eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówDostawa artykułów spożywczych, napojów i alkoholi do Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie



Ogłoszenie z dnia 2024-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych, napojów i alkoholi do Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130855637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strażacka, 5

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 672 42 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@pckisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pckisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34d1dcb3-d17d-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych, napojów i alkoholi do Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34d1dcb3-d17d-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004615/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych, napojów i alkoholi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216746

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCKiSz.A.26.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 281456,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wędlin
Dostawy poszczególnych partii towaru w ramach zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego telefonicznie, na piśmie lub pocztą elektroniczną (e-mail) na adres osoby wskazanej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu umowy.

Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku, w terminie 1 dnia od dnia złożenia zamówienia w godzinach 12.00 –15.00.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzór umowy – Załącznik nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzu cenowym – Załączniki nr 3a

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny

4.5.5.) Wartość części: 6773,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa różnych artykułów spożywczych. Dostawy poszczególnych partii towaru w ramach zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego telefonicznie, na piśmie lub pocztą elektroniczną (e-mail) na adres osoby wskazanej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu umowy.

Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku, w terminie 1 dnia od dnia złożenia zamówienia w godzinach 12.00 –15.00.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzór umowy – Załącznik nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3b

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 67892,99 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa słodyczy, kawy, herbaty.
Dostawy poszczególnych partii towaru w ramach zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego telefonicznie, na piśmie lub pocztą elektroniczną (e-mail) na adres osoby wskazanej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu umowy.

Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku, w terminie 1 dnia od dnia złożenia zamówienia w godzinach 12.00 –15.00.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzór umowy – Załącznik nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3c.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15861000-1 - Kawa

15863000-5 - Herbata

4.5.5.) Wartość części: 39459,09 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa owoców i warzyw.
Dostawy poszczególnych partii towaru w ramach zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego telefonicznie, na piśmie lub pocztą elektroniczną (e-mail) na adres osoby wskazanej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu umowy.

Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku, w terminie 1 dnia od dnia złożenia zamówienia w godzinach 12.00 –15.00.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzór umowy – Załącznik nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3d

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 12439,59 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa napojów bezalkoholowych.
Dostawy poszczególnych partii towaru w ramach zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego telefonicznie, na piśmie lub pocztą elektroniczną (e-mail) na adres osoby wskazanej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu umowy.

Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku, w terminie 1 dnia od dnia złożenia zamówienia w godzinach 12.00 –15.00.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzór umowy – Załącznik nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3e

4.5.3.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

4.5.5.) Wartość części: 86029,13 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa alkoholi.Dostawy poszczególnych partii towaru w ramach zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego telefonicznie, na piśmie lub pocztą elektroniczną (e-mail) na adres osoby wskazanej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu umowy.

Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku, w terminie 1 dnia od dnia złożenia zamówienia w godzinach 12.00 –15.00.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzór umowy – Załącznik nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3f

4.5.3.) Główny kod CPV: 15910000-0 - Destylowane napoje alkoholowe

4.5.5.) Wartość części: 64369,38 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich.
Dostawy poszczególnych partii towaru w ramach zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego telefonicznie, na piśmie lub pocztą elektroniczną (e-mail) na adres osoby wskazanej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji
przedmiotu umowy.

Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku, w terminie 1 dnia od dnia złożenia zamówienia w godzinach 12.00 –15.00.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzór umowy – Załącznik nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3g

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 4492,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 255 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu na Część nr 1 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi na brak ofert.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55186,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55186,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55186,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450686807

7.3.3) Ulica: ul. Szpitalna 24

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55186,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego wpłynęła 1 oferta - Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko, ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie

Działając na podstawie art. 260 ustawy Pzp, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w Części nr 3 przedmiotowego postepowania.

Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 255 pkt 2 ustawy Pzp w brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Jak wskazała Krajowa Izba Odwoławcza w wyroku z 24.02.2023 r., sygn. akt KIO 320/23, „wyjaśnieniu podlega istniejąca treść oferty, a wyjaśnienia nie mogą stanowić negocjacji. Innymi słowy, jeśli dana treść w ofercie nie istnieje, nie ma czego wyjaśniać".
Jak wskazała Krajowa Izba Odwoławcza w wyroku z 4.04.2023 r., sygn. akt KIO 777/23, "Zgodnie z ugruntowanym na tle poprzedniego stanu prawnego orzecznictwem Izby, zachowującym obecnie aktualność, niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia, stanowiąca przesłankę odrzucenia oferty wykonawcy, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p., ma miejsce w sytuacji, gdy oferowane przez wykonawcę w ofercie zobowiązanie nie odpowiada zobowiązaniu określonemu w SWZ, bądź też polega na sporządzeniu i przedstawieniu oferty w sposób niezgodny z wymaganiami zamawiającego, przy czym chodzi tutaj o takie wymagania SWZ, które dotyczą sposobu opisania, wyrażenia i potwierdzenia zobowiązania oferowanego, tj. wymagania co do treści oferty, a nie jej formy (por. wyrok KIO z 31.03.2016 r. sygn. akt KIO 396/16 oraz wyrok KIO z 6.09.2016 r. sygn. akt: KIO 1565/16)".

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:

W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego wpłynęła 1 oferta - Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko, ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie.

Brak podania w ofercie ceny jednostkowej netto, VAT, ceny jednostkowej brutto oraz wartości sumarycznej brutto pozycji 14 przedmiotu zamówienia. Tym samym treść oferty jest niezgodna
z warunkami zamówienia i zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę. Mając powyższe na uwadze Zamawiający unieważnia postępowanie w tej części.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 255 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu na Część nr 4 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi na brak ofert.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp w brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert wpłynęła jedna oferta Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko, ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie. Kwota zaproponowana przez wykonawcę wynosi 115 343,84 zł brutto. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 102 000,00 zł brutto i nie jest w stanie pokryć różnicy w kwotach, wynoszącej 13 343,84 zł brutto.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 255 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu na Część nr 6 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi na brak ofert.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 255 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu na Część nr 7 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi na brak ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.