Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00175891/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
- 2021/BZP 00189026/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-22
- 2021/BZP 00195472/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-29
- 2021/BZP 00199473/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia na terenie miasta i gminy Myślenice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia na terenie miasta i gminy Myślenice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86da0e9e-1161-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007928/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi w zakresie oświetlenia ulicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/271/99/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia na terenie miasta i gminy Myślenice w okresie od 01.10.2021 r. do 31.12.2021 r.
Zakres rzeczowy przedmiotu umowy wynosi 3158 punktów świetlnych.
4. Konserwacja oświetlenia ulicznego obejmuje swym zakresem:
a) bieżące przeglądy urządzeń elektrycznych sieci oświetlenia ulicznego w
zakresie sprawności technicznej, kompletności i bezpieczeństwa
b) kontrola stanu oświetlenia (źródeł światła) w porze świecenia o następującej
częstotliwości:
- miasto - 1 raz w miesiącu
- gmina - 1 raz na kwartał
c) wymiana niesprawnych źródeł światła
d) mycie zabrudzonych kloszy
e) malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni i tablic rozdzielczych (w razie
korozji)
f) naprawa uszkodzonych wysięgników
g) naprawa uszkodzonych tabliczek słupowych
h) naprawa uszkodzonych drzwiczek latarń
i) pomiary skuteczności ochrony od porażeń
j) podwieszanie zerwanych przewodów
k) pielęgnacja zieleni w miejscach kolizji z napowietrznymi liniami energetycznymi
l) naprawa uszkodzonych urządzeń zasilania i sterowania oświetleniem, za
wyjątkiem przypadków, gdy uszkodzenia są skutkiem działania zjawisk
atmosferycznych, aktów wandalizmu
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Prawo opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu realizacji zamówienia o kolejny maksymalny okres do 12 miesięcy. Warunkiem udzielenia kolejnego zamówienia w ramach prawa opcji jest prawidłowa realizacja podstawowego zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32395,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77492,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32395,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RMT_NETWORKS Michał Tłuczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223031841
7.3.3) Ulica: Komuny Paryskiej
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-389
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32395,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
więcej: przetargi w Myślenicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.