Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00234060/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2021-2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 8415912
1.5.8.) Numer faksu: 59 8415915
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbb86d39-2fda-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2021-2023.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbb86d39-2fda-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000074/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234060/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW-DOR.271.19.2021.OZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 908296,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest rzetelne i terminowe świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica w terminie określonym w Rozdziale V.
Opis przedmiotu zamówienia poprzez Wspólny Słownik Zamówień CPV:
przedmiot główny: CPV 90.62.00.00-9 usługi odśnieżania
przedmiot dodatkowy: CPV 90.63.00.00-2 usługi usuwania oblodzeń.
Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do realizacji usługę, o której mowa w ust. 1 przez 2 sezony zimowe tj. 2021/2022 r. i 2022/2023 r. we wszystkie dni tygodnia (od poniedziałku do niedzieli), w tym święta, przez 24 godziny na dobę.
Zakres przedmiotu umowy obejmuje w szczególności:
1) odśnieżanie całej szerokości jezdni, skrzyżowań, rozjazdów, przejść dla pieszych z wyspami dzielącymi, wysepek przystankowych, zatok autobusowych, miejsc służących do zawracania autobusów szkolnych, parkingów oraz chodników (pługiem lekkim).
Uwaga:
a) przy odśnieżaniu skrzyżowań należy zwrócić uwagę na usunięcie śniegu ze środka skrzyżowania.
b) przejścia dla pieszych z wyspami dzielącymi, które zostały zasypane śniegiem w wyniku odśnieżania dróg należy oczyścić ręcznie.
2) likwidację śliskości zimowej poprzez:
a) posypanie nawierzchni dróg w miejscach wyznaczonych (skrzyżowania, odcinki o pochyleniu pow. 4%, odcinki jezdni wzdłuż przystanków autobusowych) - standard III ZUD oraz w miejscach decydujących o możliwości ruchu (standard IV ZUD) – mieszanką piaskowo-solną o stężeniu 20%,
b) posypanie nawierzchni dróg na całej długości solą zroszoną – tylko drogi utrzymywane w standardzie II ZUD,
c) odśnieżenie i posypanie piaskiem nawierzchni chodników, parkingów, zatok autobusowych.
3) Załadunek, transport i rozładunek śniegu na terenie Gminy Kobylnica:
a) Przedstawiciel Zamawiającego powiadomi Wykonawcę (telefonicznie lub faksem) o konieczności usunięcia śniegu.
b) miejsce składowania śniegu (w odległości do 3 km od miejsca załadunku) każdorazowo wskaże przedstawiciel Zamawiającego.
4) Zakup i magazynowanie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy.
5) Przygotowanie we własnym zakresie mieszanki piaskowo–solnej stosowanej do łagodzenia śliskości zimowej jest obowiązkiem Wykonawcy.
6) Zabezpieczenie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy jest obowiązkiem Wykonawcy.
7) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennych raportów wykonanych usług poszczególnym sprzętem, w tym odśnieżania ręcznego.
8) wyznaczenie stanowiska Dyspozytora i wyposażenie stanowiska dyspozytorskiego w łącznością telefoniczną po stronie Wykonawcy, które jest czynne przez całą dobę, z bezpośrednią łącznością pod numerem tel. .
9) Wykaz dróg, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych z podziałem na poszczególne standardy zimowego utrzymania dróg (ZUD) wraz z określeniem ich długości stanowi Załącznik nr 1 do umowy, który podlega aktualizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 978976,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 978976,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 978976,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krężel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220500169
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 978976,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.