Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00199136/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7844a93-2299-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007928/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/271/111/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Worki żółte wykonane z folii LDPE o grubości co najmniej 0,04 mm (40µm)
- wymiar [w cm] (+/- 5%) 70x105 - pojemność 120 litrów.
Worki mogą być wykonane z folii żółtej transparentnej.
Ilość: 696.000szt.
2. Worki niebieskie wykonane z folii LDPE o grubości co najmniej 0,04 mm (40µm)
- wymiar [w cm] (+/- 5%) 70x105 - pojemność 120 litrów.
Worki mogą być wykonane z folii niebieskiej transparentnej.
Ilość: 150.000szt.
3. Worki zielone wykonane z folii LDPE o grubości co najmniej 0,06 mm (60µm)
- wymiar [w cm] (+/- 5%) 50x105 - pojemność 80 litrów.
Worki mogą być wykonane z folii zielonej transparentnej.
Ilość: 135.000szt.
4. Worki pomarańczowe wykonane z folii LDPE o grubości co najmniej 0,05 mm (50µm)
- wymiar [w cm] (+/- 5%) 60x80 - pojemność 60 litrów.
Worki mogą być wykonane z folii pomarańczowej transparentnej.
Ilość: 120.000szt.
5. Worki brązowe wykonane z folii LDPE o grubości co najmniej 0,05 mm (50µm)
- wymiar [w cm] (+/- 5%) 70x105 - pojemność 120 litrów.
Worki mogą być wykonane z folii brązowej transparentnej.
Ilość: 246.000szt
Wymagania wspólne
Zamawiający nie określa szczególnego koloru nadruku, ważnym jest aby był on widoczny na tle koloru worka.
Wydruk ma być z jednej strony worka i 1(jeden) nadruk na worku. Sposoby wiązania worka: dodatkowe uszy typu t-shirt lub taśma sciągająca znajdująca się w tunelu o góry worka lub wypustki do wiązania. Przez wypustki do wiązania rozumie się w zakończenie (obcięcie) worka w formie fali (sinusoidy) w wyniku którego powstają wypustki pozwalające na zawiązanie worka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postepowanie zostaje unieważnione z uwagi na fakt, iż cena zawarta w ofercie najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 611027,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 611027,1 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawy mięsa i wędlin
- Ręczne i mechaniczne oczyszczanie ulic powiatowych na terenie miasta Myślenice
- Dostawa kruszywa drogowego i destruktu asfaltowego w ramach bieżącego utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie sołectw w gminie Myślenice
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego
- Przebudowa drogi powiatowej K1935 Myślenice - Bysina - Sułkowice w km od 6+420,00 do km 7+370,00 w miejscowości Bysina i Jasienica, Powiat Myślenicki
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych na odpady komunalne zmieszane i odpady zbierane w sposób selektywny z podziałem na dwie części
- Dostawa środków czystości
- Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych wraz z ich rozstawieniem na terenie Miasta i Gminy Jedlina-Zdrój
- Dostawa maszyn i wyposażenia do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz Punktu przygotowania do ponownego użycia do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska do magazynów w Wędrzynie i Krośnie Odrzańskim
- Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.