eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowalewo PomorskieTermomodernizacja hali sportowej i łącznika w zakresie ocieplenia dachu wraz z towarzyszącymi pracami remontowymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja hali sportowej(...)



Ogłoszenie z dnia 2024-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja hali sportowej i łącznika w zakresie ocieplenia dachu wraz z towarzyszącymi pracami remontowymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja hali sportowej(...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13

1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c130c25-cb27-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja hali sportowej i łącznika w zakresie ocieplenia dachu wraz z towarzyszącymi pracami remontowymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja hali sportowej(...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c130c25-cb27-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102875/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja hali sportowej i łącznika w zakresie ocieplenia dachu oraz wykonanie fundamentów wzmaciających w hali sportowej - realizacja w etapach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105853

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i sposobie określonym w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wykonanej przez Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Usługowe Wiesław Rosiński z/s ul. Gustawa Morcinka 1/18, 87-100 Toruń i Projektowanie, Nadzór i Wykonawstwo w Budownictwie Robert Taratuta z/s ul. Witosa 4C/34, 87-100 Toruń oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz zgodnie m. in. z decyzją o pozwoleniu na budowę nr AB.6740.108.2022.ACel z dnia 26.07.2022 r. Starosty Golubsko- Dobrzyńskiego.

2. W ramach zamówienia należy wykonać prace remontowe w budynku hali sportowej oraz łącznika zgodnie z zakresem prac remontowych.

3. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr geod. 256/4, obręb ewid. 040504_4.0004 Kowalewo Pomorskie, gmina Kowalewo Pomorskie, powiat golubsko- dobrzyński, woj. kujawsko - pomorskie.

4. Zakres prac do wykonania obejmuje wyłącznie:
- termomodernizacja hali sportowej w zakresie ocieplenia dachu,
- termomodernizacja łącznika w zakresie ocieplenia dachu i remont pokrycia dachowego wraz z wymianą sufitów podwieszanych i ocieplenia,
- roboty remontowe.

Z dokumentacji wyłączony jest zakres robót związanych z pracami w zakresie wzmocnienia gruntu pod posadzkami i fundamentami hali sportowej metodą iniekcji żywicami ekspansywnymi geopolimerami oraz konserwacji instalacji kanalizacji deszczowej.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od realizacji części zadania tj. wymiany podłoża w strefie usuniętego podjazdu (w pomieszczeniu nr 1). W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dokonać oceny podłoża strefy usuniętego podjazdu. W przypadku występowania nieodpowiedniego podłoża; np. luźny gruz, kawerny pod betonem itp. luźne bądź budzące wątpliwość elementy należy rozebrać i wywieźć. Przestrzeń w zależności od głębokości wypełnić ubitym piaskiem, chudym betonem, po czym należy odtworzyć warstwy podłogowe.

Dokumentacja projektowa i STWiOR stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

UWAGA!

Wykonawca na czas prowadzonych prac zobowiązany jest do zabezpieczenia całej nawierzchni hali sportowej. Na nawierzchni sportowej należy rozłożyć wykładzinę ochronną (udostępnioną przez Zamawiającego), następnie folię ochronną o gr. min. 0,2 mm oraz kolejno płytę OSB o gr. 20 mm i następnie folię ochronną o gr. min. 0,2 mm.
Niedopuszczalne jest wchodzenie na niezabezpieczoną nawierzchnię w nieodpowiednim obuwiu (odpowiednie obuwie halowe, czyste), wnoszenie pod butami zanieczyszczeń, w szczególności piasku itp. Niedopuszczalne jest stawianie rusztowań, drabin i innych przedmiotów na niezabezpieczonej nawierzchni. Nie można dopuścić do zalania – rozlaną wodę lub inne płyny należy natychmiast zetrzeć.
W przypadku niezastosowania się do powyższych - w wyniku czego powstały uszkodzenia, Wykonawca zostanie obciążony kosztami naprawy nawierzchni sportowej, przy czym naprawa będzie wykonywana przez wskazaną przez Zamawiającego firmę w związku z okresem gwarancyjnym, tj. Wykonawcę nawierzchni sportowej który wykonywał tą nawierzchnię.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261410-1 - Izolowanie dachu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1485900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2631488,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1485900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dom - Plast Karol Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030037861

7.3.3) Ulica: ul. Słuchajska 4

7.3.4) Miejscowość: Golub - Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1485900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.