Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00234407/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Remont dźwigów osobowych obejmujący dostawę wraz z wymianą pasów nośnych, amortyzatorów oraz rolek przewojowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jerzego Waszyngtona 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.matuszczyk@ujd.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dźwigów osobowych obejmujący dostawę wraz z wymianą pasów nośnych, amortyzatorów oraz rolek przewojowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edff239a-dbd2-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067369/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.99 Remont dźwigów osobowych obejmujący dostawę wraz z wymianą pasów nośnych, amortyzatorów oraz rolek przewojowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont 2 dźwigów osobowych obejmujący dostawę wraz z wymianą pasów nośnych, amortyzatorów i rolek przewojowych, zlokalizowanych w budynku Domu Studenta „Skrzat", ul. Dąbrowskiego 76/78 w Częstochowie.3.5.1. W ramach zadania nr 1 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Przejęcie urządzenia dźwigowego na czas remontu od Zamawiającego przy udziale firmy konserwującej potwierdzone wpisem do zeszytu konserwacji;
b) Opracowanie dokumentacji technicznej i/lub dokonanie zmian w dokumentacji technicznej dźwigu z uzgodnieniem w UDT w przypadku jeżeli zakres prac i przepisy narzucają taką konieczność;
c) Zabezpieczenie miejsc wykonywania prac i doprowadzenie ich po realizacji prac do stanu pierwotnego;
d) Zakup, dostawa i wymiana pasów nośnych wraz z amortyzatorami i rolkami przewojowymi pod kabiną dla wskazanych urządzeń;
e) Sprawdzanie i regulacja napięcia pasów nośnych oraz parametrów jezdnych, w szczególności precyzji zatrzymywania się urządzenia na przystankach;
f) Wykonanie wszelkich prac zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową DTR urządzenia;
g) Utylizacja zdemontowanych elementów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi gospodarki odpadami;
h) Przygotowanie urządzenia i uczestnictwo uprawnionych pracowników w badaniu doraźnym wykonywanym przez Urząd Dozoru Technicznego po wykonaniu prac;
i) Przekazanie Zamawiającemu przy udziale firmy konserwującej urządzeń dźwigowych do eksploatacji wraz z protokołem bez uwag z badania doraźnego wykonanego przez UDT oraz przynależną dokumentacją użytych materiałów i urządzeń.
3.6. Szczegółowy opis techniczny dźwigów oraz opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna.
3.7. Wszystkie dostarczone części, podzespoły i elementy muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
3.8. Zamawiający przewiduje możliwości odbycia wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert.
3.9. Podczas wizji lokalnej przedstawiciel Zamawiającego nie będzie udzielać odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
3.10. Zamawiający wyjaśnia, że wszystkie wątpliwości, niejasności SWZ, Wykonawcy winni wyjaśniać z Zamawiającym w trybie zapytań do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zgodnie z art. 284 ust. 1 i 2 ustawy pzp. Wizja lokalna dopuszczona przez Zamawiającego ma charakter fakultatywny i nie zastępuje, ani nie uzupełnia opisu przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ.
3.11. W celu odbycia wizji lokalnej, Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z przedstawicielem Zamawiającego, Panią Beatą Bańcerek (z min. 1 - dniowym wyprzedzeniem), na adres email: b.bancerek@ujd.edu.pl, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08.00-14.00
3.12. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące od dnia dokonania odbioru końcowego zrealizowanego zamówienia.
3.14. Miejsce realizacji zamówienia: Budynek Domu Studenta „Skrzat", ul. Dąbrowskiego 76/78, Częstochowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42419100-7 - Części dźwigów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
4.5.5.) Wartość części: 136000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dźwigu osobowego obejmujący dostawę wraz z wymianą amortyzatorów i rolek przewojowych, zlokalizowanego w budynku Domu Studenta „Skrzat", ul. Dąbrowskiego 76/78 w CzęstochowieW ramach zadania nr 2 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Przejęcie urządzenia dźwigowego na czas remontu od Zamawiającego przy udziale firmy konserwującej potwierdzone wpisem do zeszytu konserwacji;
b) Zabezpieczenie miejsc wykonywania prac i doprowadzenie ich po realizacji prac do stanu pierwotnego;
c) Dostawa i wymiana amortyzatorów pod kabiną (4 szt.) oraz rolek przewojowych pod kabiną (2 komplety) w dźwigu osobowym o numerze fabr. 20014161-1;
d) Wykonanie wszelkich prac zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową DTR urządzenia;
e) Utylizacja zdemontowanych elementów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi gospodarki odpadami;
f) Przekazanie Zamawiającemu przy udziale firmy konserwującej urządzeń dźwigowych do eksploatacji wraz z protokołem bez uwag oraz przynależną dokumentacją użytych materiałów i urządzeń.
3.6. Szczegółowy opis techniczny dźwigów oraz opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna.
3.7. Wszystkie dostarczone części, podzespoły i elementy muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
3.8. Zamawiający przewiduje możliwości odbycia wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert.
3.9. Podczas wizji lokalnej przedstawiciel Zamawiającego nie będzie udzielać odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
3.10. Zamawiający wyjaśnia, że wszystkie wątpliwości, niejasności SWZ, Wykonawcy winni wyjaśniać z Zamawiającym w trybie zapytań do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zgodnie z art. 284 ust. 1 i 2 ustawy pzp. Wizja lokalna dopuszczona przez Zamawiającego ma charakter fakultatywny i nie zastępuje, ani nie uzupełnia opisu przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ.
3.11. W celu odbycia wizji lokalnej, Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z przedstawicielem Zamawiającego, Panią Beatą Bańcerek (z min. 1 - dniowym wyprzedzeniem), na adres email: b.bancerek@ujd.edu.pl, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08.00-14.00
3.12. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące od dnia dokonania odbioru końcowego zrealizowanego zamówienia.
3.14. Miejsce realizacji zamówienia: Budynek Domu Studenta „Skrzat", ul. Dąbrowskiego 76/78, Częstochowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42419100-7 - Części dźwigów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149040 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170532 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149040 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Rafalik Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252720357
7.3.3) Ulica: Pawia 51/72
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-030
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFTPROJEKT RAFALIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LIFTPROJEKT RAFALIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17766 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74952 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17766 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E.S.E. Serwis EWA SZWEDA-NOWAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6431720469
7.3.3) Ulica: Grabowa 21
7.3.4) Miejscowość: Ornontowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-178
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
E.S.E. SERWIS EWA SZWEDA-NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
E.S.E. SERWIS EWA SZWEDA-NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17766 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Usługa kompleksowej organizacji dwóch wyjazdów studyjnych zagranicznych
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Budowa oświetlenia przejść dla pieszych
- DOSTAWA SPRZĘTU KUCHENNEGO ORAZ POJEMNIKÓW CATERINGOWYCH DO WYDAWANIA ŻYWNOŚCI
- II ETAP - Remont drogi powiatowej 1092 S w m. Rudniki w km 0+000 - 3+292, gmina Koniecpol.
- Kompleksowe ubezpieczenie Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Wykonanie nowego zewnętrznego podnośnika transportowego (...)w budynku przy ulicy Mokotowskiej 13 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Usługa konserwacji dźwigów osobowych wraz z usuwaniem awarii i naprawami w budynkach Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie
więcej: Części dźwigów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.