Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135790/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00137148/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00152469/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00156253/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ośrodka zdrowia w Krasnosielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasnosielc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 40
1.5.2.) Miejscowość: Krasnosielc
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-212
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkrasnosielc@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkrasnosielc-bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b98dfc0-c29e-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ośrodka zdrowia w Krasnosielcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b98dfc0-c29e-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068535/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa ośrodka zdrowia w Krasnosielcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135790
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PR.2710.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy ośrodka zdrowia w Krasnosielcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej, stanowiącymi załącznik nr 7 do SWZ.
Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, sztuki budowlanej, dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.
Termin gwarancji obiektu stanowić będzie kryterium oceny ofert. Szczegółowe postanowienia na ten temat znajdują się w pkt XVII niniejszej SWZ. Gwarancja obiektu obejmuje pełny zakres robót i urządzeń. Okres gwarancji liczy się od dnia podpisania przez inwestora protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Zamówienie nie jest podzielone na części ze względu na zasady finansowania w ramach „Polskiego Ładu”.
Zgodnie z art. 91 ust. 2 PZP należy podkreślić, iż podzielenie zamówienia na części (np. realizacja różnych elementów instalacji) mogłoby poważnie zagrozić właściwej realizacji zamówienia, gdyż wymagałoby skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części. Należy zauważyć, iż podział zamówienia na części powinien odbywać się przy zachowaniu swobody autonomicznego podejmowania decyzji, na każdej podstawie jaką Zamawiający uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi administracyjnemu ani sądowemu. Brak możliwości zaskarżenia niedokonania podziału zamówienia na części wynika z orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości UE (zob. np. sprawa C-440/13), gdyż przedmiotem zaskarżenia byłoby kwestionowanie celowości zaniechania podziału, ponieważ nie sposób sformułować zarzutu niezgodności z prawem takiego działania z uwagi na brak normy nakładającej obowiązek dzielenia. Brak norm prawnych obligujących do dzielenia zamówień uniemożliwia stawianie zarzutów w efekcie kontroli. Nie można zatem naruszyć przepisów, których brak.
Zamawiający na podstawie art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie stosunku pracy jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 240):
a) osób wykonujących pracę fizyczną,
b) operatorów sprzętu,
- z wyjątkiem przypadków, gdy nie zachodzą przesłanki z art. 22 § 1 kodeksu pracy i wykonanie prac nie będzie oparte na stosunku świadczenia pracy a świadczone na podstawie tzw. „samozatrudnienia” z uwzględnieniem dysponowania bezpośredniego, wówczas Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego, wraz ze wskazaniem podwykonawstwa. Weryfikacja zatrudnienia prowadzona będzie w oparciu o zapisy umowy określone w załączniku nr 5 do SWZ.
W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3505166,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7364927,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3505166,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Andrzej Grylak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7571108088
7.3.3) Ulica: Jacka Malczewskiego 16 lok. 38
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-091
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Remontowo-Budowlany. Andrzej Grylak.
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Remontowo-Budowlany. Andrzej Grylak.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3505166,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Przebudowa parkingu przy Spichlerzu
- . Przebudowa drogi gminnej Nr 105744L w miejscowości Fajsławice
- Rozbudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Swory w Gminie Biała Podlaska - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w m-ci Polańczyk
- "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.