eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego na rozbudowę drogi powiatowej Nr 1 325 R Blizna -Leszcze - Przedbórz- Poręby Kupieńskie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego na rozbudowę drogi powiatowej Nr 1 325 R Blizna –Leszcze – Przedbórz- Poręby Kupieńskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830443232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11-go Listopada 10

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@kolbuszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego na rozbudowę drogi powiatowej Nr 1 325 R Blizna –Leszcze – Przedbórz- Poręby Kupieńskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd124d45-204a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195114/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-2720.I.7.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 40650,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego na rozbudowę drogi powiatowej Nr 1 325 R Blizna –Leszcze – Przedbórz- Poręby Kupieńskie w km 6+988 – 11+319

Zakres obejmuje opracowanie planu funkcjonalno – użytkowego na rozbudowę drogi powiatowej Nr 1 325 R Blizna –Leszcze – Przedbórz- Poręby Kupieńskie w km 6+988 – 11+319
w zakresie budowy chodnika dla pieszych/ ciągu pieszo rowerowego – lokalizacja częściowo przy jezdni, częściowo za rowem w zależności od warunków terenowych, nawierzchnia bitumiczna oraz w zakresie nawierzchni jezdni oraz innych niezbędnych elementów korpusu drogi , szczegółowe ustalenia przebiegu trasy łącznie elementami towarzyszącymi po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą i wizji w terenie Wykonawcy z Inwestorem. Program funkcjonalno – użytkowy ostatecznie będzie określał czy inwestycja realizowana będzie w istniejącym psie drogowym czy konieczne będzie uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w trybie tzw. „specustawy”.
W zakresie dokumentacji również opracować projekt kanału technologicznego lub uzyskać zgodę na odstępstwo od Ministra.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej jako PFU), w oparciu o zatwierdzoną przez zamawiającego ostateczną wersję koncepcji rozbudowy drogi. Celem opracowania ma być precyzyjne ustalenie wymagań zamawiającego odnośnie zakresu prac projektowych, a także zakresu niezbędnej dokumentacji formalnoprawnej i robót budowlanych. Ponadto PFU stanowić będzie podstawę kalkulacji kosztów całego przedsięwzięcia i przygotowania oferty cenowej przez potencjalnych wykonawców prac projektowych i robót budowlanych. Obowiązkiem wykonawcy PFU będzie wskazanie rozwiązań, które zapewnią późniejszą prawidłową realizację inwestycji przy zachowaniu parametrów technicznych drogi, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności przepisami rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 124 ze zm.).1. W skład opracowania będą wchodziły m.in.:1) PFU w ilości: 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej, 2) dokumentacja fotograficzna drogi i obiektów, której dotyczy inwestycja oraz terenów do niej przyległych w ilości: 1 egzemplarz w wersji elektronicznej, 3) zbiorcze zestawienie kosztów w ilości (z rozbiciem na poszczególne branże): 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
2. Program funkcjonalno – użytkowy powinien zawierać m.in.:
1) Stronę tytułową w tym m.in.: a) nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego, b) lokalizację inwestycji, c) nazwy i gody, grupy, kody i kategorię robót ujętych w PFU,d) nazwę i adres zamawiającego, e) imiona i nazwiska osób opracowujących PFU, f) spis zawartości PFU.
2) Część opisowa w tym m.in.:
a) charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych;
b) aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia;
c) szczegółowe właściwości funkcjonalno – użytkowe wyrażone we wskaźnikach powierzchniowo – kubaturowych ustalone zgodnie z przepisami i normami;
d) warunki wykonania i odbioru robót budowlanych odpowiadających zawartości specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
3) Część informacyjną w tym m.in.:
a) dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia budowlanego z wymaganiami wynikającymi z odrębnych przepisów;
b) przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego;
c) inne posiadane informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych, w szczególności: inwentaryzację lub dokumentację obiektów budowlanych, jeżeli podlegają one przebudowę, odbudowie, rozbudowie, nadbudowie, rozbiórkom lub remontom w zakresie architektury, konstrukcji, instalacji i urządzeń technologicznych, a także wskazania zamawiającego dotyczące zachowania urządzeń naziemnych i podziemnych oraz obiektów przewidzianych do rozbiórki i ewentualne uwarunkowania tych rozbiórek; dodatkowe wytyczne inwestorskie i uwarunkowania związane z przebudowa i jej przeprowadzeniem.
d) wykonawca PFU będzie odpowiedzialny za wystąpienie do gestorów sieci o warunki techniczne związane z przebudową istniejącej infrastruktury. Warunki będą stanowiły część PFU;
e) wykonawca będzie zobowiązany do wskazania w PFU, że wykonawca dokumentacji projektowej będzie zobowiązany do przedstawienia w dokumentacji projektowej: wyników badań geotechnicznych; inwentaryzacji zieleni; danych dotyczących zanieczyszczeń atmosfery do analiz ochrony powietrza oraz posiadanych raportów, opinii lub ekspertyz z zakresu ochrony środowiska.
4) Część graficzna: Plan zagospodarowania terenu wykonany na mapie zasadniczej.
3. Zakres prac przewidzianych dla przedmiotowej inwestycji będzie obejmował m.in.:
PFU należy opracować zgodnie z wymaganiami/uwagami: 1) kopia mapy zasadniczej terenu objętego projektem wykonawca będzie zobligowany do pozyskania własnym staraniem i na własny koszt,
2) wykonawca zobowiązany będzie do opracowania na mapach zasadniczych koncepcję rozwiązań projektowych, inwentaryzację obiektów budowlanych oraz sieci uzbrojenia terenu,
3) koncepcja powinna zawierać zagospodarowanie pasa drogowego wraz z podaniem szerokości jezdni, chodników, naniesieniem zjazdów, podaniem promieni łuków, wskazaniem sposobu odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z terenu inwestycji oraz przyległego terenu,
4) w terminie do 4 tygodni od zawarcia niniejszej Umowy, wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia i przedstawienia zamawiającemu koncepcji rozbudowy drogi (2 egzemplarze papierowe + 1 w wersji elektronicznej), do jej zatwierdzenia.
5) opracowanie zbiorczego zestawienia kosztów(z rozbiciem na poszczególne branże), wraz z szacunkiem kosztów nabycia praw do nieruchomości (w przypadku konieczności wykupu). Sposoby szacowania kosztów określa rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), ) dokumentację w wersji elektronicznej (wszystkie opracowania ) należy sporządzić w formacie pdf oraz w wersji edytowalnej - część opisowa (word, excel), rysunki w formacie dwg lub dxf. Dokumentacja w formacie pdf ma stanowić skan całej dokumentacji wraz z uzgodnieniami. Poszczególne pliki (lub ich części) powinny być opisane w sposób umożliwiający łatwe zidentyfikowanie jego zawartości,
6) jeżeli dokumentacja będzie stanowiła dowód w postępowaniu administracyjnym lub przedmiot takiego postępowania, wykonawca zobowiązany jest udzielać bezpłatnie pisemnych wyjaśnień dotyczących przedmiotu objętego opracowaniem. wykonawca będzie również zobowiązany do uczestniczenia w spotkaniach z zamawiającym, zarządcami infrastruktury, mieszkańcami, w czynnościach postępowania administracyjnego, jeżeli wymaga tego cel sporządzenia dokumentacji,
7) projektant ma obowiązek złożyć oświadczenie, że: a) wersja papierowa dokumentacji jest zgodna z wersją elektroniczną (łącznie z pieczęciami i podpisami);b) dokumentacja została opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) dokumentacja nie zawiera nazw własnych użytych materiałów i technologii.
Dokumentację należy opracować w/ g. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.124).

Należy skalkulować wszystkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji w tym min. materiały z ośrodka dokumentacji geodezyjnej np. wyrysy i wypisy z ewidencji gruntów,

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Solid-Bud Bartłomiej Petejko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814 168 69 66

7.3.4) Miejscowość: Cmolas

7.3.5) Kod pocztowy: 36-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.