Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00100048/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dowozu dzieci oraz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Jedlnia-Letnisko na zajęcia szkolne oraz do specjalistycznych placówek oświatowych od 1.09.2021 r. do 30.06.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jedlnia-Letnisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 43
1.5.2.) Miejscowość: Jedlnia-Letnisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-630
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 384 84 70 wew. 204
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jedlnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jedlnia.biuletyn.net/?bip=1&cid=12161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi dowozu dzieci oraz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Jedlnia-Letnisko na zajęcia szkolne oraz do specjalistycznych placówek oświatowych od 1.09.2021 r. do 30.06.2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d886dcff-d99a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003975/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi dowozu dzieci oraz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Jedlnia-Letnisko na zajęcia szkolne oraz do specjalistycznych placówek oświatowych od 1.09.2021 r. do 30.06.2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100048/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZPŚZ.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - wariant 11. Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Jedlnia-Letnisko wg rozkładu opracowanego przez Zamawiającego/ rozkład zostanie opracowany z dyrektorami szkół :
• PSP w Jedlni-Letnisko-30
• PSP w Natolinie-45
• PSP w Myśliszewicach -58
2. Przewidziana liczba uczniów przewożonych w r. szk. 2021/22 wynosi ok. 133 ucz.
(podana liczba uczniów może ulec zmianie)
3. Przewidziany łączny dzienny przebieg trzech autobusów o liczbie co najmniej 30 miejsc siedzących każdy, wynosi około 300 km. ( podana liczba może ulec zmianie).
4. Przewozy odbywają się tyko w dni nauki odbywającej się w budynku szkoły i są realizowane na podstawie imiennych biletów miesięcznych realnie wykorzystanych.
5. Przewozy uczniów realizowane są na następujących trasach:
• Lasowice, Myśliszewice, Groszowice, Antoniówka, Wrzosów, Poduchowny, PSP Myśliszewice,
• Rajec Szlachecki, Natolin, Sadków, PSP Natolin,
• Piotrowice, Gzowice, Aleksandrów, Kolonka, Siczki, Antoniówka, Wrzosów, PSP Jedlnia-Letnisko,
-Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlni-Letnisko
-Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Natolinie,
-Dowóz i odwóz do Publicznej Szkoły Podstawowej w Myśliszewicach,
6. Przewiduje się co najmniej dwa dowozy dziennie do każdej ze szkół oraz co najmniej po dwa odwozy dziennie z każdej ze szkół.
7. Obowiązkiem przewoźnika jest opieka nad przewożonymi dziećmi, z zagwarantowaniem im bezpieczeństwa podczas wsiadania, przewozu i wysiadania, w tym ubezpieczenie dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków. W ramach opieki wykonujący dowóz zobowiązuje się do zatrudnienia opiekunów (po jednej osobie na każdy przejazd wykonujący dowóz i odwóz uczniów – funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca autobusu). Wykonawca zapewni doprowadzenie dzieci przez opiekuna z samochodu na teren budynku szkoły i ze szkoły do samochodu.
8. Przewoźnik zobowiązany jest zapewnić do wykonania usługi ilość taboru niezbędną do realizacji zamówienia/ minimum 3 autobusy/. Pojazdy powinny być z rocznika wyższego niż 2008 roku.
9.W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego
10.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu,
w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć spowodowana działalnością Wykonawcy.
11.Zamawiający ma prawo do kontroli osób oraz pojazdu realizujących zamówieniem, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Ruchu Drogowego).
CZĘŚĆ I - wariant 2
1.Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Jedlnia-Letnisko wg rozkładu opracowanego przez Zamawiającego/ rozkład zostanie opracowany z dyrektorami szkół :
• PSP w Jedlni-Letnisko-18
• PSP w Natolinie-45
• PSP w Myśliszewicach -8
2.Przewidziana liczba uczniów przewożonych w r. szk. 2021/22 wynosi ok. 73 ucz.
(podana liczba uczniów może ulec zmianie)
3.Przewidziany łączny dzienny przebieg trzech autobusów o liczbie co najmniej 30 miejsc siedzących każdy, wynosi około 240 km. ( podana liczba może ulec zmianie).
4.Przewozy odbywają się tyko w dni nauki odbywającej się w budynku szkoły i są realizowane na podstawie imiennych biletów miesięcznych realnie wykorzystanych.
5.Przewozy uczniów realizowane są na następujących trasach:
• Lasowice, Wrzosów, Myśliszewice, Groszowice, PSP Myśliszewice,
• Rajec Szlachecki, Natolin, Sadków, PSP Natolin,
• Piotrowice, Gzowice, Kolonka, Antoniówka, Wrzosów, PSP Jedlnia-Letnisko,
-Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlni-Letnisko
-Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Natolinie,
-Dowóz i odwóz do Publicznej Szkoły Podstawowej w Myśliszewicach,
6. Przewiduje się co najmniej dwa dowozy dziennie do każdej ze szkół oraz co najmniej po dwa odwozy dziennie z każdej ze szkół.
7. Obowiązkiem przewoźnika jest opieka nad przewożonymi dziećmi, z zagwarantowaniem im bezpieczeństwa podczas wsiadania, przewozu i wysiadania, w tym ubezpieczenie dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków. W ramach opieki wykonujący dowóz zobowiązuje się do zatrudnienia opiekunów (po jednej osobie na każdy przejazd wykonujący dowóz i odwóz uczniów – funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca autobusu). Wykonawca zapewni doprowadzenie dzieci przez opiekuna z samochodu na teren budynku szkoły i ze szkoły do samochodu.
8. Przewoźnik zobowiązany jest zapewnić do wykonania usługi ilość taboru niezbędną do realizacji zamówienia/ minimum 3 autobusy/. Pojazdy powinny być z rocznika wyższego niż 2008 roku.
9.W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego
10.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu,
w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć spowodowana działalnością Wykonawcy.
11.Zamawiający ma prawo do kontroli osób oraz pojazdu realizujących zamówieniem, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Ruchu Drogowego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przewozy będą dokonywane w okresie trwania roku szkolnego w dniach zajęć szkolnych realizowanych w budynku placówki według rozkładu uzgodnionego z Zamawiającym z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich oraz dni dodatkowo wolnych od nauki w szkole. Przewidziana liczba uczniów przewożonych w roku szkolnym wynosi ok. 13 uczniów (podana liczba uczniów może ulec zmianie).2.Usługa obejmuje dowożenie i odwożenie dzieci niepełnosprawnych pięć dni w tygodniu
z miejsca zamieszkania tj.
1)Antoniówka do Zespołu Szkół Integracyjnych im. Jana Pawła II w Radomiu,
ul. Wierzbicka 81/83 Radom
2)Rajec Szlachecki do Zespołu Szkół Specjalnych , ul. Lipska 2, w Radomiu
3)Rajec Poduchowny do Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących im. M. Grzegorzewskiej w Radomiu,
4)Groszowice do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka,
ul. Grzecznarowskiego 15,Radom
5) Rajec Szlachecki do Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Janusza Korczaka,
ul. Grzecznarowskiego 15 , 26-600 Radom
6)Jedlnia –Letnisko do Zespołu Szkół Specjalnych , ul. Lipska 2, w Radomiu
7)Sadków do Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych, ul. Lipska 2, Radom
8)Jedlnia Letnisko do SOSW dla Niewidomych ul. Struga 86, Radom
9) Natolin do Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych, ul. Lipska 2, Radom
10)Jedlnia-Letnisko do Zespołu Szkół im. Jędrzeja Śniadeckiego w Pionkach, ul. Parkowa 6, Pionki
11) Jelnia-letnisko do Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Janusza Korczaka, ul. Grzecznarowskiego 15, 26-600 Radom
Godziny przejazdów ( dojazd i powrót) od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej zgodnie z ustalonym planem lekcji.
3.Wykonawca powinien dysponować pojazdem wyposażonym w min. 13 miejsc siedzących lub więcej opisanych w dowodzie rejestracyjnym przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych w tym kilku poruszających się wózkami inwalidzkimi tj. pojazdem, który spełnia wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim (specjalistyczna winda lub platforma) posiadający umocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu wraz z opieką.
4.Wykonawca zapewni doprowadzenie dzieci przez opiekuna z samochodu do szkoły
i ze szkoły do samochodu oraz zapewni ubranie i rozebranie dziecka z odzieży wierzchniej. Odbiór uczniów będzie następował z miejsca ich zamieszkania (dokładne adresy wskazane zostaną Wykonawcy przy podpisaniu umowy). Liczba uczniów objętych dowozem może się zwiększyć lub zmniejszyć; po każdej zmianie Zamawiający przedłoży Wykonawcy aktualny wykaz uczniów. W przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany umowy w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Osoba pełniąca funkcje opiekuna musi posiadać przygotowanie z zakresu pierwszej pomocy medycznej.
5.W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego
6.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu,
w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć spowodowana działalnością Wykonawcy.
7.Zamawiający ma prawo do kontroli osób oraz pojazdu realizujących zamówieniem, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Ruchu Drogowego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną po ponownie przeprowadzonej czynności badania i oceny ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 583,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 815,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 583,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS Kielce Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592003303
7.3.3) Ulica: Korczyn 138
7.3.4) Miejscowość: Strawczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75789,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.