Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00270535/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-22
- 2023/BZP 00325958/01 - Wynik z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW DLA OBIEKTÓW KPP W PRUSZCZU GD. I SZTUMIE I JEDNOSTEK IM PODLEGŁYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 946/752
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW DLA OBIEKTÓW KPP W PRUSZCZU GD. I SZTUMIE I JEDNOSTEK IM PODLEGŁYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63dc6140-0b45-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00117552/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Odbiór odpadów komunalnych segregowanych z KPP w Pruszczu Gdańskim i Sztumie oraz w jednostkach podległych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje zawarte są w Rozdziale XVI.INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KOMUNIKOWAŁ Z WYKONAWCAMI ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot. RODO znajdują się w Rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dot. RODO znajdują się w Rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 15/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 329785,18 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW DLA OBIEKTÓW KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W PRUSZCZU GDAŃSKI. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia systematycznego, sprawnego i terminowego wywozu odpadów z pojemników, w oparciu o harmonogram obowiązujący dla miejscowości, w której usytuowane są obiekty Zamawiającego oraz usunięcia odpadów wokół pojemników powstałych w skutek przepełnienia, jeżeli przyczyną było niezachowanie terminu wywozu przez Wykonawcę. Dopuszcza się możliwość dopasowania oferty (np. zmiana ilości wywozów w ciągu roku) do obowiązującego harmonogramu.
Przedmiot zamówienia nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09 sierpnia 2019 r. (Dz.U. 2019, poz. 1751) o obowiązkowym mechanizmie podzielonej płatności.
Informacje w zakresie przedmiotu zamówienia określają również projekty umów- załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 129998,81 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW DLA OBIEKTÓW PP KOLBUDY. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia systematycznego, sprawnego i terminowego wywozu odpadów z pojemników, w oparciu o harmonogram obowiązujący dla miejscowości, w której usytuowane są obiekty Zamawiającego oraz usunięcia odpadów wokół pojemników powstałych w skutek przepełnienia, jeżeli przyczyną było niezachowanie terminu wywozu przez Wykonawcę. Dopuszcza się możliwość dopasowania oferty (np. zmiana ilości wywozów w ciągu roku) do obowiązującego harmonogramu.
Przedmiot zamówienia nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09 sierpnia 2019 r. (Dz.U. 2019, poz. 1751) o obowiązkowym mechanizmie podzielonej płatności.
Informacje w zakresie przedmiotu zamówienia określają również projekty umów- załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 31962,32 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW DLA OBIEKTÓW PP CEDRY WIELKIE. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia systematycznego, sprawnego i terminowego wywozu odpadów z pojemników, w oparciu o harmonogram obowiązujący dla miejscowości, w której usytuowane są obiekty Zamawiającego oraz usunięcia odpadów wokół pojemników powstałych w skutek przepełnienia, jeżeli przyczyną było niezachowanie terminu wywozu przez Wykonawcę. Dopuszcza się możliwość dopasowania oferty (np. zmiana ilości wywozów w ciągu roku) do obowiązującego harmonogramu.
Przedmiot zamówienia nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09 sierpnia 2019 r. (Dz.U. 2019, poz. 1751) o obowiązkowym mechanizmie podzielonej płatności.
Informacje w zakresie przedmiotu zamówienia określają również projekty umów- załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 28124,44 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW DLA OBIEKTÓW PP PSZCZÓŁKI. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia systematycznego, sprawnego i terminowego wywozu odpadów z pojemników, w oparciu o harmonogram obowiązujący dla miejscowości, w której usytuowane są obiekty Zamawiającego oraz usunięcia odpadów wokół pojemników powstałych w skutek przepełnienia, jeżeli przyczyną było niezachowanie terminu wywozu przez Wykonawcę. Dopuszcza się możliwość dopasowania oferty (np. zmiana ilości wywozów w ciągu roku) do obowiązującego harmonogramu.
Przedmiot zamówienia nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09 sierpnia 2019 r. (Dz.U. 2019, poz. 1751) o obowiązkowym mechanizmie podzielonej płatności.
Informacje w zakresie przedmiotu zamówienia określają również projekty umów- załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 27967,03 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW DLA OBIEKTÓW W PP STARY TARG. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia systematycznego, sprawnego i terminowego wywozu odpadów z pojemników, w oparciu o harmonogram obowiązujący dla miejscowości, w której usytuowane są obiekty Zamawiającego oraz usunięcia odpadów wokół pojemników powstałych w skutek przepełnienia, jeżeli przyczyną było niezachowanie terminu wywozu przez Wykonawcę. Dopuszcza się możliwość dopasowania oferty (np. zmiana ilości wywozów w ciągu roku) do obowiązującego harmonogramu.
Przedmiot zamówienia nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09 sierpnia 2019 r. (Dz.U. 2019, poz. 1751) o obowiązkowym mechanizmie podzielonej płatności.
Informacje w zakresie przedmiotu zamówienia określają również projekty umów- załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 35742,79 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW DLA OBIEKTÓW KPP SZTUM. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia systematycznego, sprawnego i terminowego wywozu odpadów z pojemników, w oparciu o harmonogram obowiązujący dla miejscowości, w której usytuowane są obiekty Zamawiającego oraz usunięcia odpadów wokół pojemników powstałych w skutek przepełnienia, jeżeli przyczyną było niezachowanie terminu wywozu przez Wykonawcę. Dopuszcza się możliwość dopasowania oferty (np. zmiana ilości wywozów w ciągu roku) do obowiązującego harmonogramu.
Przedmiot zamówienia nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09 sierpnia 2019 r. (Dz.U. 2019, poz. 1751) o obowiązkowym mechanizmie podzielonej płatności.
Informacje w zakresie przedmiotu zamówienia określają również projekty umów- załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 75989,79 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunkidotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
oświadczenie wykonawcy o:
aktualnym wpisie do Rejestru Działalności Regulowanej na obszarze gminy/miasta gdzie powstają odpady,
aktualnym wpisie do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami, pod numerem…………………..
podpisaną umowę z zakładem utylizacji
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 u-Pzp - zał. nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na warunkach opisanych w dokumentach zamówienia oraz ogłoszeniu o zamówieniu zobowiązany jest do złożenia:1. Oferty cenowej zgodnie z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik nr 1 do
SWZ.
2. Kalkulacja ceny usługi wywozu 1m3 nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemnika- zał. 8 do SWZ odpowiednio do składanego zadania.
UWAGA: dokumenty dot. pkt 1 i 2 nie podlegają uzupełnieniu i niezłożenie któregokolwiek z nich spowoduje odrzucenie oferty.
W sytuacji gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa lub inny dokument obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty wraz z wymaganymi dokumentami lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika, który musi mieć umocowanie do wykonywania czynności prawnych w imieniu wszystkich swoich mocodawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, w zakresie potrzebnym do uzyskania zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały opisane w rozdziale VIII SWZ.
Ww. pełnomocnictwa złożone wraz z ofertą muszą być opatrzone podpisem na zasadach opisanych w rozdziale XV niniejszej specyfikacji.
B) Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) załącznik nr 2 do SWZ tj. oświadczenia wykonawcy/ wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składane na podstawie art. 125
ust. 1 ustawy Pzp.
Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ Wykonawca oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2) załącznik nr 3 do SWZ tj. oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 w zw. art. 125 ust. 5 ustawy Pzp.
Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ podmiot udostępniający zasoby.
Wykonawca ww. dokument dołącza do swojej oferty, jeżeli przedmiot zamówienia publicznego zamierza wykonać przy pomocy podmiotu udostępniającego zasoby.
3) załącznik nr 6 tj. Zobowiązanie podmiotu udostępnianego zasoby
Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ podmiot udostępniający zasoby.
Wykonawca ww. dokument dołącza do swojej oferty, jeżeli przedmiot zamówienia publicznego zamierza wykonać przy pomocy podmiotu udostępniającego zasoby.
Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale VII SWZ.
4) załącznik nr 7 do SWZ tj. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dotyczące realizacji zakresu przedmiotu zamówienia, przez poszczególnych wykonawców.
Niniejszy dokument podpisany na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ składa Wykonawca, jeżeli wspólnie z innymi Wykonawcami ubiega się o udzielenie zamówienia. Informacje zawarte są w rozdziale VIII SWZ.
5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentacji.
Zamawiający nie będzie żądał przedmiotowych dokumentów o ile Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów: bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale VIII SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy zawiera Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-26 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-26 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przewidziano obligatoryjne przesłanki wykluczenia na podstawie art. 108, ust. 1 u-Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX Ustawy. Zamówienie ujęto we wstępnym planie zamówień publicznych.
Termin realizacji – 48 miesięcy od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 01.07.2023 r (dotyczy zadań od nr 1 do nr 6). Ocenie będzie poddawana cena jednostkowa za 1 m3 odpadów, w którą wliczona jest dzierżawa pojemników.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zabezpieczenie i remont elewacji, obróbek blacharskich, elementów rynien wraz z wykonaniem dokumentacji ul. Wałowa 27 w Gdańsku
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Centrum Filmowego Uniwersytetu Gdańskiego
- Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej Nr 82 im. prof. Jana Czochralskiego w Gdańsku
- 2024. Dozór oraz ochrona osób i mienia przy ul. Wyspiańskiego 9A
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gdańsku, ul. Na Stoku 48, 80-874 Gdańsk
- Świadczenie usług serwisowych samochodów ciężarowych i przyczep będących w dyspozycji Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbierania odpadów komunalnych z obiektów Urzędu Miasta Olsztyna w roku 2025.
- Wywóz odpadów komunalnych zmieszanych (niesegregowanych) z terenu Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i gminy Trzemeszno
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- "Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci na terenie miasta Strzelce Opolskie, w obszaru Park Leśny wraz z odbiorem i wywozem zebranych odpadów w 2025 r."
- Utrzymanie w czystości i porządku trawników w ciągach ulicznych, utrzymanie chodników, zbieranie odpadów z koszy ulicznych, chodników i trawników oraz konserwacja koszy ulicznych,
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.