Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229638/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania w trzech zadaniach częściowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Ośrodek Geodezji
1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Łódź
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470830536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 21/23
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 422726806
1.5.8.) Numer faksu: 422726801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przteragi@log.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.log.lodz.pl/modgikwww/pl/Zamowieniapubliczne.aspx; https://miniportal.uzp.gov.pl; przetargi@log.lodz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania w trzech zadaniach częściowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fd51a17-2812-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009133/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie i modyfikacja systemu informatycznego do archiwizacji dokumentów OSKAN
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229638/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OAZP.2610/40/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 57850,41 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39950,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe Nr 1I. OSCAN – 12 miesięczny pakiet serwisowy - zakres podstawowy
OSCAN – 12 miesięczny pakiet serwisowy. Licencja nr 1/9511-092/2011 • Okres od 01.11.2021r. do 31.10.2022r.
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa asysty technicznej dla oprogramowania OPGK OSCAN w zakresie i na warunkach określonych w Umowie stanowiącej załączniki nr 4.1. do s.i.w.z.
2. Usługi asysty technicznej obejmują:
a) otrzymywanie aktualizacji Oprogramowania;
b) otrzymywanie nowych wersji Oprogramowania i udoskonaleń do wersji bieżących Oprogramowania (otrzymywanie nowych edycji Oprogramowania, wydań uzupełniających, poprawek programistycznych) wraz z licencjami bez dodatkowych opłat licencyjnych. Zamawiający uzyskuje prawo do nieodpłatnego zainstalowania, uruchamiania, przechowywania i korzystania z aktualizacji Oprogramowania, w ilościach zgodnych z licencjami nr 1/9511-092/2011;
c) przeniesienia Oprogramowania, w tym jego aktualizacji, na inną platformę systemową wspieraną przez Producenta Oprogramowania oraz wsparcia technicznego Zamawiającego w tym zakresie;
c.1)Gwarantowanego czasu usunięcia błędu o charakterze USTERKA 7 dni roboczych
c.2)Gwarantowanego czasu usunięcia błędu o charakterze AWARIA 3 dni robocze
c.3)Dostępu do telefonicznych konsultacji
c.4)Pakiet godzin konsultacji w ramach SUPPORTU 40 godzin
c.5)Pakiet godzin programistycznych w ramach SUPPORTU 40 godzin
d) asysty elektronicznej i telefonicznej w zakresie problemów, oraz zgłaszania Błędów do Wykonawcy
3. Usługę asysty technicznej Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć w dni robocze, w godzinach 8.00-17.00 w odniesieniu do licencji nr 1/9511-092/2011.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych
4.5.5.) Wartość części: 41820,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 2IT Manager – 12 miesięczny pakiet serwisowy. SUPPORT STANDARD dla klucz: CD39216E3AE59095E1E339EA13408DB7 .
1. Terminy realizacji przedmiotu umowy ustala się dla zadania częściowego nr 2 dla IT Manager •SUPPORT STANDARD dla klucz: CD39216E3AE59095E1E339EA13408DB7; od dnia 1.12.2021r. do dnia 30.11.2022r. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć suport dla 50 stanowisk.
2. W ramach Usługi asysty technicznej świadczonej przez Wykonawcę, Zamawiający będzie miał prawo do:
1) otrzymywania aktualizacji Oprogramowania IT Manager;
2) otrzymywania nowych wersji Oprogramowania i udoskonaleń do wersji bieżących Oprogramowania (otrzymywanie nowych edycji Oprogramowania IT Manager, wydań uzupełniających, poprawek programistycznych) wraz z licencjami bez dodatkowych opłat licencyjnych. Zamawiający uzyskuje prawo do nieodpłatnego zainstalowania, uruchamiania, przechowywania i korzystania z aktualizacji Oprogramowania IT Manager, w ilościach zgodnych z określonymi w § 2 ust. 2 Umowy;
3) przeniesienia Oprogramowania IT Manager, w tym jego aktualizacji, na inną platformę systemową wspieraną przez Producenta oraz wsparcia technicznego Zamawiającego w tym zakresie;
4) Gwarantowanego czasu usunięcia błędu o charakterze USTERKA 14 dni roboczych
5) Gwarantowanego czasu usunięcia błędu o charakterze AWARIA 7 dni roboczych
6) Dostęp do telefonicznych konsultacji tak
7) Pakiet godzin konsultacji w ramach SUPPORTU 0 godzin
8) Pakiet godzin programistycznych w ramach SUPPORTU 0 godzin
9) asysty elektronicznej i telefonicznej w zakresie problemów, oraz zgłaszania Błędów do Wykonawcy pod numer telefonu: ………….. , numer faksu: ……….. e-mail: .................., przyjmowanych pisemnie w Dni Robocze za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego nośniki lub udostępnić oprogramowanie w wersji elektronicznej na stronach internetowych, na których zapisane będą aktualizacje Oprogramowania IT Manager, nowe wersje Oprogramowania IT Manager i udoskonalenia do wersji bieżących Oprogramowania IT Manager, zwane dalej aktualizacją Oprogramowania IT Manager, bądź umożliwić ich pobranie ze strony internetowej Producenta Oprogramowania IT Manager, w terminie do 30 dni od chwili pojawienia się aktualizacji, nowej wersji lub udoskonalenia Oprogramowania.
4. Wykonawca zapewnia, że nowe wersje Oprogramowania IT Manager, aktualizacje wersji Oprogramowania IT Manager oraz udoskonalenia do wersji bieżących Oprogramowania IT Manager, o których mowa w § 2 ust. 2 umowy zostaną przekazane Zamawiającemu na nośnikach wolnych od wad.
5. Wykonawca gwarantuje, że Asysta Techniczna będzie świadczona w sposób profesjonalny zgodnie ze standardami obowiązującymi w branży informatycznej. Wykonawca na wykonaną Asystę Techniczną udziela gwarancji na okres 90 dni licząc od dnia wykonania usług wchodzących w zakres Asysty Technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych
4.5.5.) Wartość części: 6037,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 3PL/SQL Developer Annual Service Contract Annual Service Contract dla PL/SQL Developer. Okres od 02.11.2021 do 01.11.2022.
Wykonawca musi dostarczyć oprogramowanie i kody aktywacyjne Zamawiającemu dla Annual Service Contract dla PL/SQL Developer 5 users wraz z niezbędnymi do korzystania licencjami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych
4.5.5.) Wartość części: 813,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41820,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPEGIEKA Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 578-000-44-98
7.3.3) Ulica: Al. Tysiąclecia 11
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2022-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6457,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6457,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6457,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infonet Projekt Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 553-20-87-889
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6457,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-01 do 2022-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 861,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 861,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 861,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAST IT Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7271015750
7.3.3) Ulica: ul. Brukowej12
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-341
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 861,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-02 do 2022-11-01SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zakupu dodatkowych Usług rozwojowych Oprogramowania stosownie do art. 441 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany powyżej lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem Umowy.
2. Prawo opcji polegać będzie na możliwości zlecenia Wykonawcy realizacji dodatkowych usług w ramach rodzajów usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Potrzeba taka może wynikać z konieczności realizacji zmian w Oprogramowaniu w celu zapewnienia możliwości pełniejszego wykorzystania go do współpracy z używanym przez Zamawiającego systemem wspierającym ewidencję gruntów. W związku ze zmianami prawnymi Zamawiający ma obowiązek prowadzenia zasobu operatów elektronicznych. Zmodyfikowany w tym zakresie system wspierający prowadzenie ewidencji gruntów dla zapewnienia pełnej funkcjonalności powinien mieć możliwość przechowywania w zasobach Oprogramowania także i tej kategorii dokumentów. Opcją jest: Usługa rozwoju użytkowanego przez ŁOG Oprogramowania – przez co należy rozumieć prawo do zamówienia (w ramach opcji) modyfikacji Oprogramowania o nowe funkcjonalności lub zmianę już działających funkcjonalności oraz usług integrujących Oprogramowanie z innymi produktami, a także usług związanych z wdrożeniem, instalacją i konfiguracją dostarczonych modyfikacji Oprogramowania w ilości nie przekraczającej 120 roboczogodzin.
3. Usługi rozwojowe Oprogramowania objęte prawem opcji zostaną zakupione w zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego zgodnie z następującymi zasadami:
1) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
2) wykaz usług objętych prawem opcji, wynikać będzie z ustalonej przez Strony pracochłonności zadania i stałej stawki za jedną roboczogodzinę i obliczane będzie wg wzoru:
Wynagrodzenie [zł] = uzgodniona pracochłonność [rbg.] x stawka za rbg. [246,00zł/rbg.].
UWAGA: Łączna ilość prac zleconych w ramach usług rozwojowych do wykonania w ramach Prawa Opcji nie może przekroczyć 120 roboczogodzin, co oznacza, że maksymalna wartość opcji wyniesie 29520,00 zł.
4. Prace wykonywane w ramach Prawa Opcji mogą być zlecane i wykonywane w czasie trwania Umowy, tzn. w okresie od dnia 1 listopada 2021 r. do dnia 31 października 2022 r. i rozliczane będą każdorazowo na podstawie ustalonego przez Strony zakresu prac i ich pracochłonności wg wzoru określonego w ust. 2 powyżej.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- nabycie subskrypcji na kompleksową usługę w celu utrzymania ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej
- Zakup usługi wsparcia pogwarancyjnego dla urządzenia do tworzenia kopii zapasowych danych, wykorzystywanego na potrzeby Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
- Rozbudowa systemu IBM QRadar poprzez dostawę licencji wraz z usługami wsparcia producenta dla Urzędu Regulacji Energetyki.
- Usługa wsparcia posprzedażowego dla infrastruktury sprzętowej klastra wysokiej dostępności w Starostwie Powiatowym w Cieszynie.
- Zakup wsparcia producenta na rozwiązania IT dla Urzędu Regulacji Energetyki.
więcej: Rozszerzanie umów serwisowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.