Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00222450/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W PEŁNYM ZAKRESIE REALIZOWANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH NA ZADANIU ,,REMONT, PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA, NADBUDOWA CENTRUM KOMUNIKACJI I JĘZYKÓW OBCYCH”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA AKADEMIA NAUK STOSOWANYCH W KROŚNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370468370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pans.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pans.krosno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz.krosno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W PEŁNYM ZAKRESIE REALIZOWANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH NA ZADANIU ,,REMONT, PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA, NADBUDOWA CENTRUM KOMUNIKACJI I JĘZYKÓW OBCYCH”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-718fec2d-d49f-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007825/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie realizowanych robót budowlanych na zadaniu ,,REMONT, PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA, NADBUDOWA CENTRUM KOMUNIKACJI I JĘZYKÓW OBCYCH”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222450
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/40/ZP-4/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie realizowanych robót budowlanych na zadaniu pn. ,,REMONT, PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA, NADBUDOWA CENTRUM KOMUNIKACJI I JĘZYKÓW OBCYCH” realizowanym w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną w ramach umowy nr 1/P/2022 o wykonanie prac projektowych w ramach zadania pn.: ,,wykonanie dokumentacji projektowej nadbudowy, przebudowy, zmiany sposobu użytkowania kamienic Karpackiej Państwowej Uczelni w Krośnie przy ul. RYNEK 5 i RYNEK 6”, zawartą w dniu 16.05.2023 r. z Pracownie Konserwacji Zabytków „Arkona” Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy pl. Gen. Władysława Sikorskiego 3/8, stanowiącą załącznik nr 5 do SWZ.
2. Wykonawca zapewni nadzór inwestorski, który prowadzony będzie przez uprawnionych inspektorów nadzoru w branżach:
a) nadzór nad robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) nadzór nad robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c) nadzór nad robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych.
3. Do podstawowych obowiązków przy pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego należy:
1) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych dla przedmiotowej inwestycji, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
2) Udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji projektowej zadawane na etapie postępowania publicznego na wykonanie robót budowlanych w terminie nie dłuższym niż jeden dzień od dnia otrzymania pytań od Zamawiającego.
3) Prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie
z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
4) Prowadzenie i stałe uczestniczenie w naradach koordynacyjnych, związanych z realizacją nadzorowanych zadań w terminach wyznaczonych przez Inwestora nie częściej niż raz w tygodniu i innych naradach i spotkaniach organizowanych przez siebie lub przez wszystkie pozostałe strony procesu inwestycyjnego.
5) Sporządzanie protokołów z narad technicznych i innych spotkań organizowanych przez siebie lub przez wszystkie pozostałe strony procesu inwestycyjnego, ich archiwizacja i przekazywanie uzgodnionych wersji Zamawiającemu.
6) Podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu rzeczowo-finansowego.
7) Kontrola terminów wykonywania poszczególnych elementów i rodzajów robót przez wykonawcę robót, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym.
8) Prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz obowiązkami wynikającymi z niniejszej umowy.
9) Współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą zadania w okresie realizacji inwestycji.
10) Podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego.
11) Pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie. na budowie. Podczas całego okresu wykonywania robót budowlanych, każdy z Inspektorów nadzoru inwestorskiego zrealizuje na budowie ………… (ilość wynikająca z oferty Wykonawcy) pobytów w tygodniu (pon. – pt.).
12) Każdy z Inspektorów Nadzoru dodatkowo zobowiązuje się do przybycia niezwłocznie tj. w ciągu 24 godzin na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego. Za uzasadnione wezwanie uważa się każde wezwanie dotyczące realizacji robót budowlanych dla których wymagane jest niezwłoczne podjęcie decyzji przez Inspektora Nadzoru, której brak, lub opóźnienie mogłoby spowodować zagrożenie dla życia, lub zdrowia ludzi, innych budynków, lub opóźnić, albo wstrzymać prowadzenie robót budowlanych.
13) Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności:
a) Kontrola jakości wykonanych prac, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych dla przedmiotowej inwestycji, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno – budowlanymi oraz zasadami bezpieczeństwa w toku budowy.
b) Sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, aprobat, deklaracji, wyników badań) dotyczących materiałów budowlanych i urządzeń, które zastosowane będą przy realizacji zadania o którym mowa w § 1 oraz ich akceptacja na wniosek Wykonawcy robót w przypadku braku do nich zastrzeżeń, oraz po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
c) Zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
d) Dokonywanie sprawdzenia zgodności ze specyfikacjami technicznymi, materiałów które zastosowane będą przy realizacji zadania o który mowa w § 1.
e) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i robót.
f) Kontrola jakości wykonanych prac.
g) Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru.
h) Weryfikacja kosztorysów Wykonawcy na roboty dodatkowe oraz zamienne, wynikłych w trakcie realizacji robót.
i) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców.
j) Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji.
k) Bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z Wykonawcą realizującym roboty budowlane.
l) Przygotowanie niezbędnych dokumentów do rozliczenia dofinansowania.
m) Przygotowanie niezbędnych dokumentów do odbioru końcowego.
n) Weryfikacja dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę jako załączniki do wniosku o uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
o) Uczestniczenie w odbiorach.
p) Wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie rękojmi i gwarancji.
q) Potwierdzanie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi.
r) W razie powstania sytuacji nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, a koniecznych do rozwiązania na etapie budowy, do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie przedłożenie Zamawiającemu propozycji rozwiązań technicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119892,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krośnieńska Dyrekcja Inwestycji Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842194485
7.3.3) Ulica: Kościuszki 49
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KROŚNIEŃSKA DYREKCJA INWESTYCJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KROŚNIEŃSKA DYREKCJA INWESTYCJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Zapewnienie usług w zakresie przygotowania, wydawania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Miasta Krosna w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Miasto Krosno
- Usługa transportu odpadów
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Usługi społeczne w zakresie udzielenia tymczasowego schronienia dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miasto Krosno w schronisku dla osób bezdomnych w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025r.
- Uruchomienie systemu zapisu i podglądu monitoringu CCTV IP w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru na zadaniu pn.: "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przyłękach" z podziałem na części: Część I: Pełnienie funkcji inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej...
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.