Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196006/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Rybnej 3 – Etap IV – Pawilon „A” - pawilon kotów”, z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367252869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zim.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Rybnej 3 – Etap IV – Pawilon „A” - pawilon kotów”, z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40d6167f-204f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000870/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:"Przebudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Rybnej 3 w Krakowie" - Etap IV - budowa pawilonu "A" dla kotów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196006/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM.ZP.262.2.25.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 154233,92 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134116,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Rybnej 3 – Etap IV – Pawilon „A” - pawilon kotów”, z podziałem na części:Część 1 - Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej – koordynator nadzoru inwestorskiego.
Zamawiający informuje, że pod linkiem: https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=141841 dostępna jest dokumentacja opublikowana w postępowaniu na roboty budowlane dla ww. Inwestycji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, tj. w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz załączniku nr 1 do PPU – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – dla Części nr 1 zamówienia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 68329,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Rybnej 3 – Etap IV – Pawilon „A” - pawilon kotów”, z podziałem na części:Część 2 - Inspektor nadzoru branży sanitarnej
Zamawiający informuje, że pod linkiem: https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=141841 dostępna jest dokumentacja opublikowana w postępowaniu na roboty budowlane dla ww. Inwestycji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, odpowiednio dla danej części zamówienia w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ oraz załączniku nr 1 do PPU – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – dla Części nr 2 zamówienia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 42879,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Rybnej 3 – Etap IV – Pawilon „A” - pawilon kotów”, z podziałem na części:Część 3 - Inspektor nadzoru branży elektrycznej.
Zamawiający informuje, że pod linkiem: https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=141841 dostępna jest dokumentacja opublikowana w postępowaniu na roboty budowlane dla ww. Inwestycji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, tj. w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiącym załącznik nr 1C do SWZ oraz załączniku nr 1 do PPU – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – dla Części nr 3 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 43025,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany mgr inż. Wojciech Wolas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 682-000-21-36
7.3.3) Ulica: Widna 30A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-464
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wojciech Wolas Zakład Remontowo-Budowlany "WOLBUD"
jakie przetargi wygrała firma
Wojciech Wolas Zakład Remontowo-Budowlany "WOLBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33948,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Bielak Biuro Inwestora – Budowy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 121453558
7.3.3) Ulica: Wielicka nr 42A, lok. B3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-552
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Bielak BIURO INWESTORA - BUDOWY
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Bielak BIURO INWESTORA - BUDOWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33948,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Bielak Biuro Inwestora – Budowy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 121453558
7.3.3) Ulica: Wielicka nr 42A, lok. B3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-552
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu: Zachowanie bioróżnorodności i ograniczenie presji turystów poprzez modernizację ścieżki "Kładka wśród bagien".
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przystosowanie budynku B Szpitala do świadczenia opieki długoterminowej nad pacjentami przewlekle chorymi"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania (...) nyskiego i prudnickiego
więcej: Usługi związane z budownictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.