eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Przebudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Rybnej 3 - Etap IV - Pawilon "A" - pawilon kotów", z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Rybnej 3 – Etap IV – Pawilon „A” - pawilon kotów”, z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367252869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zim.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Rybnej 3 – Etap IV – Pawilon „A” - pawilon kotów”, z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40d6167f-204f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260629

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000870/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:"Przebudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Rybnej 3 w Krakowie" - Etap IV - budowa pawilonu "A" dla kotów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196006/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM.ZP.262.2.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 154233,92 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134116,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Rybnej 3 – Etap IV – Pawilon „A” - pawilon kotów”, z podziałem na części:
Część 1 - Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej – koordynator nadzoru inwestorskiego.
Zamawiający informuje, że pod linkiem: https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=141841 dostępna jest dokumentacja opublikowana w postępowaniu na roboty budowlane dla ww. Inwestycji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, tj. w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz załączniku nr 1 do PPU – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – dla Części nr 1 zamówienia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 68329,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Rybnej 3 – Etap IV – Pawilon „A” - pawilon kotów”, z podziałem na części:
Część 2 - Inspektor nadzoru branży sanitarnej
Zamawiający informuje, że pod linkiem: https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=141841 dostępna jest dokumentacja opublikowana w postępowaniu na roboty budowlane dla ww. Inwestycji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, odpowiednio dla danej części zamówienia w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ oraz załączniku nr 1 do PPU – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – dla Części nr 2 zamówienia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 42879,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Rybnej 3 – Etap IV – Pawilon „A” - pawilon kotów”, z podziałem na części:
Część 3 - Inspektor nadzoru branży elektrycznej.
Zamawiający informuje, że pod linkiem: https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=141841 dostępna jest dokumentacja opublikowana w postępowaniu na roboty budowlane dla ww. Inwestycji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, tj. w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiącym załącznik nr 1C do SWZ oraz załączniku nr 1 do PPU – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – dla Części nr 3 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 43025,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany mgr inż. Wojciech Wolas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 682-000-21-36

7.3.3) Ulica: Widna 30A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-464

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33948,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Bielak Biuro Inwestora – Budowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 121453558

7.3.3) Ulica: Wielicka nr 42A, lok. B3

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-552

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33948,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148830,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Bielak Biuro Inwestora – Budowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 121453558

7.3.3) Ulica: Wielicka nr 42A, lok. B3

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-552

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.