Og³oszenie z dnia 2023-06-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00283337/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-30
- 2023/BZP 00353526/01 - Wynik z dnia 2023-08-16
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja boiska typu „Orlik” na ul. Sienkiewicza 2A w D¼wierzutach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina D¼wierzuty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743315
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: D¼wierzuty
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-120
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug-dziwrzuty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gminadzwierzuty.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja boiska typu „Orlik” na ul. Sienkiewicza 2A w D¼wierzutach”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7cb6aa98-0b4c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00260487
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00025675/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 „Modernizacja boiska typu „Orlik” na ul. Sienkiewicza 2A w D¼wierzutach”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 Ustawy komunikacja w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê
przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postêpowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl
pod adresem: https://platformazakupowa.pl. 2. Korzystanie z platformy jest nieodp³atne. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz
innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje
dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3. W celu skrócenia czasu
udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w zakresie: przesy³ania
zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ; przesy³ania odpowiedzi na wezwanie zamawiaj±cego do: z³o¿enia podmiotowych ¶rodków
dowodowych; z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1,podmiotowych ¶rodków
dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu; przesy³ania odpowiedzi na wezwanie
zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych: tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych
podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu; tre¶ci przedmiotowych
¶rodków dowodowych; przes³ania odpowiedzi na inne wezwania zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ
publicznych; przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ wykonawcy; odwo³ania odbywa siê za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. 3.1. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ,
wniosków,zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie
przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do
zamawiaj±cego. 3.2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie
zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 4. Niezbêdne
wymagania sprzêtowo-aplikacyjne platformazakupowa.pl, tj.: 1). sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie
mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2). komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ
lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3).
zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4). w³±czona obs³uga
JavaScript, 5). zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, 5. Platformazakupowa.pl
dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez
platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z
zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 7. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy
do: z³o¿enia, zmiany,wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. 6.
Pozosta³e wymagania techniczne zosta³y okre¶lone w rozdz. 13 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: a)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina D¼wierzuty ul.
Niepodleg³o¶ci 6, 12-120 D¼wierzuty, reprezentowana przez Wójta Gminy (tel. 89 621 12 32, e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl); b)
administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania siê z Inspektorem Ochrony Danych
poprzez wys³anie wiadomo¶ci elektronicznej na adres: iod@ug-dzwierzuty.pl, lub telefonicznie pod nr tel. 89 621 26 66; c) Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z nin. postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego (numer RO-ZP.271.11.2022), w zwi±zku z wymogami, jakie na zamawiaj±cego nak³adaj± przepisy ustawy
z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), zwanej dalej Ustaw±; d)odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z obowi±zkiem zapewnienia jawno¶ci postêpowania, w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy. e)Pani/Pana dane osobowe bêd±
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
f)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy; g)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd±
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: -prawo dostêpu do danych
osobowych, które Pani/Pana dotycz±, przy czym informujemy, ¿e gdyby spe³nienie tego ¿±dania wymaga³o niewspó³miernie du¿o
wysi³ku, Administrator ma prawo do za¿±dania od Pani/Pana dodatkowych informacji dotycz±cych zg³aszanego ¿±dania takich jak
szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu stosownie do tre¶ci
przepisu art. 8a ust. 2 Ustawy, -prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, -na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania
od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego);-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; i)nie przys³uguje Pañstwu:-w zwi±zku z art. 17
ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn±
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; j) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym
dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RO-ZP.271.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego postêpowania jest modernizacja boiska typu „Orlik” zlokalizowanego na dz. nr 798/6, gm. D¼wierzuty. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wymiana sztucznej murawy wraz z naprawa podbudowy, wymiana o¶wietlenia, przebudowa przeciekaj±cego dachu.
Dane liczbowe:
Powierzchnia boiska do pi³ki no¿nej 1860,00 m2
Szeroko¶æ boiska 26,00+ (2x2,00m –wybiegi)= 30,00 m2
D³ugo¶æ boiska 56,00 m+ (2x3,00m- wybiegi)= 62,00m2
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50760000-0 - Us³ugi napraw i konserwacji obiektów u¿yteczno¶ci spo³ecznej
45212224-2 - Roboty budowlane zwi±zane ze stadionami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryterium oceny ofert okre¶lonego w pkt
22.2 SWZ. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów, obliczonych zgodnie ze wzorem
okre¶lonym w pkt 22.3 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia:zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedn± osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
UWAGA 1!
Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nale¿y rozumieæ uprawnienia, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i uprawniaj± do kierowania robotami bêd±cymi przedmiotem niniejszego postêpowania oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2021 r. poz. 1646).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie § 3
Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415) (dalej Rozporz±dzenie w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych), zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w
o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego.
Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie
robotami geologicznymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia
niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do
dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresieSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 7 000,00 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy 00/100 z³otych);2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a. pieni±dzu;
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Banku Spó³dzielczego w Szczytnie Oddz. D¼wierzuty nr rachunku 98 8838 1044 2007 0400 0101 0005 z dopiskiem „Wadium – RO-ZP.271.9.2023”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w pieni±dzu zostanie przyjêty termin uznania rachunku zamawiaj±cego. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez wykonawcê okre¶lone w Ustawie;
z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
nie mo¿e zawieraæ zastrze¿enia gwaranta/porêczyciela, o konieczno¶ci potwierdzenia podpisów zamawiaj±cego na pisemnym wezwaniu do zap³aty przez bank prowadz±cy rachunek zamawiaj±cego, jak równie¿ innych dodatkowych zastrze¿eñ i warunków;
termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: zamawiaj±cy - Gmina D¼wierzuty, ul. Niepodleg³o¶ci 6, 12-120 D¼wierzuty;
w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Ustawy.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnieubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty
budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W odniesieniu do warunków okre¶lonych w pkt 8.1 SWZ,
wymagania te musz± byæ spe³nione wspólnie przez wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (nie musi ich spe³niaæ
osobno ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±). W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj±
poszczególni wykonawcy. Przyk³adowy wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ. 2. W przypadku wspólnego
ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z
wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. Ka¿dy z wykonawców
wystêpuj±cych wspólnie obowi±zany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego. W takim przypadku o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 9.2.1. SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców
wystêpuj±cych wspólnie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepis pkt 11.3. SWZ stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do postanowieñ umowy, w szczególno¶ci terminu realizacjiPrzedmiotu Umowy, zakresu ¶wiadczenia, sposobu zrealizowania Przedmiotu Umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy. Ze
wzglêdu na ograniczenia wystêpuj±ce w niniejszym og³oszeniu dotycz±ce ilo¶ci znaków mo¿liwych do wpisania,
zamawiaj±cy informuje, ¿e rodzaj i zakres zmian umowy zosta³ szczegó³owo opisany w § 10 Za³±cznika nr 6 do SWZ
(Projektowane postanowienia umowy).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-03 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-01
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Pouczenie o ¶rodkach ochrony prawnej przys³uguj±cych wykonawcy - pkt 27 SWZ.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kontrola, utrzymanie, naprawa i konserwacja wyposa¿enia placów zabaw, si³owni zewnêtrznych i skate parków administrowanych przez Gminê Miejsk± Mielec
- Budowa zadaszenia o sta³ej konstrukcji wraz z renowacj± i konserwacj± istniej±cego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
- Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z realizacj± placu zabaw przy ul. Gibalskiego.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Szkole Podstawowej we wsi Rychlik, gm. Trzcianka - w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Rozwój turystyki oraz odnowa, przebudowa i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Ksi±¿ki
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastruktur± techniczn± dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkó³ w D±browie"
wiêcej: Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.