Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00088319/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Praca sprzętem przeznaczonym do robót drogowych przy drogach wojewódzkich admin. przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze:
Zad. 1 – Obwód Drogowy Kożuchów
Zad. 2 – Obwód Drogowy Sława
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48683280300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cdcd2517-c0d3-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Praca sprzętem przeznaczonym do robót drogowych przy drogach wojewódzkich admin. przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze:Zad. 1 – Obwód Drogowy Kożuchów
Zad. 2 – Obwód Drogowy Sława
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdcd2517-c0d3-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051833/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Praca sprzętem przeznaczonym do robót drogowych przy drogach woj. administrowanych przez ZDW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.2910.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 222542,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są:Usługi sprzętem przeznaczonym do robót drogowych:
- samochód towarowo-osobowy – ładowność do 3,5ton, do przewozu 6osób wraz z kierowcą - 1szt
- samochód ciężarowy w przedziale min.12 ton max.18 ton z wywrotem dwustronnym - 1szt
- samochód ciężarowy w przedziale min.20 ton max.25 ton z wywrotem jednostronnym - 1szt
- koparko-spycharka o poj. łyżki 0,25-1,0 m³- 1szt
- ładowarka o poj. łyżki 1,5-3,5 m³ - 1szt
- równiarka drogowa samojezdna -1szt
- walec drogowy wibracyjny w przedziale min.3,0Mg max. 3,5Mg- 1szt
- walec drogowy wibracyjny samojezdny w przedziale min.10 Mg max.15Mg - 1szt
- zamiatarka mechaniczna (poj. zbiornika min.1m3) -1szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
4.5.5.) Wartość części: 111365,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są:Usługi sprzętem przeznaczonym do robót drogowych:
- samochód towarowo-osobowy – ładowność do 3,5ton, do przewozu 6osób wraz z kierowcą - 1szt
- samochód ciężarowy w przedziale min.12 Mg max.18 Mg z wywrotem dwustronnym - 1szt
- samochód ciężarowy w przedziale min.20 ton max.25 ton z wywrotem jednostronnym - 1szt
- koparko-spycharka o poj. łyżki 0,25-1,0 m³- 1szt
- ładowarka o poj. łyżki 1,5-3,5 m³ - 1szt
- równiarka drogowa samojezdna -1szt
- walec drogowy wibracyjny w przedziale min.3,0Mg max. 3,5Mg - 1szt
- walec drogowy wibracyjny samojezdny w przedziale min.10 Mg max.15Mg - 1szt
- zamiatarka mechaniczna (poj. zbiornika min.1m3) -1szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
4.5.5.) Wartość części: 111177,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155733,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155733,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155733,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JMM Lucki spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521299955
7.3.3) Ulica: Kaczkowskiego 2a
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155733,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155622,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155622,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155622,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JMM Lucki spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521299955
7.3.3) Ulica: Kaczkowskiego 2a
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155622,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024r. (DOTYCZY OBU ZADAŃ)
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie kursu florystycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- LA.261.48.2024 Sukcesywne dostawy leków refundowanych
- Sporządzenie opracowania pt. "Diagnoza terytorialna brandenbursko-lubuskiego obszaru powiązań."
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- dostawa mebli do Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kostrzynie nad Odrą
- LA.261.49.2024 Sukcesywne dostawy leków refundowanych
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wynajem pojazdów i maszyn do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdwińskiego w sezonie 2024/2025".
- "Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce 2025"
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2025 roku
- "Prace budowlano - remontowe dotyczące budynku szkoły (Zespół dworsko - parkowy w Głazowie)" - powt II.
- Zagospodarowanie terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Komorowie
- "Poprawa efektywności energetycznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.