Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00240304/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
- 2024/BZP 00245674/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00248839/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00267733/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00293865/01 - Wynik z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DZIERŻAWA URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z INTEGRACJĄ Z FUNKCJONUJĄCYM W INSTYTUCIE KOLEJNICTWA SYSTEMEM MONITOROWANIA I ZARZĄDZANIA WYDRUKAMI FOCUSPRINT ORAZ USŁUGĄ SERWISU NA URZĄDZENIA I SYSTEM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT KOLEJNICTWA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016382785
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: J. CHŁOPICKIEGO 50
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 04-275
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@ikolej.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikolej.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
INSTYTUT BADAWCZY
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260901
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00240304
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
DZIERŻAWA URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z INTEGRACJĄ Z FUNKCJONUJĄCYM W INSTYTUCIE KOLEJNICTWA SYSTEMEM MONITOROWANIA I ZARZĄDZANIA WYDRUKAMI FOCUSPRINT ORAZ USŁUGĄ SERWISU NA URZĄDZENIA I SYSTEM
Po zmianie:
DZIERŻAWA URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z INTEGRACJĄ Z FUNKCJONUJĄCYM W INSTYTUCIE KOLEJNICTWA SYSTEMEM MONITOROWANIA I ZARZĄDZANIA WYDRUKAMI FOCUSPRINT* ORAZ USŁUGĄ SERWISU NA URZĄDZENIA I SYSTEM.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert Przed zmianą:
Wyłącznie kryterium ceny
Po zmianie:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. dostawę urządzeń wielofunkcyjnych;
2. usługę dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych;
3. integrację urządzeń wielofunkcyjnych z posiadanym przez Zamawiającego System monitorowania i zarządzania wydrukami FocusPrint;
4. zapewnienie kompleksowego serwisu (urządzenia + System), w tym dostawę materiałów eksploatacyjnych;
5. przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia, określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
Po zmianie:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. dostawę urządzeń wielofunkcyjnych;
2. usługę dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych;
3. integrację urządzeń wielofunkcyjnych z Systemem;
4. zapewnienie kompleksowego serwisu (urządzenia + System), w tym dostawę materiałów eksploatacyjnych;
5. przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia, określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
85,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Integracja z posiadanym przez Zamawiającego Systemem monitorowania i zarządzania wydrukami FocuPrint.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
inne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
15,0
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Wykonawca, któremu zostanie udzielenie zamówienie, występując do Zamawiającego z wnioskiem o waloryzację wynagrodzenia w związku z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu dokumentu zawierającego szczegółowe informacje w zakresie sposobu kalkulacji kosztów przyjętych przez Wykonawcę na potrzeby sporządzenia oferty oraz wysokości tych kosztów, opatrzonego datą pewną nie później niż na dzień zawarcia Umowy (zgodnie z zasadami waloryzacji wynagrodzenia określonymi w §8 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ).
Po zmianie:
Wykonawca, któremu zostanie udzielenie zamówienie, występując do Zamawiającego z wnioskiem o waloryzację wynagrodzenia w związku z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu dokumentu zawierającego szczegółowe informacje w zakresie sposobu kalkulacji kosztów przyjętych przez Wykonawcę na potrzeby sporządzenia oferty oraz wysokości tych kosztów, opatrzonego datą pewną nie później niż na dzień zawarcia Umowy (zgodnie z zasadami waloryzacji wynagrodzenia określonymi w §8 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ).
*Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne dla systemu monitorowania i zarządzania wydrukami FocusPrint o funkcjonalności nie mniejszej od obecnie posiadanego. System monitorowania i zarządzania wydrukami FocusPrint albo równoważny zwany będzie dalej Systemem – szczegółowy opis równoważności został określony w OPZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w związku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- Przedłużenia wsparcia producenta dla oprogramowania NetIQ IDM.
- "Zakup infrastruktury fotograficznej dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa urządzeń i usług w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" - część I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.