Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00185403/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
30.23 Sprzedaż i dostawa naczyń jednorazowych i opakowań do kuchni Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67dbec90-df4f-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
30.23 Sprzedaż i dostawa naczyń jednorazowych i opakowań do kuchni Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67dbec90-df4f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260776
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185403
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.30.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Wykaz asortymentu do przetargu J.m. Ilość1 Pojemnik PP 200 ml - prostokątny, opakowanie po 100 sztuk op. 1800
2 Przykrywka do pojemnika PP 200 ml do poz. 1, opakowanie po 100 szt. op. 1800
3 Miska na zupę – flaczarka PP, biała, poj.460 ml, średnica górna 127 mm, opakowanie po 50 szt. op. 720
4 Wieczko PP do miski na zupę do poz. 3, średnica 127 mm, opakowanie po 50 szt. op. 720
5 Pojemnik obiadowy dzielony lub niedzielony EPP, poj. 900 ml. jasno brązowy, opakowanie po 125 szt. op. 600
6 Kubek papierowy biały 250 ml śred. 80 mm, opakowanie po 100 szt. op. 720
7 Pokrywka biała do kubka papierowego do poz. 6, śred. 80 mm, opakowanie po 100 szt. op. 720
8 Tacka tekturowa 140x200 mm, biała. Opakowanie 500szt. op. 180
9 Folia LLDPE przezroczysta do żywności FS 300/200-FS szt. 720
10 Woreczki śniadaniowe HDPE 18/4/35. Opakowanie jednostkowe 1000 szt. op. 40
11 Widelec PS jednorazowy 160-180 mm biały. Opakowanie po 100 szt. op. 350
12 Nóż PS jednorazowy 160- 180 mm, biały. Opakowanie po 100 szt. op. 350
13 Łyżka PS jednorazowa biała, 160- 180 mm, biała. Opakowanie po 100 szt. op. 350
14 Pad czarny do czyszczenia naczyń kuchennych, 160x100x10 mm szt. 50
15 Foremka aluminiowa 1000 ml, opakowanie po 100 szt. op. 16
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221130-7 - Pojemniki na żywność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39222120-1 - Kubki jednorazowe
39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 112981,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Butelka jednorazowa z zakrętką i podziałką 150 ml do przechowywania pokarmu na zimno i gorąco, do pasteryzowania, wykonanie z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, op. 40 szt. szt. 48004.5.3.) Główny kod CPV: 39221130-7 - Pojemniki na żywność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39225710-5 - Butelki
4.5.5.) Wartość części: 19248,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152608,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163264,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152608,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Folres sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180802659
7.3.3) Ulica: Hanasiewicza 10
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-103
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152608,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-22 do 2024-05-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21254,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21254,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PACKMAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369162395
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 4
7.3.4) Miejscowość: Łajski
7.3.5) Kod pocztowy: 05-119
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21254,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-22 do 2024-05-22INNE PRZETARGI Z MIELCA
- 10.2025 Sprzedaż i dostawa elektrod i kaniul do generatora impulsów elektrycznych typ LG1 nr kat 2610000 oraz jednorazowego ureterorenoskopu giętkiego kompatybilnego z posiadaną konsolą PV300
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. Budowa boiska ze sztucznej trawy przy Szkole Podstawowej Nr 13 w Mielcu (MBO)
- Poprawa dostępności w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i osób starszych budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Mieleckiego - II Liceum w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.