Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00085255/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
- 2024/BZP 00104604/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-14
- 2024/BZP 00104613/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-14
- 2024/BZP 00104620/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-14
- 2024/BZP 00104631/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-14
- 2024/BZP 00105073/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-14
- 2024/BZP 00105087/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-14
- 2024/BZP 00105101/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-14
- 2024/BZP 00105124/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-14
- 2024/BZP 00105504/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-14
- 2024/BZP 00105516/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-14
- 2024/BZP 00105525/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-14
- 2024/BZP 00105535/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-14
- 2024/BZP 00106235/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-15
- 2024/BZP 00106236/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowoczesnego budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Namysłowie – etap II, zagospodarowanie terenu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Namysłowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421963
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 12A
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 410 36 95
1.5.8.) Numer faksu: 77 410 39 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17a0e455-b9ea-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowoczesnego budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Namysłowie – etap II, zagospodarowanie terenu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17a0e455-b9ea-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059833/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa nowoczesnego budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Namysłowie – etap II, zagospodarowanie terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00085255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZM.272.1.2024.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 22970242,08 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3889321,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZEWNĘTRZNEGO: NAWIERZCHNIE (PARKING, ZJAZDY, DROGI WEWNĘTRZNE, CHODNIKI, BOISKO ZEWNĘTRZNE, OGRODY DOŚWIADCZEŃ), MAŁA ARCHITEKTURA, OGRODZENIA, TRAWNIKI i NASADZENIA.1) Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje:
-wykonanie zjazdów z dróg publicznych,
-wykonanie dróg wewnętrznych,
-wykonanie stanowisk postojowych dla samochodów osobowych oraz dla busa, w tym dla osób niepełnosprawnych wraz z separatorami oraz oznakowaniem pionowym i poziomym,
-wykonanie ciągów pieszych oraz schodów zewnętrznych z kostki betonowej,
-wykonanie skarpy z umocnieniem terenu od ulicy Braterskiej,
-budowa wielofunkcyjnego zewnętrznego boiska sportowego wraz z wyposażeniem,
-budowa placu zabaw wraz z wyposażeniem,
-organizacja terenów pod ogródki tematyczne,
-wykonanie nawodnienia terenu linią kroplującą wraz z projektem wykonawczym systemu nawodnienia uwzględniającego: współpracę pobierania wody z istniejących zbiorników retencyjnych oraz wody z sieci wodociągowej, podział systemu nawodnienia na sekcje, montaż podlicznika wody sieciowej, a także dobór, dostawę i montaż systemu pompowego),
-dostawę i montaż masztów flagowych z windtrackerem wraz z flagami,
-wykonanie ogrodzenia dla terenu szkoły, śmietnika i boiska wielofunkcyjnego, wykonanie wygrodzenia placów zabaw i ogrodów tematycznych, montaż furtek wraz z podłączeniem do systemu kontroli dostępu,
-dostawę i montaż elementów małej architektury,
-dostawę i montaż trybun zewnętrznych,
-regulację wszystkich studni,
-wykonanie nowych nasadzeń wraz z robotami towarzyszącymi: drzew, krzewów, traw ozdobnych, bylin, roślin sadowniczych i ziół,
-wykonanie trawnika wraz z robotami towarzyszącymi,
-pielęgnację wykonanych nasadzeń przez okres 3 lat od daty końcowego odbioru,
-uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach: nr 3 do SWZ – Decyzji - pozwoleniu na budowę; nr 4 do SWZ – Projekcie zagospodarowania działki (zagospodarowania terenu); nr 5 do SWZ –Projekcie techniczno-wykonawczym – branża budowlana; nr 6 do SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – branża drogowa; nr 7 do SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – projekt zieleni; nr 8 do SWZ – Projekcie techniczno-wykonawczym – detale; nr 9 do SWZ – Dokumentacji geotechnicznej; nr 10 do SWZ – Uzgodnieniach, warunkach, zezwoleniach; nr 11 do SWZ – Wizualizacjach stanu docelowego; nr 12 do SWZ – Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB); nr 13.1 do SWZ – Przedmiar - nawierzchnie, ogrodzenia, mała architektura; nr 13.2 do SWZ – Przedmiar - trawniki i nasadzenia.
3) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, projektem zagospodarowania działki (zagospodarowania terenu), projektem architektoniczno-budowlanym, projektami techniczno-wykonawczymi, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), ostateczną decyzją nr AB.6740.394.402.2021 z dnia 14.12.2021 r. zatwierdzająca projekt zagospodarowania działki oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę, opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia, uzgodnieniami, warunkami, zezwoleniami, a także obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
4) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5) W przypadku wystąpienia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (tj. w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach, zestawieniach, formularzach) nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych na takim samym poziomie lub lepszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wykonawca, który zastosuje podczas wykonywania zamówienia rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego w SWZ, będzie obowiązany uprzednio uzgodnić zmiany na piśmie z Zamawiającym i wykazać, że zastosowane przez niego w ramach realizacji umowy materiały, urządzenia, sprzęt lub wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ. Ewentualna równoważność musi być wykazywana głównie tam, gdzie Zamawiający ustalił opis przedmiotu umowy przy pomocy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty. Natomiast jeżeli Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podał minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały, Wykonawca obowiązany będzie zaoferować produkt o właściwościach takich samych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (potwierdzających zgodność cech technicznych, jakościowych i funkcjonalnych z cechami technicznymi, jakościowymi i funkcjonalnymi wskazanymi w SWZ).
6) Wykonawca może realizować przedmiot umowy o cechach odpowiadających cechom wskazanym w opisie przedmiotu umowy lub lepszych od nich, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym.
7) Zastosowanie rozwiązań równoważnych, o których mowa wyżej, bez uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiającego, zostanie uznane przez Zamawiającego, że przedmiot umowy nie został wykonany w sposób prawidłowy i odmówi jego odbioru.
8) Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu do końcowego protokołu odbioru robót).
9) Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
45214230-1 Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych.
Dodatkowe kody CPV:
Wymienione poniżej.
10) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonania przedmiotu zamówienia.
11) Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem i w następstwie podpisania umowy.
12) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji – 48 miesięcy. maksymalnie 84 miesiące, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 48 miesięcy, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
13) Wszystkie materiały, w tym odpady powstałe w wyniku realizacji robót budowlanych w ramach projektu muszą być zagospodarowane (ponownie użyte, przetworzone, unieszkodliwione lub magazynowane) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami ochrony środowiska (w sposób przyjazny środowisku). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na wytwarzanie odpadów. Koszty wytworzenia, transportu i utylizacji odpadów należy uwzględnić w cenie oferty.
14) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
15) Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
16) Miejsce realizacji zamówienia: działka nr 250/16, k.m. 2, położona w Namysłowie przy ul. Braterskiej; teren działania Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214230-1 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
34928200-0 - Ogrodzenia
34928472-7 - Oznakowanie
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
37535280-3 - Trybuny do placów zabaw
37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach
39113600-3 - Ławki
39151100-6 - Stojaki
43323000-3 - Sprzęt do nawadniania
44112100-9 - Wiaty
44114200-4 - Produkty betonowe
44212250-6 - Maszty
44611500-1 - Zbiorniki na wodę
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421141-4 - Instalowanie przegród
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45432112-2 - Kładzenie nawierzchni
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
51122000-3 - Usługi instalowania masztów flagowych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71355000-1 - Usługi pomiarowe
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 3787696,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2: ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZEWNĘTRZNEGO: NADZÓR INWESTORSKI.1) Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego, realizowanego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, obejmującego obowiązki związane z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą i rozliczeniem zadania inwestycyjnego – robót budowlanych opisanych w części 1 niniejszego postępowania.
2) Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Inspektor Nadzoru (Wykonawca) jest zobowiązany niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach i ich skutkach.
3) Nadzór inwestorski należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, projektem zagospodarowania działki (zagospodarowania terenu), projektem architektoniczno-budowlanym, projektami techniczno-wykonawczymi, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), ostateczną decyzją nr AB.6740.394.402.2021 z dnia 14.12.2021 r. zatwierdzająca projekt zagospodarowania działki oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę, opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia, uzgodnieniami, warunkami, zezwoleniami, a także obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
4) Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego.
Dodatkowe kody CPV:
Wymienione poniżej.
5) Obowiązki podmiotu świadczącego usługi nadzoru inwestorskiego:
a) Przejęcie od Zamawiającego obowiązków nadzoru.
b) Przygotowanie i sprawdzenie dokumentów związanych z przekazaniem placu budowy.
c) Kontrolę procesu budowy.
d) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją zamówienia, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
e) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów niezaakceptowanych na piśmie przez Zamawiającego (w przypadku stosowania rozwiązań równoważnych), wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania.
f) Sprawdzanie, odbiory (częściowe / końcowy) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, nadzór nad pracami ziemnymi, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazaniu ich do użytkowania.
g) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót.
h) Kontrolę zgodności przebiegu robót z obowiązującą dokumentacją zamówienia oraz terminowości ich wykonania.
i) Sporządzanie sprawozdania z wykonanych prac do akceptacji Zamawiającego.
j) Koordynację działań, w zakresie współpracy z projektantem oraz rozwiązywanie problemów w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót wg dokumentacji projektowej i konieczności zatwierdzenia rozwiązań dodatkowych lub zamiennych.
k) Kontrolę zgodności realizacji z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym i innymi przepisami w tym zakresie.
l) Kontrolowanie zgodności realizacji robót z zapisami umów o realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego.
m) Kontrolę jakości i ilości wykonanych robót i częściowe ich odbiory oraz kontrola jakości zastosowanych materiałów i ich zgodności z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu do obrotu.
n) Nadzorowanie i egzekwowanie wykonywania robót przez Wykonawcę robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapisami umów o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego, ustawą Prawo Budowlane i przepisami z nim związanymi, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, ustalonymi terminami realizacji, obowiązującymi normami, zasadami oraz przepisami prawa polskiego, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji.
o) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów.
p) Kontrolę, czy stosowane przez Wykonawców robót wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym oraz archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie.
q) Sprawdzanie prawidłowości protokołu odbioru robót oraz faktury pod względem merytorycznym, formalno-rachunkowym oraz zgodności z zawartą umową z Wykonawcą robót.
r) Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich odbiorach robót prowadzonych przez podmiot pełniący nadzór inwestorski.
s) Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji zgłoszonych przez Wykonawcę robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, uszczegółowień, rozwiązań projektowych i innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, oraz przebiegu procesu inwestycyjnego.
t) Informowanie Zamawiającego o problemach, jakie wystąpiły, jak również o problemach przewidywanych, sposobach ich uniknięcia lub niezbędnych działaniach korygujących.
u) Wstrzymywanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z obowiązującymi przepisami.
v) Ułatwienie polubownego rozstrzygania sporów.
w) Organizowanie i prowadzenie okresowych narad koordynacyjnych na budowie, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcami robót (włącznie z przygotowaniem i archiwizacją protokołów ze wszystkich formalnych narad) dotyczących bieżących i przyszłych robót (w razie konieczności), w których udział brać będzie Wykonawca robót, Projektant oraz Zamawiający, jak również zapewnienie wdrażania podjętych decyzji wpływających na postęp i terminowość wykonywanych robót. W przypadkach koniecznych Zamawiający ma prawo żądać zwołania narady w określonym przez siebie terminie.
x) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów.
y) Żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót.
z) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy.
aa) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz przygotowanie dokumentów do odbiorów częściowych i odbioru końcowego.
bb) Przyjęcie od Wykonawcy robót inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu i usytuowania obiektów kubaturowych oraz skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej i sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji.
cc) Przygotowanie i uczestniczenie w odbiorze końcowym, włącznie z przekazaniem zakończonego zadania Zamawiającemu i jego ostatecznym rozliczeniem.
dd) Wyegzekwowanie usunięcia przez projektanta i Wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbioru końcowego.
ee) Nadzór nad uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
6) Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
7) Miejsce realizacji zamówienia: działka nr 250/16, k.m. 2, położona w Namysłowie przy ul. Braterskiej; teren działania Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 101624,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4481592,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4481592,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4481592,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMPLEX Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7521453512; REGON: 364418157
7.3.3) Ulica: ul. Drzewieckiego 3
7.3.4) Miejscowość: Namysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4481592,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FI Paweł Grzęda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9111863341; REGON: 520355730
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 9
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego działek położonych w miejscowości Smarchowice Wielkie
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Namysłów w roku 2025
- Dostosowanie Domu Dziecka "Szansa" przy ul. Pułaskiego 3b w Namysłowie do wymagań p.poż.
- Budowa instalacji sieci okablowania strukturalnego, w ramach zadania p.n. "Modernizacja budynku użyteczności publicznej w Namysłowie" - Ośrodek Pomocy Społecznej w Namysłowie
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.