eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz"Przebudowa ulicy Daszyńskiego w Myśliborzu - droga numer 2204016" (II postępowanie)



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ulicy Daszyńskiego w Myśliborzu - droga numer 2204016” (II postępowanie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślibórz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957472061

1.5.8.) Numer faksu: 957473363

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ue.umig@mysliborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ulicy Daszyńskiego w Myśliborzu - droga numer 2204016” (II postępowanie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfd054ca-00da-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001308/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Przebudowa ulicy Daszyńskiego w Myśliborzu - droga numer 2204016

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154454/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2021.AWE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania pn. „Przebudowa ulicy Daszyńskiego w Myśliborzu - droga numer 2204016”
2. W ramach inwestycji zakłada się:
a. Rozebranie istniejących konstrukcji jezdni, chodników, zjazdów,
b. Wymianę wpustów deszczowych,
c. Wymianę zwieńczeń studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej,
d. Zabezpieczenie doziemnych sieci energetycznych i teletechnicznych rurami osłonowymi pod jezdnią oraz zjazdami,
e. Wykonanie nowych konstrukcji jezdni, zjazdów, chodników, miejsc postojowych oraz ścieżki rowerowej,
f. Wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z aktywnym oznakowaniem oraz doświetleniem dedykowanym dla przejść dla pieszych
g. Wykonanie progów spowalniających ruch pojazdów,
h. Wykonanie wyniesionej tarczy skrzyżowania,
i. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
j. Wykonanie kanału technologicznego,
k. Dostawa i montaż dwóch tablic informacyjnych
3. Inwestycja zostanie zrealizowana w jednym etapie.
4. Wykonawca zobowiąże się do końca 2021 r. wykonać prace budowlane o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100 brutto) i wystawić co najmniej 1 rachunek/fakturę częściową.
5. Zamawiający określa limit płatności w 2021 roku na kwotę 400.000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100 brutto).
6. Zadanie dofinansowane jest ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
7. Wykonawca zobligowany jest do pokrycia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego.
8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w terminie 7 dni od dnia podpisania Umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego (stanowiącego podstawę rozliczenia) w ujęciu miesięcznym według wzoru Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia dwóch tablic informacyjnych na odcinku początkowym i końcowym inwestycji. Do charakteru inwestycji, będącej przedmiotem niniejszego postępowania należy zastosować tablice o wymiarach 120 cm x 80 cm. Wzory tablic informacyjnych można pobrać ze strony: www.gov.pl/premier/promocja
Stosowanie powyższego wzoru tablicy jest obligatoryjne.
Dwie tablice informacyjne należy ustawić na odcinku początkowym i końcowym w momencie rozpoczęcia prac budowlanych po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
Tablice umieszcza się na okres nie krótszy niż 5 lat od dnia oddania drogi do użytkowania, dbając o ich stan techniczny i widoczność, a uszkodzoną lub nieczytelną tablicę Wykonawca zobowiązany jest wymienić lub odnowić na swój koszt.
Wytyczne w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych dostępne są pod linkiem https://www.szczecin.uw.gov.pl/?type=article&action=view&id=13512
10. Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego jego pełnomocnictwa, we wszystkich czynnościach technicznych i formalnych związanych z realizacją zamówienia.
11. Wykonawca jest odpowiedzialny za stosowanie się do ustawowych ograniczeń nacisku osi na drogach publicznych przy transporcie materiałów i wyposażenia na i z terenu robót.
12. Realizację zadania należy rozpocząć od oznakowania i zabezpieczenia robót.
13. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt wykonanie pomiarów geodezyjnych (wytyczenie oraz pomiar powykonawczy).
14. Zamawiający zamieszcza, jako dokument pomocniczy przedmiar robót. Zamawiający przyjął ryczałtowy sposób rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, dlatego Wykonawca musi pamiętać, że podstawą do kalkulacji ceny w przedmiotowym postępowaniu jest projekt budowlany, specyfikacje techniczne (ST) oraz tabela elementów ceny ryczałtowej (TECR).
15. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i utrzymania tymczasowej organizacji ruchu,
16. Do zadań Wykonawcy należy wykonanie prac koniecznych do użytkowania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem.
17. Zamawiający nie zapewnia źródła poboru energii elektrycznej i wody oraz zaplecza budowy. Wykonawca musi zabezpieczyć we własnym zakresie media niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zaplecze budowy.
18. Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego jego pełnomocnictwa, we wszystkich czynnościach technicznych i formalnych związanych
z realizacją zamówienia.
19. Sprzęt użyty do wykonania robót powinien być zgodny z SWZ, specyfikacją techniczną, winien być sprawny technicznie, dostosowany do używanych materiałów, warunków wykonywania robót
i musi zapewniać wysoką jakość robót.
20. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w radach budowy.
21. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w organizowanych przeglądach obiektu oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek.
22. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez własnych pracowników na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP.
23. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny.
24. Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych przedmiotem zamówienia i utrzymanie porządku na terenie budowy.
25. Zamawiający wskazuje, iż ewentualne użycie w SWZ przykładów nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SWZ), Wykonawca zobowiązany będzie
do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny
i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu i inwestora oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych.
26. Wykonanie wszystkich prac ma prowadzić do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi, a także obejmować wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia.
27. Materiały oraz inne wyroby, muszą być z asortymentu bieżąco produkowanego i odpowiadać normom i przepisom. Zastosowane materiały muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty – wymagane obowiązującymi przepisami. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani
są użyć materiałów nowych, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych
i jakościowych nie gorszych niż określone w opisie technicznym, dokumentacji projektowej, odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy.
28. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku rozbiórek, na terenie inwestycji, za wyjątkiem materiałów nadających się do ponownego wykorzystania, które są własnością Zamawiającego. Wykonawca na koszt własny odwiezie odpady na składowisko wskazane przez Zamawiającego. Materiały nie nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca odwiezie na miejsce składowania. Miejsce składowania odpadów staraniem własnym Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2252527,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2252527,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2252527,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MALDROBUD" Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320111772

7.3.3) Ulica: Królewiecka 43

7.3.4) Miejscowość: Myślibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 74-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty sanitarne- M &K ZAKŁAD SIECI SANITARNYCH SP. Z O.O.

Roboty teletechniczne- PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO- BUDOWLANE "ELTEK" JAN KLIMCZAK


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2252527,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.