Og³oszenie z dnia 2021-11-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00313159/01 - Wynik z dnia 2021-12-14
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wyjazdowe warsztaty socjoterapeutyczne dla wychowanków pieczy zastêpczej edycja zima w ramach projektu pn. „Bona Fide – aktywizacja w powiecie z³otoryjskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Z³otoryjski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647245
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pl. Niepodleg³o¶ci 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otoryja
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 8786940
1.5.8.) Numer faksu: 76 8786955
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-zlotoryja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat-zlotoryja.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyjazdowe warsztaty socjoterapeutyczne dla wychowanków pieczy zastêpczej edycja zima w ramach projektu pn. „Bona Fide – aktywizacja w powiecie z³otoryjskim”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-32740677-4087-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00261263
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001737/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Wyjazdowe warsztaty socjoterapeutyczne dla wychowanków pieczy zastêpczej edycja zima w ramach projektu pn. "Bona Fide - aktywizacja w powiecie z³otoryjskim"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Bona Fide - aktywizacja w powiecie z³otoryjskim
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Sk³adaj±c ofertê w postaci elektronicznej – Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY”
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
- Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
- Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4 Linux, lub ich nowsze wersje;
- Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, Najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalna wersja to 10.0;
- W³±czona us³uga JavaScript;
- Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf.
Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przes³anych danych tj.plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf, odt, ods, doc, xls, docx, xlsx, jpg, jpeg, zip, 7z, XAdES,
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Z³otoryjski z siedzib± w Z³otoryi, Pl. Niepodleg³o¶ci 8, 59-500 Z³otoryja tel. 76 8786 930,
2) W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem:
- Starostwo Powiatowe w Z³otoryi, Pl. Niepodleg³o¶ci 8, 59-500 Z³otoryja, email: iod@powiat-zlotoryja.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania i udzieleniu zamówienia, prowadzeniu dokumentacji ksiêgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeñ lub obron± przed roszczeniami.
4) Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest:
a) Ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. prawo Zamówieñ Publicznych.
b) Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
c) Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
d) Art. 6 pkt. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.
5) Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upowa¿nione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa. W szczególno¶ci osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania; Zasada Jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyj±tkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych),
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu przetwarzania, oraz przez okres wynikaj±cy z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
7) Posiada Pani/Pan prawo:
a) Prawo ¿±dania dostêpu do danych (w przypadku, gdy wykonanie tego obowi±zku, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowane ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu).
b) Prawo ¿±dania sprostowania danych ( wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników).
c) Prawo usuniêcia danych w przypadku gdy dane osobowe nie s± ju¿ niezbêdne do celów, w których zosta³y zebrane lub w inny sposób przetwarzane.
d) Prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania (wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego).
8) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony danych Osobowych ul. Stawki2, 00-913 Warszawa
9) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ profilowaniu.
10) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich.
Pe³na tre¶æ klauzuli zawarta jest w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WR.272.33.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 225760,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie wyjazdowych warsztatów socjoterapeutycznych dla wychowanków pieczy zastêpczej edycja zima w ramach projektu pn. „Bona Fide – aktywizacja w powiecie z³otoryjskim”.
Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowi±cy Za³±cznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55100000-1 - Us³ugi hotelarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Us³ugi hotelarskie w zakresie spotkañ i konferencji
55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków
60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-31 do 2022-02-10
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Dodatkowe atrakcje dla grupy podczas pobytu (K) – waga kryterium 40 %.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe atrakcje dla grupy podczas pobytu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1)zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2)uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4)zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
A. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) nale¿ycie wykona³ 1 us³ugê, która polega³a na zorganizowaniu noclegów i wy¿ywienia dla grupy co najmniej 15 osób;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym sk³adanym na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 5 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 3 do SWZ;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy – wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o których mowa w pkt. 1));
2) Wype³niony formularz oferty – Za³±cznik nr 1 do SWZ
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (o¶wiadczenie zawarte jest w Formularzu oferty za³. Do SWZ).
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy.2. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który jest osob± fizyczn± zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia o¶wiadczenia w celu ustalenia obowi±zku stosowania przepisów ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). Je¿eli z³o¿one o¶wiadczenie potwierdzi obowi±zek stosowania przepisów ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, projekt umowy zostanie zmodyfikowany o niezbêdne zapisy dot. obowi±zku ewidencjonowania godzin pracy i ilo¶ci godzin wykonywania przedmiotowej us³ugi.
4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmian tre¶ci zawartej umowy w przypadku, gdy konieczno¶æ ich wprowadzenia wyniknie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Zmiany dotyczyæ mog± okoliczno¶ci wynikaj±cych z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, zmian przepisów prawa, tre¶ci umów z podwykonawcami lub zmian podwykonawców, je¿eli bêdzie to konieczne dla uzyskania celu okre¶lonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawc±.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w szczególno¶ci ograniczenie faktycznej liczby osób uczestnicz±cych w wyjazdowych warsztatach maksymalnie o 2 osoby (a tym samym zmianê wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, wyliczonego na podstawie okre¶lonych w ofercie cen jednostkowych i faktycznej liczby osób bior±cych udzia³ w warsztatach) w przypadku wyst±pienia zdarzenia nag³ego, poza kontrol± zarówno Zamawiaj±cego, jak i Wykonawcy, gdy w chwili zawarcia umowy niemo¿liwe by³o przewidzenie tego zdarzenia i jego skutków (np. choroba uczestnika warsztatów, wypadek, si³a wy¿sza itp.).
6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy:
a) z powodu zaistnienia omy³ki pisarskiej lub rachunkowej,
b) Je¿eli og³oszony w dniu 20.03.2020 r. stan epidemii uniemo¿liwi realizacjê umowy strony mog± zawrzeæ stosowny aneks.
7. Zamawiaj±cemu i Wykonawcy przys³uguje prawo odst±pienia od umowy bez naliczania kar umownych w przypadku zwiêkszenia obostrzeñ zwi±zanych z COVID-19, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu podpisania umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-18 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za posrednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-18 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-17
INNE PRZETARGI Z Z£OTORYI
- Zakup i dostawa maszyn i urz±dzeñ ogrodniczych do pracowni terenów zielonych w ramach projektu pn: LOVe - Labor Omnia Vincit - niepe³nosprawni na rynku pracy szans± rozwoju regionu
- ¦wiadczenie us³ug przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Z³otoryja
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Z³otoryja
- Przebudowa drogi gminnej nr 108502D w obrêbie ul. Szkolnej, Brata Alberta i Paderewskiego w Wilkowie-Osiedlu wraz z budow± przej¶cia dla pieszych i zatoki autobusowej
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej poprzez termomodernizacjê Szko³y Podstawowej nr 1 oraz Przedszkola Miejskiego nr 1 w Z³otoryi
wiêcej: przetargi w Z³otoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga cateringowa dla uczestników Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystañ Pluskowêsy" w Pluskowêsach w Gminie Che³m¿a
- ¦wiadczenie us³ug logistycznych polegaj±cych na przyjmowaniu i przechowywaniu produktów leczniczych, kompletowaniu zamówieñ zgodnie z RARS PUE/SAP
- Kompleksowa organizacja zagranicznego wyjazdu studyjnego do S³owenii pn. "Apiturystyka szans± rozwoju obszarów wiejskich" w ramach Planu operacyjnego Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na rok 2025
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych w filii Krajowej Szko³y Skarbowo¶ci w Krakowie
- PODN.ZP.321.3.2025 Zorganizowanie i przeprowadzenie us³ugi hotelowej z wy¿ywieniem (Hackaton edukacyjny)
- Us³uga organizacji i przeprowadzenia dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wy¿ywieniem pn. Zatrudnianie cudzoziemców na terenie RP - aktualne przepisy. Nowa ustawa w 2025 roku.
wiêcej: Us³ugi hotelarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.