Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00165941/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa teleopieki (opaski monitorujące) dla 120 osób (usługa wdrożenia 70 opasek w 2022r. i 50 opasek w 2023r. czyli w 2023r. realizacja 120 opasek) w ramach projektu nr POWR.02.08.00-00-0085 (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W JAROCINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 39
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627470160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cusjarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusjarocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jarocin.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa teleopieki (opaski monitorujące) dla 120 osób (usługa wdrożenia 70 opasek w 2022r. i 50 opasek w 2023r. czyli w 2023r. realizacja 120 opasek) w ramach projektu nr POWR.02.08.00-00-0085 (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abf75a42-d698-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
nr POWR.02.08.00-00-0085/20 pt. „Jarocińskie Centrum Usług Społecznych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165941/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS/ZP/6/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 211382,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa teleopieki (opaski monitorujące) dla 120 osób (usługa wdrożenia 70 opasek w 2022r. i 50 opasek w 2023r. czyli w 2023r. realizacja 120 opasek) w ramach projektu nr POWR.02.08.00-00-0085/20 pt. „Jarocińskie Centrum Usług Społecznych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym. Urządzenie do komunikacji z centrum teleopieki oraz wymagania dotyczące centrum teleopieki:
1) Typ urządzenia - opaska/bransoletka na nadgarstek – 120 sztuk - dodatkowo podłączona do koncesjonowanej Agencji Ochrony z reakcją Grupy Interwencyjnej na terenie Miasta i Gminy Jarocin ze statutem (SUFO).
2) Stan urządzenia - fabrycznie nowe, rok produkcji co najmniej 2020 r.
3) Materiał wykonania - części opaski mające kontakt ze skórą są antyalergiczne.
4) Rodzaj zapięcia - jak najłatwiejsze, z możliwością regulacji długości paska.
5) Identyfikacja - Posiada indywidualny i niepowtarzalny numer (numer seryjny urządzenia lub nr. IMEI).
6) Funkcje:
- musi posiadać jeden przycisk do bezpośredniego połączenia się z centrum teleopieki,
- dopuszczalna jest większa ilość przycisków – muszą być rozróżnialne lub opisane dla osób niedowidzących,
- możliwość prowadzenia komunikacji dwustronnej w celu prowadzenia rozmów z operatorem centrum – wbudowany głośnik i mikrofon,
- przycisk do odbierania połączeń przychodzących,
- pomiar tętna,
- pomiar ciśnienia,
- czujnik upadku,
- czujnik zdjęcia i założenia opaski,
- lokalizator GPS,
- pomiar poziomu naładowania baterii.
7) Komunikaty:
- komunikaty w języku polskim,
- głosowe informujące o:
o włączeniu i wyłączeniu opaski,
o konieczności naładowania baterii w opasce,
o wysyłaniu komunikatu w momencie uruchomienia połączenia z centrum teleopieki przez użytkownika.
8) Wymagania dotyczące baterii:
- czas działania opaski w stanie czuwania, bez żadnych działań ze strony użytkownika (jak np. wykonywanie połączeń) – minimum 48 godzin,
- żywotność baterii na oferowanym poziomie co najmniej 2 lata,
- czas jednego pełnego ładowania nie dłużej niż 4 godziny.
9) Serwis:
- Urządzenia muszą być serwisowane przez dostawcę urządzeń.
10) Warunki wymiany:
- w przypadku spadku pojemności baterii urządzeń poniżej zadeklarowanego czasu, oferent wymienia opaskę bez udziału Zamawiającego, zachowując ciągłość monitorowania pacjenta (czas działania opaski w stanie czuwania nie może być krótszy niż 48 godzin od pełnego naładowania),
- wykonawca zapewnia bezpłatną wymianę urządzeń w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki,
- wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonej karty SIM i instalacji nowej w urządzeniu w ciągu 2 dni roboczych od zarejestrowania usterki (zgłoszenia przez użytkownika lub stwierdzenia faktu przez operatora),
- nowo wydana opaska powinna być poprawnie skonfigurowana dla użytkownika w czasie maksymalnie 2 godzin od powiadomienia centrum teleopieki.
11) Komunikacja GSM:
- zasięg sieci 100% terenu Miasta i Gminy Jarocin,
- zapewnienie odpowiedniej puli danych do komunikacji z centrum teleopieki z normalną prędkością.
12) Czas monitoringu - 24 h/dobę, 7 dni w tygodniu.
Czas dojazdu Grupy Interwencyjnej w przypadku wezwania anty napadowego na terenie Miasta i Gminy Jarocin maksymalnie dzień 10 min. /noc 5 min.
13) Kwalifikacje:
- Centrum teleopieki musi funkcjonować 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę,
- pracownik techniczny – 5 dni w tygodniu przez 8 godzin dziennie.
14) Zadania:
Do zadań pracowników Wykonawcy należy:
- odbieranie alarmów z opaski,
- nawiązywanie kontaktu z użytkownikiem po odebraniu alarmu,
- kontakt z podanym numerem telefonu wyznaczonym przez użytkownika w celu weryfikacji wystąpienia alarmu,
- wezwanie pomocy,
- utrzymanie kontaktu z użytkownikiem do momentu przybycia pomocy,
- stałe monitorowanie stanu technicznego opasek,
- systematyczne monitorowanie poziomu naładowania opaski, a w przypadku awarii opaski bezzwłoczna interwencja w celu wymiany.
Opis procedury reakcji:
Po odebraniu sygnału operator stacji monitorowania w pierwszej kolejności:
- dzwoni do osoby aby nawiązać z nią kontakt głosowy, wypytuje o powód wezwania ewentualnie hasło, po zebraniu informacji odpowiednio wzywa ratownika medycznego, jeśli nie zachodzi taka potrzeba dzwoni do osób z listy opiekunów i prosi o podjazd do osoby. Oczywiście z zaznaczeniem aby ta osoba oddzwoniła i poinformowała o dalszych działaniach operatora
W sytuacji gdy operator nie może skontaktować się z osobą wzywającą pomocy dzwoni do opiekunów z listy kontaktów i natychmiast kieruje ich do osoby wzywającej pomocy. Oczywiście z zaznaczeniem aby ta osoba oddzwoniła i poinformowała o dalszych działaniach operatora jeśli natomiast zachodzi potrzeba i jest taka opcja operator wysyła równocześnie Grupę interwencyjną z ratowniczym przeszkoleniem z zaplombowanym kluczem i jeśli zajdzie taka potrzeba karetkę pogotowia.
W przypadku wciśnięcia przycisku SOS gdy wystąpi np. próba napaści, włamania:
po odebraniu sygnału operator stacji monitorowania w pierwszej kolejności dzwoni do osoby aby nawiązać z nią kontakt głosowy, wypytuje o powód wezwania ewentualnie hasło, jednocześnie wysyła Grupę Interwencyjną na miejsce aby zweryfikowała sytuację na miejscu i przejęła koordynację nad zagrożeniami, udaremniła próbę napaści oraz wezwała odpowiednie służby i przekazała poszkodowanych /podejrzanych odpowiednim służbom.
15) Kompatybilność:
System musi odbierać, rejestrować i przechowywać:
- datę i godzinę użycia przycisku SOS,
- lokalizację GPS w przypadku wystąpienia alarmu,
- rejestrację pomiaru tętna i ciśnienia w określonym interwale czasu,
- moment zdjęcia i założenia opaski,
- datę i godzinę uruchomienia czujnika upadku,
- czas ładowania baterii i poziom jej naładowania,
- moment wystąpienia alarmu, zapisy rozmów operatora z użytkownikiem oraz rejestr czynności jakie wykonał operator włącznie z czasem, w jakim zostały przeprowadzone,
- rozmowy telefoniczne z innych numerów przypisanych do użytkownika,
- dane dotyczące ewentualnych napraw gwarancyjnych, wad technicznych i innych występujących problemów z urządzeniem takich jak:
o wymiana opaski z powodu ukrytej wady,
o pozostałych problemów technicznych np. z baterią, problemów z łącznością.
System musi umożliwiać:
- pomiar tętna na żądanie operatora,
- odczytanie pozycji GPS na żądanie operatora,
- prowadzenie rozmowy z użytkownikami opaski,
- generowanie billingów i raportów połączeń dla poszczególnych użytkowników, jak i grup użytkowników,
- zdalną aktualizację danych użytkownika.
Dopuszcza się przechowywanie innych danych jak:
- dokumentacja medyczna – karta zdrowia,
- instrukcje podawania leków oraz miejsce składowania dawek awaryjnych,
- opisy własne tworzone w sposób indywidualny do potrzeb np. plomby bezpiecznej koperty w której przechowywany jest klucz do mieszkania,
- zgody pacjenta,
- informacje medyczne o pacjentach.
16) Jednoczesna obsługa.
Wykonawca musi zatrudnić wystarczającą liczbę pracowników do obsługi kilku połączeń przychodzących jednocześnie – tzw. kolejkowanie połączeń.
17) Rejestracja:
- system musi rejestrować czynności operatorów dotyczących użytkowników, w szczególności datę, czas i treść wprowadzanych lub modyfikowanych zapisów, takich jak:
o zmiana danych pacjenta,
o działania prowadzone po uruchomieniu alarmu.
18) Zabezpieczenia.
Dostęp do systemu zabezpieczany jest przynajmniej za pomocą loginu i hasła.
19) Czas.
Wszelkie dane użytkowników muszą być przechowywane przez cały okres uczestnictwa w projekcie oraz niezwłocznie usuwane po zakończeniu umowy.
20) Eksport danych.
System musi zapewnić eksport danych w jednym z ogólnodostępnych formatów np. XML, TXT, CSV.
21) Procedury systemu.
System musi mieć zaimplementowane funkcje umożliwiające kontrolę czasu oraz czynności wykonywane przez operatora w przypadku uruchomienia alarmu, dostępne także dla Zamawiającego.
22) Zwrot danych.
Wszystkie dane zgromadzone przez system podczas trwania umowy dotyczące użytkowników, informacji pobranych z teleopasek oraz innych danych zarejestrowanych przez system podlegają zwrotowi do Zamawiającego w formie elektronicznej po zakończeniu umowy.
23) Wsparcie techniczne.
Wykonawca zapewnia całodobowy telefon wsparcia technicznego.
24) Szkolenie.
Do obowiązków wykonawcy należy przeprowadzenie szkolenia instruktażowego przyszłych użytkowników opasek, w grupach około 20 osób, w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym lub indywidualnie.
25) Zakupione przez Wykonawcę opaski w ilości 120 sztuk przechodzą na własność Zamawiającego – CUS w Jarocinie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "TIGER SECURITY"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171829211
7.3.3) Ulica: PODCHORĄŻYCH 2a
7.3.4) Miejscowość: JAROCIN
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIMNY NORBERT AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "TIGER SECURITY"
jakie przetargi wygrała firma
ZIMNY NORBERT AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "TIGER SECURITY"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4186P Stęgosz - Chrzan
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Jarocińskiego przy użyciu mieszanek min. - bit. na gorąco oraz emulsją i grysami wyk. remonterem drogowym typu "patcher"
- Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu powstałego w wyniku świadczonej usługi
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 40 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.04.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Komorniki w 2025 r.
- Indywidualne poradnictwo psychologiczne w związku z realizacją projektu DLA DOBRA RODZINY w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków E F S P.
- Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób zamieszkałych na terenie gminy Trzciel
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz świadczeniobiorców Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prabutach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.