4, 3977/3, 3983/3, 3986/3, 3989/3.
a) Miasteczko rowerowe zaprojektowane z uwzględnieniem takich elementów jak: skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną, skrzyżowania różnego typu, rondo, przejścia dla pieszych, przewężenie jezdni, ósemka. Wszystkie elementy z oznakowaniem poziomym oraz pionowym. Drogi rowerowe jednojezdniowe dwukierunkowe, z wyłączeniem ronda i ósemki, o szerokości pasa ruchu 1,5 m. Zasilanie sygnalizacji świetlnej należy doprowadzić z terenu działki nr ewid. 3989/3.
b) Nawierzchnia miasteczka rowerowego:
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 5S – gr. 3 cm,
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W – gr. 4 cm,
podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie – gr. 15 cm
stabilizacja gruntu spoiwem hydraulicznym – gr. 15 cm.
Wysokość znaków drogowych wynosi 160 cm. Znaki na rurze stalowej ocynkowanej, malowanej proszkowo o wym. 42 mm, montowane w fundamencie punktowym 30x30 cm wys. 1,0 m z betonu B30.
3. Istotne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarach, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone.
2) Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiary robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiary robót, umowa oraz SWZ.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej oraz w STWiORB - Załącznik nr 9 do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
31311000-9 - Podłączenia energetyczne
31321210-7 - Kabel niskiego napięcia
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 659701,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1238653,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 659701,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. CZERWIŃSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520789114
7.3.3) Ulica: ul. Odlewników 52K
7.3.4) Miejscowość: Gorzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-432
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 659701,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Dostawa artykułów spożywczych oraz wędlin do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę ścieżek rowerowych na terenie Gminy i Miasta Nisko
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Nisku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku w 2025 roku.
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Podłączenia energetyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.