eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudy"Roboty konserwacyjne - rewitalizacja nawierzchni dróg leśnych "Dziergowskiej", "Na orły" i "Żółtej" w 2021 roku"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty konserwacyjne – rewitalizacja nawierzchni dróg leśnych „Dziergowskiej”, „Na orły” i „Żółtej” w 2021 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudy Raciborskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rogera 1

1.5.2.) Miejscowość: Rudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-430

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324103029

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rudy@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudy-raciborskie.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rudy-raciborskie.katowice.lasy.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty konserwacyjne – rewitalizacja nawierzchni dróg leśnych „Dziergowskiej”, „Na orły” i „Żółtej” w 2021 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4acbc7f4-f9c3-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00052595/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 REWITALIZACJA NAWIERZCHNI DRÓG LEŚNYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144151/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 426957,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty konserwacyjne – rewitalizacja nawierzchni drogi leśnej „Dziergowskiej” w leśnictwie Kotlarnia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Roboty w zakresie rewitalizacji dróg leśnych obejmują:
a) Mechaniczne ścięcie darni z poboczy i środka drogi za pomocą frezarki mechanicznej z przerzutem za rów
b) Zasypanie wybojów kruszywem łamanym szarogłazowym 31,5-63 mm wraz
z zagęszczeniem
c) Dosypanie kruszywa szarogłazowego o granulacji 31,5-63 mm
d) Przemieszanie dosypanego kruszywa z wierzchnią warstwą drogi recyklerem
samojezdnym na głębokość 15-20 cm w technologii rewitalizacji
e) Odtworzenie korpusu drogi i nadanie pierwotnych spadków poprzecznych przy pomocy równiarki
f) Zagęszczenie nawierzchni walcami
g) Odtworzenie poboczy gruntowych wraz z profilowaniem spadków poprzecznych i zagęszczeniem

Termin wykonania zamówienia (dla każdego z zadań częściowych) wynosi 3 miesiące od dnia podpisania umowy.

Szczegółowy opis ww. robót dla każdego z zadań częściowych zawarty jest w:
1. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR)
(załącznik nr 9 do SWZ)
2. Projekcie budowlanym (załącznik nr 10 do SWZ)
3. Przedmiarach robót (załącznik nr 11 do SWZ)

Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać Zamawiającemu dokumenty
WZ na dostarczone i wbudowane kruszywo.

Wykonawca zobowiązany będzie używać do realizacji zamówienia dostarczone przez siebie materiały (min. kruszywo) wyłącznie o parametrach technicznych
i jakościowych zgodnych z projektem i dopuszczone do stosowania zgodnie
z przepisami Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zmianami) wraz z przepisami wykonawczymi. Wykonawca ma obowiązek posiadania dokumentów potwierdzających pozwolenie na zastosowanie używanych materiałów i urządzeń w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości itp.). Przedstawiciele Zamawiającego mają prawo do wglądu w materiały budowlane, które zostaną użyte do zabudowy na każdym etapie prowadzonych robót, a także prawo do żądania w dowolnym momencie przedstawienia stosownych dokumentów przez Wykonawcę.

Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 3 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane. W przypadku braku wskazania okresu udzielonej gwarancji w formularzu oferty Zamawiający uzna, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 3 lat. W przypadku wskazania okresu gwarancji poniżej 3 lat Zamawiający odrzuci ofertę jako nie zgodną z SWZ.


Wykonawca może powierzyć realizację części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (jeśli już są znane). Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić Podwykonawcę i dalszych Podwykonawców wyłącznie na warunkach określonych w umowie.

Zgodnie art. 95 ust 1. PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy w wymiarze adekwatnym do powierzonych zadań wszystkich pracowników fizycznych realizujących czynności
z zakresu robót budowlanych oraz ochrony, operatorów sprzętu i kierowców (prowadzących maszyny i pojazdy wykorzystywane przy realizacji zamówienia), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320
z późn. zm.). (dalej „Obowiązek Zatrudnienia”)

Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której Wyonawca lub Podwykonawca osobiście wykonuje wskazane powyżej czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej).

Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu:

a) oświadczenie o zatrudnieniu osób skierowanych do realizacji czynności
z zakresu robót budowlanych oraz ochrony, operatorów sprzętu i kierowców (prowadzących maszyny i pojazdy wykorzystywane przy realizacji zamówienia) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) (jeśli pracowników fizycznych, obsługujących maszyny, prowadzących pojazdy zatrudnia Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca to Wykonawca przedkłada Zamawiającemu oświadczenie podpisane przez tego Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu Kodeksu Pracy wraz ze wskazaniem imion i nazwisk, liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy (dalszego Podwykonawcy).

b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób,
do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zmianami)
tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania (do wglądu);

c) dokument potwierdzający zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń lub opłacenie przez pracodawcę ubezpieczeń pracownika, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zmianami). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji (do wglądu).

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca realizować będzie zamówienie, na inne osoby
z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania tych osób na podstawie umowy
o pracę. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego
na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia oraz dokumentów dotyczących nowych osób.

W trakcie realizacji zamówienia Przedstawiciele Zamawiającego uprawnieni
są do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców Obowiązku zatrudnienia. Przedstawiciele Zamawiającego uprawnieni są w szczególności do:

a) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót;
b) sprawdzania tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego
w realizacji Przedmiotu Umowy
c) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania Obowiązku Zatrudnienia i dokonywania ich oceny;
d) żądania złożenia wyjaśnień w przypadku wątpliwość w ww. zakresie

W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym w wezwaniu, jednak nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie oraz dokumenty wymienione potwierdzające spełnianie Obowiązku Zatrudnienia.

Niezłożenie w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczenia i dokumentów potwierdzających spełnianie Obowiązku Zatrudnienia, będzie równoznaczne z jego naruszeniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców.

W przypadku naruszenia Obowiązku Zatrudnienia Zamawiający będzie uprawniony do naliczenia kary umownej w wysokości 1 000 zł za każdy ujawniony przypadek, zgodnie z zapisami Istotnych postanowień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 174870,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty konserwacyjne – rewitalizacja nawierzchni drogi leśnej
„Na Orły” i „Żółtej” w leśnictwie Bargłówka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Roboty w zakresie rewitalizacji dróg leśnych obejmują:

a) Mechaniczne ścięcie darni z poboczy i środka drogi za pomocą frezarki mechanicznej z przerzutem za rów
b) Zasypanie wybojów kruszywem łamanym szarogłazowym 31,5-63 mm wraz
z zagęszczeniem
c) Dosypanie kruszywa szarogłazowego o granulacji 31,5-63 mm
d) Przemieszanie dosypanego kruszywa z wierzchnią warstwą drogi recyklerem
samojezdnym na głębokość 15-20 cm w technologii rewitalizacji
e) Odtworzenie korpusu drogi i nadanie pierwotnych spadków poprzecznych przy pomocy równiarki
f) Zagęszczenie nawierzchni walcami
g) Odtworzenie poboczy gruntowych wraz z profilowaniem spadków poprzecznych
i zagęszczeniem

Szczegółowy opis ww. robót dla każdego z zadań częściowych zawarty jest w:
1. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR)
(załącznik nr 9 do SWZ)
2. Projekcie budowlanym (załącznik nr 10 do SWZ)
3. Przedmiarach robót (załącznik nr 11 do SWZ)

Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać Zamawiającemu dokumenty
WZ na dostarczone i wbudowane kruszywo.

Wykonawca zobowiązany będzie używać do realizacji zamówienia dostarczone przez siebie materiały (min. kruszywo) wyłącznie o parametrach technicznych
i jakościowych zgodnych z projektem i dopuszczone do stosowania zgodnie
z przepisami Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zmianami) wraz z przepisami wykonawczymi. Wykonawca ma obowiązek posiadania dokumentów potwierdzających pozwolenie na zastosowanie używanych materiałów i urządzeń w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości itp.). Przedstawiciele Zamawiającego mają prawo do wglądu w materiały budowlane, które zostaną użyte do zabudowy na każdym etapie prowadzonych robót, a także prawo do żądania w dowolnym momencie przedstawienia stosownych dokumentów przez Wykonawcę.

Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 3 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane. W przypadku braku wskazania okresu udzielonej gwarancji w formularzu oferty Zamawiający uzna, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 3 lat. W przypadku wskazania okresu gwarancji poniżej 3 lat Zamawiający odrzuci ofertę jako nie zgodną z SWZ.

Wykonawca może powierzyć realizację części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (jeśli już są znane). Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić Podwykonawcę i dalszych Podwykonawców wyłącznie na warunkach określonych w umowie.

Zgodnie art. 95 ust 1. PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy w wymiarze adekwatnym do powierzonych zadań wszystkich pracowników fizycznych realizujących czynności
z zakresu robót budowlanych oraz ochrony, operatorów sprzętu i kierowców (prowadzących maszyny i pojazdy wykorzystywane przy realizacji zamówienia), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320
z późn. zm.). (dalej „Obowiązek Zatrudnienia”)

Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której Wyonawca lub Podwykonawca osobiście wykonuje wskazane powyżej czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej).

Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu:

a) oświadczenie o zatrudnieniu osób skierowanych do realizacji czynności
z zakresu robót budowlanych oraz ochrony, operatorów sprzętu i kierowców (prowadzących maszyny i pojazdy wykorzystywane przy realizacji zamówienia) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) (jeśli pracowników fizycznych, obsługujących maszyny, prowadzących pojazdy zatrudnia Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca to Wykonawca przedkłada Zamawiającemu oświadczenie podpisane przez tego Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu Kodeksu Pracy wraz ze wskazaniem imion i nazwisk, liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy (dalszego Podwykonawcy).
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób,
do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zmianami)
tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania (do wglądu);
c) dokument potwierdzający zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń lub opłacenie przez pracodawcę ubezpieczeń pracownika, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zmianami). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji (do wglądu).

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca realizować będzie zamówienie, na inne osoby
z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania tych osób na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego
na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia oraz dokumentów dotyczących nowych osób

W trakcie realizacji zamówienia Przedstawiciele Zamawiającego uprawnieni
są do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców Obowiązku zatrudnienia. Przedstawiciele Zamawiającego uprawnieni są w szczególności do:

a) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót;
b) sprawdzania tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego
w realizacji Przedmiotu Umowy
c) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania Obowiązku Zatrudnienia i dokonywania ich oceny;
d) żądania złożenia wyjaśnień w przypadku wątpliwość w ww. zakresie

W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym w wezwaniu, jednak nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie oraz dokumenty potwierdzające spełnianie Obowiązku Zatrudnienia.

Niezłożenie w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczenia i dokumentów potwierdzających spełnianie Obowiązku Zatrudnienia, będzie równoznaczne z jego naruszeniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców.

W przypadku naruszenia Obowiązku Zatrudnienia Zamawiający będzie uprawniony do naliczenia kary umownej w wysokości 1 000 zł za każdy ujawniony przypadek, zgodnie z zapisami Istotnych postanowień umowy.

Termin wykonania zamówienia (dla każdego z zadań częściowych) wynosi 3 miesiące od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 252086,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153136,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153136,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA POLSKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272885401

7.3.3) Ulica: IRYSOWA 1

7.3.4) Miejscowość: KOBIERZYCE

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188357,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185570,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185570,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185570,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. DOMAX ARKADIUSZ MIKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150320725

7.3.3) Ulica: GRABIŃSKA 8

7.3.4) Miejscowość: BORONÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228251,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.